XXL Nutrition

Veilige DNP dosering met resultaat?

Bijkomen van zijn DNP kuurtje en veel water drinken :P

Maat van mij is eraan overleden. Zou me er niet aan wagen, maar wie ben ik. Zou eerder voor T3 gaan.

Dat is zwaar kl..Te, maar je zal echt niet met een minimale dosis de dead vonnis krijgen.
Zal echt veel meer voor nodig zijn voor een dodelijk afloop

Maat van mij is eraan overleden. Zou me er niet aan wagen, maar wie ben ik. Zou eerder voor T3 gaan.
kun je hier wat uitgebreider over praten? op welke dosering zat hij? want het is moeilijk om er aan te sterven als je een lage dosering pakt. meeste sterfgevallen zijn van mensen die een hand vol met capsules slikken om "snel droog te worden voor de zomer".

kun je hier wat uitgebreider over praten? op welke dosering zat hij? want het is moeilijk om er aan te sterven als je een lage dosering pakt. meeste sterfgevallen zijn van mensen die een hand vol met capsules slikken om "snel droog te worden voor de zomer".
en nam hij alleen dnp.

Hahhaha nee, heb het enorm druk. Resultaat over die 3 weken 200mg DNP /ed (5 dagen 400mg) was 2,1kg en een week later na het droppen van vocht nog eens 0,6 dus totaal zou je kunnen zeggen 2,7kg. Wel een enorme cheat gehad achteraf waardoor die 2.7kg geslonken is. Volgende keer daadkrachtiger zijn, geen bullshit de volgende keer. Nu eerst een lange tijd bulken.

Edit; dit waren wel de laatste 3 weken. Als het de eerste 3 zouden zijn, is de weight drop niet zo decent. Maar was echt wel tevreden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 88ja
Hoi drumbell, nice to hear dat alles ok is.
Bedankt voor je reactie, binnenkort mijn eerste cycle. Ben benieuwd wat het voor mij zal opbrengen.

Hoi drumbell, nice to hear dat alles ok is.
Bedankt voor je reactie, binnenkort mijn eerste cycle. Ben benieuwd wat het voor mij zal opbrengen.
Niets mis mee (in de goede zin van het woord). Alleen die craving(s) achteraf hebben me 2 dagen genekt terwijl ik normaal gesproken een discipline van staal heb. Leer voor de volgende keer! Zat ook aan het einde van de cut en dan komt dat toch altijd wel wat opspelen, hoe je het ook went of keert. Anyway 200 tot 400mg /ed is zat, voor mij dan. Op 400mg kreeg ik echt een verotte droge strot en keelpijn, was never nooit hoger gegaan. Volgende keer doe ik het wederom zoals deze keer.

• Like
Waarderingen: 777
Hahhaha nee, heb het enorm druk. Resultaat over die 3 weken 200mg DNP /ed (5 dagen 400mg) was 2,1kg en een week later na het droppen van vocht nog eens 0,6 dus totaal zou je kunnen zeggen 2,7kg. Wel een enorme cheat gehad achteraf waardoor die 2.7kg geslonken is. Volgende keer daadkrachtiger zijn, geen bullshit de volgende keer. Nu eerst een lange tijd bulken.

Edit; dit waren wel de laatste 3 weken. Als het de eerste 3 zouden zijn, is de weight drop niet zo decent. Maar was echt wel tevreden.
ik zit op 8 kilo in 2 weken met 1 dikke junk dag tussendoor maar wel de laatste week op 800mg.

Goed resultaat vntl, wat neem je erbij zoals supplementen vit. Ect

ik zit op 8 kilo in 2 weken met 1 dikke junk dag tussendoor maar wel de laatste week op 800mg.
Dat zijn resultaten die het het overwegen wellicht waard maken! (afgezien van de dosis lol)

@drumbell
2,7kg in drie weken,.. vind ik persoonlijk niet zó spectaculair,...zat je al laag in BF voordat je begon of?

net met vetmeting (4 punts) kwam ik uit op 7.5% maar dit is nog met vocht van de dnp want gisteren was me laatste dag.

net met vetmeting (4 punts) kwam ik uit op 7.5% maar dit is nog met vocht van de dnp want gisteren was me laatste dag.

Ja jij staat bizar laag continu maf! hahaha
Nooit de drang om weer ff te laden, om daarna weer lager te gaan? Denk niet dat ik het zou trekken om zo lang op 10 - % te staan!

Maar redeneerde eigenlijk zo omdat Drumbell z'n dose aanzienlijk lager was,.. dat op een laag BF zou wellicht de reden kunnen zijn van wat minder verlies.
Mag toch eigenlijk wel hopen dat als je zoals ik rond de 13% zit dat je wel meer daalt dan 2,7kg met 3 wkn DNP

Ja jij staat bizar laag continu maf! hahaha
Nooit de drang om weer ff te laden, om daarna weer lager te gaan? Denk niet dat ik het zou trekken om zo lang op 10 - % te staan!
afgelopen bulk geprobeerd.. zat door de weeks en zaterdag gemiddeld op 6k en op zondag no dieet alleen letten op eiwitten en kwam dan vaak uit op 65-7000k :P
werd wel vochtiger maar echt vet.. zat denk ik rond de 10-12 pre dnp

moet er nog bij zeggen dat ik 1 dag dik heb gejunkt, en de afgelopen 4 dagen ook boven onderhoud zat maar clean (en viel evengoed af)

Terug
Naar boven