MuscleMeat

Veilige DNP dosering met resultaat?

Bezoekers in dit topic

Altijd honger crew checking in. Cutten en lol hebben, oiii. Paar ecto's zijn gifted zonder hongergevoel, anderen niet zo. Succes met lol hebben op 2500 kcal als je gemakkelijk 4500-5000 wegwerkt.

Ik ken dan ook niemand bij wie 't verschil tussen bulk en cut 2500 kcal bedraagt. Dan vreet je of veel te veel in je bulk of veel te weinig in je cut.

Verder heeft Alain gewoon gelijk, DNP is troep van de bovenste plank ( ook al pak ik 't zelf ook haha ) waar ontzettend mee moet worden uitgekeken.
 
Ik ken dan ook niemand bij wie 't verschil tussen bulk en cut 2500 kcal bedraagt. Dan vreet je of veel te veel in je bulk of veel te weinig in je cut.

Verder heeft Alain gewoon gelijk, DNP is troep van de bovenste plank ( ook al pak ik 't zelf ook haha ) waar ontzettend mee moet worden uitgekeken.
Goede dosering AAS in de bulk, langere trainingen, verhoogde activiteit. Dacht ook ooit iets te hebben gelezen dat eten verteren ook energie kost, en je met meer kcal dus ook iets meer verbruikt (al was het maar een klein verschil). Onderhoud +-3300, maar in de bulk aanzienlijk hoger.

Dat DNP troep is ben ik mee eens, maar niet vanwege zijn argumenten. Het enige wat uit zijn argumenten te halen is, is dat mensen ezels zijn; dat is niet de schuld van DNP. Dit zijn dezelfde ezels door wie de effectieve fatburners en sterke PWO's illegaal zijn geworden. Of nou ja, die ezels zijn al dood. Het zijn ezels met dezelfde mentaliteit, om het even correct te verwoorden. Maar dat er veel ezels zijn weten we onderhand wel, als je alleen al kijkt naar het resultaat van het Turks referendum.
 
Kun je je antwoord verder toelichtgen met argumenten - en of voorbeelden? Op 1m64 en 69 KG doe je sowieso iets fout lijkt me. Voeding, training en je AAS gebruik: hoe zit het daarmee?
50-100 mcg t3 en ik heb een rust hartslag van 100-110 enige waar ik mee weg kom is 25mcg dus om nou te zeggen dat T3 zo goed voor je is
 
Gebruik geen DNP, cut als een vent met cardio en een dieet.

Gebruik geen AAS, word gespierder als een vent met krachttraining en dieet.

Sectie kan dicht.

ik snap je mening over cutten zonder dnp, maar als je AAS gebruikt moet je nog steeds even hard trainen en op je voeding letten.
 
ik snap je mening over cutten zonder dnp, maar als je AAS gebruikt moet je nog steeds even hard trainen en op je voeding letten.


edit; zelfde eigelijk met dnp.. je kan er wel gewicht mee verliezen zonder cardio, maar je als je het gebruikt in combinatie met cardio kun je sneller en gemakkelijker vet verliezen zonder 'spier massa' (eiwitten) te verbranden.
 
ik snap je mening over cutten zonder dnp, maar als je AAS gebruikt moet je nog steeds even hard trainen en op je voeding letten.
Als je AAS gebruikt is de 'foutmarge' wel groter. Zowel qua training als voeding. Wil je het maximale eruit halen, wat we volgens mij allemaal willen, moet je er zeker even hard knallen en op je voeding letten.
 
edit; zelfde eigelijk met dnp.. je kan er wel gewicht mee verliezen zonder cardio, maar je als je het gebruikt in combinatie met cardio kun je sneller en gemakkelijker vet verliezen zonder 'spier massa' (eiwitten) te verbranden.
Ik zou niet te gek doen met cardio terwijl je aan de DNP zit.
 
Als je AAS gebruikt is de 'foutmarge' wel groter. Zowel qua training als voeding. Wil je het maximale eruit halen, wat we volgens mij allemaal willen, moet je er zeker even hard knallen en op je voeding letten.

idd.

ik snap je mening over cutten zonder dnp, maar als je AAS gebruikt moet je nog steeds even hard trainen en op je voeding letten.

Je zal met minder hard trainen nog steeds meer gainen dan natural.
 
Ho jongens, ik wilde geen gelijk hebben; maar "advocaat van de duivel" spelen omtrent het gebruik van DNP. Degene die wil gebruiken stuit op topics als deze, en kan zo verschillende gezichtspunten kiezen, om na research zijn eigen keuze te maken. Ik respecteer die van iedereen.

Het punt dat ik wilde maken is, dat een maat van mij een week ziek is geweest voor wat VVM te verliezen door het (hoog gedoseerd) gebruik van DNP. Ik voel mezelf er beter bij als ik dat zelf heb bereikt, met wat hulpmiddelen (let's face it, voor een beetje fysiek is wat AAS nodig), dan dat ik gif in mijn lijf stop. De beste man kon niet naar zijn werk fietsen, laat staan trainen of aan cardio doen. Het is een van de meest koppige kerels die ik ken, maar zelfs hij was hiervan geschrokken (waaronder ik). Het devies is dus, overdrijf niet, en dan is er niets aan de hand.

Hetzelfde vind ik van t3. 50-75 mcg. ga je niet dood aan. En AAS is niet giftig, mits je het bij wat test/mast/bold houdt en niet overdrijft met doseringen. Van tren bijv. blijf ik ver weg. Ik respecteer iedereen die wat dan ook gebruikt, maar het is voor mij persoonlijk niet weggelegd.

Voor de rest sport je toch om te sporten, omdat het een hobby of passie is? AAS is slechts een hulpmiddel. Breng dus training-voeding-AAS op orde. Alle 3 zijn net zo belangrijk IMO.

Wil je tijdens je cut DNP gebruiken, maak dan gebruik van de waardevolle gedeelde ervaringen in dit topic :) Waarvoor dank, ik heb ook weer wat geleerd :)

PS: Ik cut op 2800 kcal., daarna na 3 dagen weer 3500 kcal. Met 4 x per week 40 minuten cardio. Prima vol te houden, als je als een gek groenten eet bij je maaltijden, en / of een goede fatburner gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
idd.

Je zal met minder hard trainen nog steeds meer gainen dan natural.

Ja true, ik heb na een jaar niet getraind, maar wel te blijven TRT-en, niets, maar dan ook niets verloren. Alleen wat vet. Ik bleef op mijn voeding letten, door te eten op onderhoud met een standaard E/K/V-verdeling.

Een mooi voorbeeld is Dorian Yates. Die heeft nu ook een prima fysiek op TRT, en hij traint niet eens meer met gewichten, maar doet meer aan yoga en fietsen. Dat heb ik dat jaar ook gedaan.
 
Ik heb het altijd al super warm dit spul is dus niets voor mij.
 
Review; 14 dagen DNP 200mg /ed + 5 dagen 400mg /ed;

Nauwelijks tot geen vochtretentie, geen tot amper night sweats/klef wakker worden. Functioneren bleef prima in stand. Wel; ontzettend droge bek heel de dag door, slikken doet tot de eerste liters vocht gewoon zeer en gedurende de dag flink veel drinken anders gaat het wederom pijn doen zo droog word het in de strot. En bij vlagen, voornamelijk na carbs en een tijdje geen vocht toename lichaamstemp -> zweten. Maar dit is geen punt.

5 dagen 400mg /ed;

Zichtbare toename vochtretentie (toegeven ik let niet echt op zout; brood, lekker kruidig eten), bezweet wakker worden, verder hetzelfde als op 200mg /ed maar wel iets meer 'last' van de keel nog. Bedoeling was 7 dagen maar was er klaar mee :D

Zou ik het nog eens overdoen? Ja dat denk ik wel, 14 dagen 200mg /ed was prima te doen op een ontzettend droge en daardoor soms pijnlijke keel na. 400mg /ed werd minder aangenaam maar is te doen voor 5-7 dagen. Voor wat hoort wat.
 
Ben ook benieuwd naar je resultaat drumbell.
 
Hoeveel heb je kunnen droppen in die bijna 3 weken?
 
He drumbell, je heb toch niet te veel genomen he :) :) :) waar ben je ?
 
ik ben atm ook bezig met een dnp run.. momenteel dag 6.. eerste 3 dagen 200mg nu 3 dagen 400mg mss dat ik nog up vandaag naar de 600mg.. als je foto's wilt zien moet je me log checken laatste 2 pagina's.
 
Back
Naar boven