MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

zal vooral afhangen van de voeding en cardio denk ik, afhankelijk van persoon tot persoon dus :)

Met de juiste instelling en alles tiptop moet toch een halve kilo tot een kilo per week afkunnen..

hmmzz.. nouja het is iig extra op wat je er "natuurlijk" al afwerkt :)

nou ik heb het geprobeerd en ik vind het verschrikkelijk ! ik krijg zo'n hyper gevoel niet normaal...
ook vind ik dat dit gevoel (kloppingen ect) lang aan houd.. hoe is dit bij jullie (die het geprobeerd hebben) en de duur ervan ?

Vandaag besteld en kan nie wachten. Ben benieuwd hoe ik er op reageer.
En waar heb je Venom bestel Cherry?

ik heb het uit een sportzaakje uit de buurt (denhaag) , maar ik voel me er echt niet goed bij.. daarom ben ik benieuwd of er meer zijn die dit hebben, en hoelang dit bij hun aan houd..

ja is goed ben benieuwd ! :)

hyper gevoel is er idd zeker bij. hartslag zal bij rust ook wel wat hoger zijn.
Heb ook een potje opgesnoept en was er zeer tevreden van. ;)
hoeveel neem je er per dag?

neem er 2 direct nadat ik wakker wordt, ff douchen, whey, hond uitlaten, brinta + venom special tactics

als de brinta op is gaat bij mij het hyper gevoel meestal over.

heb totaal geen hyper gevoel...merk er eigenlijk helemaal niets van...alleen dat de cardio iets lichter gaat en sneller in een trance (bij cardio'; en ) kom...

ik neem het dan ook alleen (of andere caff houdende caps) als ik ga cardio'en op lege maag) (en dan altijd 2 caps tegelijk)

heb er ook hyper gevoel van. Super verstrooid ook, beetje "de weg kwijt"-gevoel. En s'avonds wel een kickback van jewelste (moe)

ik had er maar 1 genomen.. ook bij me ontbijt... maare een pilletje is er geloof ik niks bij :S ook niet kunnen slapen enzo heeel vaag maarja..

Ik heb het nu ook, heftige shizzle dit....:eek: kben net een stuiterbal tot een uur of 4 s'middags als ik er 2 neem na het ontbijt s'morgens tegen half 7.

Woensdag de 21e besteld op bb.com, vandaag aangekomen. Doos is wel geopend door de douane, te zien aan de "Opened for customs purpose" tape, maar het is wel gewoon aangekomen. Nu blijkt dat er ook helemaal geen "hoodia" op het etiket staat...

BB.com levert dus potjes zonder hoodia, terwijl het nog wel op het etiket op de website zelf staat.

Venom was opperdepop bij Bodyenfitshop :eek: Kreeg Lipo6X voor de zelfde prijs in plaats van Venom :rolleyes: dus ga ik dat proberen. Venom ltr nog maar een keer doen :D:D

neenee, naar mijn weten de normale..

Terug
Naar boven