AndroidHealthClinic

Veganism topic

not really tenzij ze je vegan formula geeft :trollface:
Is nogal een discussie punt altijd. In my opinion moet je carnivore huisdieren gewoon vlees geven, het zijn niet voor niets carnivoren.. Maar er zijn nog genoeg vegans die in een utopie leven en denken dat elk levend wezen op de wereld als vegan kan leven. Omdat de mens dat kan wilt dat niet zeggen dat je een kat, dat een obligate carnivoor is, ook eventjes maar plantaardig voedsel voorschotelt.

Als je dat niet aan kan als "vegan" dan neem je een konijn, cavia, hamster..

• Topic Starter Topic Starter
maar als je een carnivoor neemt als huisdier support je ook animal agriculture :shrug:

maar als je een carnivoor neemt als huisdier support je ook animal agriculture :shrug:
Je kan niet ineens alle dieren die wij gedomesticeerd hebben laten verhongeren he :'). Het is toch zo goed als slachtafval dat de meeste dieren krijgen, en het ziet er nog lang niet naar uit dat daar ineens een tekort in gaat komen aangezien 90% van de mensen vlees eten.

Dat soort mensen zijn inderdaad onuitstaanbaar, ik voel me al lichtelijk geprikkeld als ik dit lees. Maarre, was ze een beetje lekker? In dat geval vroeg ze er waarschijnlijk gewoon om een keer hard genomen te worden.

In de periode dat ik vegetariër was had ik vaker discussie met mensen die vega waren dan met omnivoren.

Ze was best knap. Als ik vrijgezel was geweest, had ik de mogelijkheden zeker verkend.

Nice, ik drink n uzelf een aantal weken sojamelk en vind het best wel lekker. Enkel bij mijn havermout eet ik gewone melk want daar vind ik het niet bij te vreten.
Een groot nadeel van vegan vind ik persoonlijk ook dat ik het meestal niet lekker vind. En het is niet dat ik het niet ken, ik krijg thuis regelmatig vegan maar daarna ga ik naar de pitabar :trollface:.

Ik probeer eigenlijk sowieso zo min mogelijk soya te consumeren.

Nice, ik drink n uzelf een aantal weken sojamelk en vind het best wel lekker. Enkel bij mijn havermout eet ik gewone melk want daar vind ik het niet bij te vreten.
Een groot nadeel van vegan vind ik persoonlijk ook dat ik het meestal niet lekker vind. En het is niet dat ik het niet ken, ik krijg thuis regelmatig vegan maar daarna ga ik naar de pitabar :trollface:.

Rijstmelk of almondmilk is een pak beter ja.

:trollface:

Vanwege bovenstaand filmpje.

Ik vind vele soya producten simpelweg niet lekker.

Ook mijn grootste probleem. Ik houd van eten en probeer graag nieuwe dingen uit. Veel vegan dingen vind ik echter gewoon niet lekker. En de veganalternatieven voor dierlijke producten (dus bijv. vegantaart of veganijs) hebben altijd zo'n rare bijsmaak. En dat terwijl ik juist wel heel erg open sta voor nieuwe smaken en absoluut geen lastige eter ben.

Ook mijn grootste probleem. Ik houd van eten en probeer graag nieuwe dingen uit. Veel vegan dingen vind ik echter gewoon niet lekker. En de veganalternatieven voor dierlijke producten (dus bijv. vegantaart of veganijs) hebben altijd zo'n rare bijsmaak. En dat terwijl ik juist wel heel erg open sta voor nieuwe smaken en absoluut geen lastige eter ben.
Bij mijn thuis waren alle vleeseters toch enthousiast over mijn vegan taart :P
Gewoon slechte taarten gekocht :eyes:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_20180420_153455.jpg

Wat zit daar tussen/onderin?

Een tijd geleden vegan pecan pie gegeten. f**k, die was lekker. Ik zie dat je van Hasselt bent @Kathlinoo, ben je al bij PEAS geweest? Ik ben er nog niet geraakt.

Terug
Naar boven