MuscleMeat

Veilige DNP dosering met resultaat?

Ik heb nog nooit nadelige gevolgen ondervonden van wat mild AAS gebruik, mits je je cruises in acht houdt, geen tren pakt of middelen zoals DNP. Bloedtesten helpen ook. Ik denk dat je dan vrij veilig bezig bent. Zou ik 10 jaar ouder worden als ik het niet deed? Wie zal het weten. Maar DNP is gewoon gif, en haalt alle lol uit de sport: trainen, diëten en de hele levensstijl.

Dit volg ik even niet? Het is juist een extra motivatie, zo werkt het bij mij in iedergeval.

Dnp = oke :sukkeltje:

Voor de meesten van ons gaan "lol" en "diëten" niet samen.

Vreemd, ik vind het juist één van de leukste aspecten van de sport. Kijken hoever je kunt gaan, door je comfort zone gaan, pijn voelen, er doorheen bijten, de discipline opbrengen om goed te diëten en er resultaten van zien. Daar zit voor mij de lol in. Bovendien, als je year-round in shape blijft, is cutten niet langer dan 6 weken werk, is mijn ervaring.

Nogmaals, alle respect voor iedereen in dit topic: iedereen is vrij om te gebruiken wat hij wil, maar dit is een forum met ook een openbare (voorbeeld)functie. Ik vond een nuance van DNP wel op zijn plaats, gezien hoe het hier nogal positief werd neergezet en dit een openbaar forum is en het fijn is hier ervaringen gedeeld worden. Gezien bovenstaande reacties worden er hier geen idiote doseringen gebruikt, zoals ik destijds bij verschillende vrienden heb gezien, die dus niet meer konden trainen, en door het werk ziek naar huis werden gestuurd, omdat ze er uitzagen als lijken die constant aan het zweten waren. Dosering was een stuk hoger dan bij bovenstaande posts.

Denk dat weinig mensen cutten het leukste deel vinden van bbing hij lult gewoon wat onzin . Als iemand dnp wil gebruiken is dat zijn keuze..

Allee nu....das toch plezierig hele dag door honger lijden gedurende maanden. Op het laatste niet slapen door het hongergevoel. Slap als een dweil moeten gaan werken. Beginnen dromen over eten. Moodswings gelijk een zwanger vrouw e.d.
Wakker worden door de honger,water drinken om mn maag wat te vullen om het hongergevoel te verminderen,dan wakker worden omdat ik moet zeiken en dan begint het opnieuw met wakker worden van de honger :D

Nu ja zo gaat het toch bij mij als ik aan het cutten ben. Zeker naar het einde toe.

Doe het wel zonder t3 of clen ofzo.

• Like
Waarderingen: vntl
Als je er geen lol in hebt kan men beter kappen imo. Met tegenzin naar je werk moeten gaan houd je ook geen jaren vol.

Diëten moet je lezen als cutten. Heb jij daar lol in? Ik persoonlijk helemaal niet.

Allee nu....das toch plezierig hele dag door honger lijden gedurende maanden. Op het laatste niet slapen door het hongergevoel. Slap als een dweil moeten gaan werken. Beginnen dromen over eten. Moodswings gelijk een zwanger vrouw e.d.
Wakker worden door de honger,water drinken om mn maag wat te vullen om het hongergevoel te verminderen,dan wakker worden omdat ik moet zeiken en dan begint het opnieuw met wakker worden van de honger.

Dit bedoel ik dus, exact dit. :haha:

DNP versnelt dit hele proces, dan hoef ik niet door al deze drama heen te gaan. Easy gains met test, easy shreds met DNP = happy me.

Diëten moet je lezen als cutten. Heb jij daar lol in? Ik persoonlijk helemaal niet.

Ah als je het specifiek over cutten hebt. Nee dat is niet het leukste, bulk liever natuurlijk. Hou van eten <3

Spiegel maakt het nog enigszins goed maar dat is ook alles :)

Als je er geen lol in hebt kan men beter kappen imo. Met tegenzin naar je werk moeten gaan houd je ook geen jaren vol.

Ken zo toch wel veel mensen die dit wel doen.

Geef ze allemaal ne win for life en ze stoppen bijna allemaal direct met werken ook degene die beweren dat ze graag gaan werken.

Met eten bedoelde ik op geen gezonde manier leven (bb-ing-voedsel) ;) Cutten hoeft zo erg niet te zijn, het onderscheidt de mannen van de jongens :P Als je tenminste niet op een achterlijk hoog kcal. deficit gaat zitten, of een of ander vreemd zero carb dieet probeert. Met wat cardio, je cab inname verminderen en wat kcal.-zig-zaggen ben je een heel eind. Zeker met wat t3 bijv. en een flink androgene stack.

Met eten bedoelde ik op geen gezonde manier leven (bb-ing-voedsel) ;) Cutten hoeft zo erg niet te zijn, het onderscheidt de mannen van de jongens :P Als je tenminste niet op een achterlijk hoog kcal. deficit gaat zitten, of een of ander vreemd zero carb dieet probeert. Met wat cardio, je cab inname verminderen en wat kcal.-zig-zaggen ben je een heel eind. Zeker met wat t3 bijv. en een flink androgene stack.

Dan zijn het in ethiopie dus allemaal echte venten?

Omdat hij de Duitse auto-industrie erboven op hielp, het Verdrag van Versailles verscheurde, de schuld van het verliezen van WOI toeschreef aan het internationale Jodendom of zichzelf ook vernietigde door codeïne injecties door zijn lijfarts Morel? ;)

Als je echt goed naar de klote wil gaan, ga dan eens naar een goed feest en laad je lichaam vol met drugs. Maar laat DNP halverwege, en cut gewoon als een vent, met cardio en een dieet. Maar dat is mijn mening. Het spul is niet veilig te gebruiken zonder nadelige effecten op je lichaam. Met kuren is dat nog enigszins mogelijk.

DNP is gewoon gif, en haalt alle lol uit bodybuilding. Tenzij je aan deze sport doet om er goed uit te zien op het strand. De meesten zien het als passie, een manier om zichzelf te verbeteren, ter ontspanning en om gezonder te leven. Lijkt me vrij weinig te maken met een middel zoals DNP.

Om de positieve reacties in dit topic over het spul te nuanceren ...

Veel Gestelde Vragen: Dnp

DNP Gebruik begeleiding gevraagd.

Big Cat vindt het volgende van DNP ...

Overschat DNP nu ook weer niet, bij zinnig gebruik, waar je niet de volle tijd vrijaf moet nemen van je werk en in je frigo moet gaan leven, Zijn de resultaten niet fenomenaal beter dan standaard dieet. Verschil is wel dat je weet dat je op geplande tijd het geplande resultaat haalt. Maar moet er evenveel zo niet meer van afzien.

Ten eerste moet je beseffen dat DNP een vergif is in de echte definitie van het woord. De therapeutische dosis ligt dicht bij de lethale dosis, en geloof me, sterven van DNP is niet aangenaam, kan lekker lang aanslepen en je brand van binnenuit gewoon op. Tweede probleem is de enorm snelle depletie van vocht en anti-oxidanten. Voldoende drinken moet je echt forceren, en extra Vitamine C en E zijn verplicht, dagelijks, of anders loop je ernstig risico op cataract dat mogelijk chirurgisch moet behandeld worden of permanent tot blindheid kan leiden. Iets wat je toch moet beseffen eer je zoiets "even probeert". Zoals met zoveel dingen is het gevaar beperkt als je weet wat je doet, maar ik maak je geen blaasjes wijs over hoeveel je afziet. DNP ointkoppelt je energie productie. Je blijft dus honger hebben, eten vragen, en verbrand de calorien, maar maakt minder ATP en geeft de rest af als warmte. Het zweten is schier eindeloos en onuitstaanbaar, je huid ziet rood van het constant wegvegen van sloten water, Je gaat door t-shirts heen als een baby door pampers, en denk er maar niet over om nog lichtkleurige kleding of iets wat aansluit rond de hals te dragen. Normaal functioneren lukt niet meer. Je energie peil zakt, als je libido er niet van afziet, doet het er niet veel toe, want kunt enkel nog vrijen in een koude douche. DNP kruipt in elke celmembraan in je lichaam, vandaar, fluogele pis, sperma, en kunt pas echt zien wat DNP doet als je pakweg ergens een schimmelnagel of zo hebt. Die sterven gewoon af. Kort termijn doet DNP enkel iets in de binnenmembraan van de mitochondrien, maar lange termijn weet je natuurlijk niet wat al die DNP in elke cel van je lijf gaat teweeg brengen.

Het werkt eigenlijk relatief simpel. De mitochondrien hebben twee membranen, een binnenste en buitenste. Die bestaan uit een dubbele fosfolipiden laag zoals alle andere cel- en kernmembranen etc, en scheiden compartimenten van elkaar af. Eten wordt afgebroken en in de Krebs cyclus gevoerd als acetyl-CoA dat naar de binnenkant van de mitochondrie een 4 staps proces doorloopt, Bij elk stap worden er protonen gepompt naar de laag tussen de twee membranen. Nu ontwikkel je een grote concentratie protonen in die tussenlaag en een lage aan de binnenkant. Die protonen willen dus naar binnen, maar kunnen dit enkel doen door de poorten gemaakt door ATP synthase. Dit kun je voorstellen als een watermolen. De protonen stromen er door en de molen maakt ATP. Nu gaat die DNP in die binnenlaag zitten en die heeft een OH groep. Die binnenkant voelt al die protonen en trekt ze aan. Ook het proton van die OH groep. Dus de DNP draait en zen H+ proton wordt gestript. Maar dat ding voelt zich niet goed als een O- en het kan geen dubbele binding maken. Maar voelt wel dat er veel protonen aan de andere kant zitten, dus draait zich en pikt er eentje op. Maar nu voelt die binnenkant weer dat proton en stript die weer. Dat proces herhaalt zich waardoor er een proton lek onstaat. Minder en minder protonen gaan, dus via ATP synthase, en er wordt geen ATP gemaakt. Dat tekort zorgt ervoor dat je lichaam uitgeput raakt en meer energie vraagt. Alles wordt ondertussen als warmte afgegeven.

Hou er ook rekening mee dat je de vooruitgang met DNP moeilijk kunt zien. Je spieren komen plat te staan, je huid vol vocht. Moet dus op de weegschaal afgaan tot goeie week na stoppen, wanneer alles zich herstelt en je het resultaat ziet.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen lichaam, maar denk eens even goed na voor je aan DNP probeert als shortcut i.p.v wat honger leiden en cardio-en en lekker blijven trainen.

Overigens werkt een chemokuur ook goed tegen gewichtsverlies volgens de redenaties van de mensen die DNP verdedigen ;)

voor groot deel mee eens, zijn zoveel manieren om te cutten : dieet, cardio, AAS, SARMS,.. en de reacties van mensen die gewoon het is wouden probere, zoals clen,T3,AAS,.. zou ik links laten liggen ;)
Je bent echt wel degelijk bezig met je lichaam vol vergif te stoppen wat iets totaal anders is als AAS of SARMS en over clen/T3 spreek ik me niet uit geen ervaring mee maar blijft ook gevaarlijk voor je hart en schildklier etc.

voor groot deel mee eens, zijn zoveel manieren om te cutten : dieet, cardio, AAS, SARMS,.. en de reacties van mensen die gewoon het is wouden probere, zoals clen,T3,AAS,.. zou ik links laten liggen ;)
Je bent echt wel degelijk bezig met je lichaam vol vergif te stoppen wat iets totaal anders is als AAS of SARMS en over clen/T3 spreek ik me niet uit geen ervaring mee maar blijft ook gevaarlijk voor je hart en schildklier etc.

Ik heb met DNP geen persoonlijke ervaringen, enkel één maat erdoor naar het ziekenhuis zien afgevoerd worden, maar t3 hebben bij mij bij bloedresultaten nog nooit voor een negatief resultaat gezorgd. De Frank Zane mythe. dat t3 in staat is om je stofwisseling plat te leggen, is lariekoek. Ik gebruik het tijdens het cutten op 50-57 mcg., niet langer dan 6 weken, zonder op - of afbouwen, en heb nergens last van.

Met cutten bedoel ik een KLEIN kcal. deficit (15%) d.m.v voeding en daarnaast haal je je tekort uit cardio. And trust me, het is leuk om jezelf per week droger zien te worden door hard werk, en door AAS geen spieren te verliezen. Zo leid je geen onnodige honger, and you will "Burn the fat, and feed the muscle".

Als je ervoor kiest om DNP te gebruiken, doe het dan zo veilig mogelijk. Ik denk dat dat het devies is van dit topic.

Voor degenen die geïnteresseerd zijn hoe ik cut zonder mezelf van kant te maken met rare diuretica, en er nog lol in wil hebben ook, is dit dagboek wellicht interessant. Alainie´s foto-wedstrijd-log

Laatst bewerkt:
Ik heb met DNP geen persoonlijke ervaringen, enkel één maat erdoor naar het ziekenhuis zien afgevoerd worden, maar t3 hebben bij mij bij bloedresultaten nog nooit voor een negatief resultaat gezorgd. De Frank Zane mythe. dat t3 in staat is om je stofwisseling plat te leggen, is lariekoek. Ik gebruik het tijdens het cutten op 50-57 mcg., niet langer dan 6 weken, zonder op - of afbouwen, en heb nergens last van.

Met cutten bedoel ik een KLEIN kcal. deficit (15%) d.m.v voeding en daarnaast haal je je tekort uit cardio. And trust me, het is leuk om jezelf per week droger zien te worden door hard werk, en door AAS geen spieren te verliezen. Zo leid je geen onnodige honger, and you will "Burn the fat, and feed the muscle".

Als je ervoor kiest om DNP te gebruiken, doe het dan zo veilig mogelijk. Ik denk dat dat het devies is van dit topic.

Voor degenen die geïnteresseerd zijn hoe ik cut zonder mezelf van kant te maken met rare diuretica, en er nog lol in wil hebben ook, is dit dagboek wellicht interessant. Alainie´s foto-wedstrijd-log

Jij mss niet,anderen hebben mss wel last.

Kun je je antwoord verder toelichtgen met argumenten - en of voorbeelden? Op 1m64 en 69 KG doe je sowieso iets fout lijkt me. Voeding, training en je AAS gebruik: hoe zit het daarmee?

Jij zegt dat jij geen last hebt. Wil dat zeggen dat anderen automatisch niks kunnen voorhebben?

Voeding zit op orde,training ook (niet lang gedaan met revalideren van schouder operatie) geen AAS.

Altijd honger crew checking in. Cutten en lol hebben, oiii. Paar ecto's zijn gifted zonder hongergevoel, anderen niet zo. Succes met lol hebben op 2500 kcal als je gemakkelijk 4500-5000 wegwerkt.

• Like
Waarderingen: 777
Terug
Naar boven