XXL Nutrition

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

zo heb nu het venom tri-lean system binnen, bevat hyperdrive 3.0, special tactics en lean dreams.

hou jullie op de hoogte ;)

Laatst bewerkt:
Weet iemand waar ik die hyperdrive kan bestellen (binnen nl) met hoodia en PEA? Die global approved version schijnt niet net zo goed te werken.

Ik heb vandaag mijn hyperdrive binnengekregen. Op het potje hadden ze over de orginele engelse ingedrientenlijst een sticker geplakt met daarop alle ingedrienten in het nederlands. Hierop stond geen hoodia op. Toen ik de sticker eraf haalde stond er op het originele verpakking wel hoodia tussen de ingedrienten. Welke is het nou ? Ik heb bodyenfitshop gemaild en gevraagd welke versie jullie verkopen, de normale/oude of de global approved versie. Hierop kreeg ik het antwoord dat ze de global approved versie verkopen. Maar op de orginele verpakking zie ik wel gewoon hoodia staan tussen de ingedrienten.
Ik weet het niet meer hoor.. Iemand van jullie een idee wie ik moet geloven? Bodyenfitshop of de orginele ingedrientenlijst op het potje ??

Ik heb vandaag mijn hyperdrive binnengekregen. Op het potje hadden ze over de orginele engelse ingedrientenlijst een sticker geplakt met daarop alle ingedrienten in het nederlands. Hierop stond geen hoodia op. Toen ik de sticker eraf haalde stond er op het originele verpakking wel hoodia tussen de ingedrienten. Welke is het nou ? Ik heb bodyenfitshop gemaild en gevraagd welke versie jullie verkopen, de normale/oude of de global approved versie. Hierop kreeg ik het antwoord dat ze de global approved versie verkopen. Maar op de orginele verpakking zie ik wel gewoon hoodia staan tussen de ingedrienten.
Ik weet het niet meer hoor.. Iemand van jullie een idee wie ik moet geloven? Bodyenfitshop of de orginele ingedrientenlijst op het potje ??

Dan zou ik toch het ingredientenlijstje geloven.

ik heb er ook een potje van nu , na het nemen van m'n eerste had ik niet echt een RUSH , maar tijdens het trainen kon ik gewoon niet moe worden , ik bleef de 'Pump' voelen , maar ik verloor bijan niks van kracht, na echt zwaar te gaan in het bankduwne kon ik bij de rest van m'n oedfeningen ook nog vole 100% voluit gaan .

wat ik wel merk is dat ik heel wat meer moet plassen .

echt, leuk spul , kvoel me er zeer goed bij

ik heb er ook een potje van nu , na het nemen van m'n eerste had ik niet echt een RUSH , maar tijdens het trainen kon ik gewoon niet moe worden , ik bleef de 'Pump' voelen , maar ik verloor bijan niks van kracht, na echt zwaar te gaan in het bankduwne kon ik bij de rest van m'n oedfeningen ook nog vole 100% voluit gaan .

wat ik wel merk is dat ik heel wat meer moet plassen .

echt, leuk spul , kvoel me er zeer goed bij

heb ik hetzelfde, heb geen enorme rush, maar wordt ook niet moe tijdens de training en ik ren echt van toilet naar toilet, maar dat is misschien omdat ik veel water drink.

heb het in combinatie met special tactics en lean dreams van venom trouwens.

is dit nou zo'n fatburner waarbij je alleen hoeft te bodybuilden en iets op je eten moet letten om af te vallen? of moet je hier ook bij cardio'en :D

mss domme vraag..

DNP? :D wasda?

Geen TX erbij ? Bij de laatste Amerikaanse versie van het Tri-lean system krijg je er em nochtans gratis bij.

je krijgt er een sample bij van 2 pilletjes ja, wat genoeg is voor 1 dag. Wel nog voor TX gekeken, maar kon hem zo snel niet vinden hier in NL.

je krijgt er een sample bij van 2 pilletjes ja, wat genoeg is voor 1 dag. Wel nog voor TX gekeken, maar kon hem zo snel niet vinden hier in NL.

Ha ha, ik heb een volledig potje erbij gekregen. In totaal Tri-lean system voor 90 dagen. :D
En de hyperdrive versie met Hoodia. Zonder schijnt niet zo goed eetlustonderdrukkend te zijn.

ik wil ook even laten weten dat ik de originele versie heb weten te bemachtigen met hoodia gehehe

geloof me het zijn de originele en venom is nog wel te verkrijgen

Ik ben er ook droger van komen te staan (Jungle Warfare), vond de krachttoename het leukst eraan. Alleen van 2e potje niet teveel gevoeld. Denk dat je beter 3 potjes besteld en de laatste 4 weken een dubbele portie neemt.

Het is in de koolhydraten dat je hoog moet blijven, anders krijg je een lichte hoofdpijn.

Eerst eventjes voorstellen,

Ben 29, 1m77 en 90kg bf weet ik niet zo direct maar denk zo 18% (ja dat is veel ) train ongeveer van mijn 16 jaar (toen wel volledig verkeerd maar tot daar toe)

Door omstandigheden heb ik bijna 1 jaar niet gaan trainen (foei foei)
maar nu zijn we volledig terug sinds een 2tal maand.

Ik heb vandaag volgende producten ontvangen van BB com
Alles in de rode potjes

ALRI Jungle Mass 3 stuks
Bad Ass Mass 2 stuks
Pro-Anabol 1stuk
T-Bomb II 1 stuk

De bedoeling is om hiermee terug een beetje kracht te winnen (massa mag natuurlijk ook)

Week 1 Jungle warfare 1tab 3x dag

Week 2 Jungle warfare 2tab 3x dag

Week 3 Jungle warfare 2tab 3x dag
Bad Ass Mass 1tab 2x dag

Week 4 Jungle warfare 2tab 3x dag
Bad Ass Mass 1tab 2x dag

Week 5 Jungle warfare 2tab 3x dag
Bad Ass Mass 1tab 2x dag

Week 6 Jungle warfare 2tab 3x dag
Bad Ass Mass 1tab 2x dag

Week 7 Jungle warfare 2tab 3x dag
Bad Ass Mass 1tab 2x dag

Week 8 Bad Ass Mass 1tab 2x dag
Pro-Anabol 2tab 3x dag

Week 9 Bad Ass Mass 1tab 2x dag
Pro-Anabol 2tab 3x dag

Week 10 Pro-Anabol 2tab 3x dag
T-Bomb II 3tab 2x dag

Week 11 Pro-Anabol 2tab 3x dag
T-Bomb II 3tab 2x dag

Week 12 T-Bomb II 3tab 2x dag

Week 13 T-Bomb II 3tab 2x dag

Als ik dat goed bekeken heb zou ik daarmee moeten toekomen om deze 13 weken te voorzien.

Ik weet dat 13 weken lang is maar heeft er iemand ervaring met die Bad Ass Mass en Pro-Anabol?
Kun je er daarvan meer dan 2 per dag nemen?

Iemand al geprobeerd om meer dan een dubbele portie JW te nemen?

Welke andere supplementen zou ik hierbij nog gebruiken buiten de nodige koolhydraten en eiwitten (creatine, glutamine, ...)

In ieder geval alle persoonlijke meningen en ondervindingen zijn meer dan welkom.

Ik neem nu venom 4 dagen, smorgens 1 pilletje bij het ontbijt. Ik heb de hele dag door een niet overdreven energiek gevoel maar mijn eetlust is enorm onderdrukt!!! Ik heb moeite om mijn eten binnen te krijgen!!!

tot nu toe erg tevreden erover,

geeft me een gezonde energie en ik moet zeggen dat die lean dreams ook wel lekker werkt, pak 1/2 pillen voor ik naar bed ga en na een half uurtje ongeveer voel je je echt zwaar moe.

klinkt allemaal goed.. en hoe snel vliegen de kilo's er af ? :D

Terug
Naar boven