- Waardering
- 463
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mijn thuis waren alle vleeseters toch enthousiast over mijn vegan taart
Gewoon slechte taarten gekocht
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Eet zo goed als nooit junkfood, was voor mijn verjaardag.oh god ben jij zo'n vegan junkfoodetert
whole unprocessed foods or bust
Sure dat er niets mankeert aan jou?Geestelijke stoornissen manifesteren zich op verschillende manieren doorheen de geschiedenis. Het puriteinse westen van de 19/begin 20ste eeuw kampte met seksuele fixaties en hysterie, de 21ste eeuw kampt met dingen zoals veganisme. Rationalisatie en intellectualisatie maken het moeilijker om dt soort deviant gedrag te labelen als deviant maar het zijn allemaal afweermechanismen van het Ich.
Fixatie is, was en blijft gewoon een gevolg van een onevenwichtige psychologische ontwikkeling van het persoon. Het verbaast me ook niet dat de vegan youtube community dan ook vol sociopaten zit. Geen zorgen, letterlijk iedereen vertoont afketsend gedrag als het er op aankomt, maar het is toch wel weer mooi meegenomen dat veganisme je toelaat om lekker elitair te doen jegens bijna letterlijk elke normale persoon die je tegenkomt. Zelfde verhaal met LGBTQ justice warriors. Psychologisch onevenwichtige figuren die niet terugdeinzen om intellectueel oneerlijk te zijn om controle te kunnen uitoefenen op hun omgeving.
Of ethiek bestaat, who knows.
Bij mijn thuis waren alle vleeseters toch enthousiast over mijn vegan taart
Gewoon slechte taarten gekocht
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Je kan samen met biomek originele moppen gaan zoekenZiet er niet te vreten uit. Ik zou er toch een schel hesp ofzo op willen.

Geestelijke stoornissen manifesteren zich op verschillende manieren doorheen de geschiedenis. Het puriteinse westen van de 19/begin 20ste eeuw kampte met seksuele fixaties en hysterie, de 21ste eeuw kampt met dingen zoals veganisme. Rationalisatie en intellectualisatie maken het moeilijker om dt soort deviant gedrag te labelen als deviant maar het zijn allemaal afweermechanismen van het Ich.
Fixatie is, was en blijft gewoon een gevolg van een onevenwichtige psychologische ontwikkeling van het persoon. Het verbaast me ook niet dat de vegan youtube community dan ook vol sociopaten zit. Geen zorgen, letterlijk iedereen vertoont afketsend gedrag als het er op aankomt, maar het is toch wel weer mooi meegenomen dat veganisme je toelaat om lekker elitair te doen jegens bijna letterlijk elke normale persoon die je tegenkomt. Zelfde verhaal met LGBTQ justice warriors. Psychologisch onevenwichtige figuren die niet terugdeinzen om intellectueel oneerlijk te zijn om controle te kunnen uitoefenen op hun omgeving.

. Bij VeganGains is het wel heel pijnlijk duidelijk dat er vanalles scheelt in de bovenkamer. Andere vegankanalen kijk ik niet naar.. Bij VeganGains is het wel heel pijnlijk duidelijk dat er vanalles scheelt in de bovenkamer. Andere vegankanalen kijk ik niet naar.
Niet echt een argument he...
"In Western cultures vegetarian diet is associated with an elevated risk of mental disorders. However, there was no evidence for a causal role of vegetarian diet in the etiology of mental disorders.' -> 'the mental disorder causes the vegetarian diet"Geestelijke stoornissen manifesteren zich op verschillende manieren doorheen de geschiedenis. Het puriteinse westen van de 19/begin 20ste eeuw kampte met seksuele fixaties en hysterie, de 21ste eeuw kampt met dingen zoals veganisme. Rationalisatie en intellectualisatie maken het moeilijker om dt soort deviant gedrag te labelen als deviant maar het zijn allemaal afweermechanismen van het Ich.
"In Western cultures vegetarian diet is associated with an elevated risk of mental disorders. However, there was no evidence for a causal role of vegetarian diet in the etiology of mental disorders.' -> 'the mental disorder causes the vegetarian diet"
Vegetarian diet and mental disorders: results from a representative community survey
Imagine vegan.

Sociale wetenschappen tellen niet.Zeg ik dat?
Ik doe een wetenschappelijke studie, dus mij ga je niet horen zeggen dat wetenschap bs is..
Het zal eerder liggen aan dat gevoeligere mensen en/of mensen die een bovengemiddeld empatisch vermogen hebben eerder geneigd zijn om vegetariër of vegan te worden. Heeft vrij weinig te maken met het dieet op zich.