MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

ervaring en vraag

Gebruik het nu al een aantal maanden. Bijna 2de pot op. Ben er ongeveer een kleine 9 kilo mee afgevallen. Voornamelijk droger geworden. Gaat natuurlijk wel ten koste van een stukje kracht/massa maar je krijgt er een droger resultaat voor terug. Bijwekringen heb ik weinig; erg droge mond tijdens trainen en iets opgefokter in het algemeen. Ik vind het een superproduct!

Nu heb ik eigenlijk twee vraagjes. Zou ik bij dit product ook jungle warfare van alri kunnen gebruiken om toch wat meer droge spiermassa terug te krijgen of is het echt of/of.

Daarnaast waar kan je het nog krijgen bij een nederlandse site danwel winkel in Zuid-Holland. Veel sites verkopen het namelijk niet meer.

Let me know!

Helpt dit product ook als je maar een 3-4* in de week hiit training doet?
Of is de werking dan te verwaarlozen?

hangt niet alleen van je trainingsschema af Henne, misschien nog wel veel meer van je eetschema, als dat op orde is dan zal je al resultaat boeken, met hyperdrive en 3/4x in de week Hiit ben ik ervan overtuigd dat het alleen betere resultaten zullen worden

en @ lighthammer heb je pm gestuurd want weet niet of je link hier mag posten van andere shops dan de sponsors.

werkt top, me vriendin wou gemakkelijk kg`tje of 3 verliezen en ze had teweinig tijd om te sporten maar werkte perfect voor haar. Alleen ze werd er helemaal hyper van en af en toe buikpijn.

Ik zou nog maar eens goed overwegen voordat je het gaat bestellen. Zie onderstaand bericht::cool:

Doping: efedrine is dodelijk!
Enkele sterfgevallen in de sportwereld hebben de aandacht van de Amerikaanse Senaat gewekt voor efedrine en efedra, producten die massaal gebruikt worden als doperende of afslankende voedingssupplementen. Uit een studie is gebleken dat ze niet alleen bijwerkingen hebben, maar ook weinig doeltreffend zijn.

Efedrine en efedra zijn weliswaar verboden door het Internationaal Olympisch Comité, maar zijn in de Verenigde Staten vrij te koop. Ze richten schade aan, in het bijzonder in de sportwereld, door hun ongewenste effecten: psychiatrische stoornissen, stoornissen van het spijsverterings- en het zenuwstelsel en hartkloppingen. Er zijn zelfs enkele sterfgevallen gemeld.

Na het verdachte overlijden van een jonge baseballspeler worden deze producten als rechtstreekse schuldigen aangewezen en worden sporters opgeroepen om ze niet te nemen. Ondertussen begint men eindelijk te overwegen om ze als voorschriftplichtige geneesmiddelen te beschouwen.

In dit verband werden op het internet alvast de resultaten gepubliceerd van een studie. Daarbij werden in totaal 52 tests geanalyseerd op duizenden proefpersonen. De auteurs tonen aan dat deze stoffen slechts een zeer bescheiden gewichtsverlies veroorzaken, maar in geen enkel opzicht de fysieke prestaties verhogen. De bijwerkingen daarentegen zijn wél uitstekend gedocumenteerd. Uiteindelijk liggen de risico's op spijsverteringspijn, hartkloppingen, zenuwstoornissen en psychiatrische stoornissen (waaronder agitatie, angst en depressie), beven, slapeloosheid enz. twee tot drie keer hoger. Daarnaast werden tientallen zeldzame maar bijzonder ernstige effecten genoteerd: hartinfarct, hersenattaque en stuipen.

Efedrine zit in sommige producten voor lokaal gebruik tegen verkoudheid en oorontsteking, en in een geneesmiddel tegen reisziekte.

Er zit toch geen efedrine in Hyperdrive man..

Jullie hebben gelijk, dacht dat er efedrine in zat. FF verder nagaan wat de werkzame stoffen zijn. Wat het is best een heftig supp.

Laatst bewerkt:
Ik heb het hele Tri-lean pakket aangeschaft. Ik ben erg benieuwd naar die Hyperdrive

Body en fitness er zit ook een 30 dagen sample Alri TX bij.
100 euro btw.

Als mensen een logje willen hierover(tri-lean) dan ben ik wel bereid om dit te doen.

Jongens het valt allemaal best wel mee met het hyper gevoel. Gewoon een lekkere rush van energy. geen opgejut gevoel of trillende handjes. Merk wel dat me focus enorm is toegenomen, zo gaan er 2 caps special tactics in :D

Jongens het valt allemaal best wel mee met het hyper gevoel. Gewoon een lekkere rush van energy. geen opgejut gevoel of trillende handjes. Merk wel dat me focus enorm is toegenomen, zo gaan er 2 caps special tactics in :D

En wat vind je van de eetlustonderdrukkende werking van Hyperdrive? Kun je ook nog goed slapen?

slapen gaat prima. En de honger onderdrukking? tjah dat valt enorm mee.

Bedankt voor je reactie, ik heb namelijk verhalen gelezen over totale verlies van eetlust en slapeloze nachten na gebruik van dit product. Er schijnen wel verschillende versies van Hyperdrive 3.0 te zijn.

1. er zit geen efedra/efedrine in deze burner.
2. als dat wel het geval was zou ik alleen maar meer in slaan. **** dat bericht van rulezz. de enige die er aan stierven waren huisvrouwtjes die te veel slikte en party gangers. daar moeten wij nu helaas voor boeten.
3. venom werkt goed en staat in de top 3 van mijn burners. maar alleen beetje gebruiken en maar 3-4x in de week beetje cardio/hiit is niet voldoende om daadwerkelijk iets van een burner te merken qua ver verlies. met een strak eetschema verlies ik 0.5-0.7kg per week. met een burner komt er nog eens 0.3kg per week bij. dus verwacht niks schokkends, helemaal als je geen fatsoenlijk eet- en trainings regime er naast hebt.
4. rush/hyper verschilt per persoon. sommige burners gooien in no-time me hartslag en lichaams temperatuur omhoog, maar bij venom valt het op zich mee. het is subtiel aanwezig bij mij en niet irritant. terwijl ik max dosering neem. slapen gaat ook prima als je na 3-4 uur geen meer neemt. en op sportdagen zou ik geen 2e dosering nemen terwijl je sterretjes wilt zien. dit komt namelijk voor in combinatie met een laag kh eetschema (laag als in 65-100gr kh/s op een dag).
5. honger onderdrukking valt enorm mee, maar tegen die tijd moet je toch de tweede dosering nemen dus overlapt. helaas in de avond heb ik dan wel weer lichtelijk honger

En 2 caps in de ochtend heb je dat al een geprobeerd Falsyr? Of pof je liever in de loop van de dag 1 cap erin?

Ik gebruik hyperdrive al een tijdje ter ondersteuning van mn cardio sessies. En dat werkt prima. Niet zo zeer als middel om bf te verlagen, maar eerder als afterburner die er halverwege de training in klapt. De 'drive' om er dan een een tandje extra bij te zetten werkt voor mij erg goed.

Dus voor de mensen die toch niet al te graag aan cardio doen is dit wellicht de supp die het toch de moeite waard maakt.

(ter info, zaken als rpm en drive hebben bij niet de uitwerking die ik zocht zoals hyperdrive deze geeft)

Terug
Naar boven