MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

Nee, maar die Hyperdrive is wel heftiger dan Stacker 4 efedra vrij, maar als ik 'm een efedrine tab geef (puur) dan voelt ie er ook niet zo bijster veel van :rolleyes:

Achja

Nou, ik heb ook maar eens die shizzle(hyperdrive) besteld.

Heb alles al eens geprobeerd: stackers/AMP/LIPO6/eca/ecy/clenbuterol/T3 en zal nu eens kijken of al die wilde verhalen waar zijn. ;)

Ach wilde verhalen..

Zoals ik zei, mijn ervaring.. ging goed om te cutten, maar geef me dan toch maar Efedrine apart of Stacker 2 efedra nog ofzo..

Ik werd helemaal TAM savonds van die hyperdrive.. kickback tot en met.. :mad:

Succes ermee!!

ervaring

Ik gebruik hyperdrive nu 1,5 week. Direct begonnen met twee per dag. Ik merk een enorme gewichtsafname namelijk nu al 4 kilo. Mijn vetpercentage daarentegen daalt niet zo fors. Vrij apart.??? (ideeen?)

stats:
1,88m
van 94 kilo naar 90
Bf blijft schommelen tussen de 16 en 20%

Ik ben zelf absoluut niet zwaarlijvig. Train regelmatig (4x per week) en al meerdere jaren. Merk een kleine krachtafname (bv bankdrukken normaal 125 nu 115). Met het cardio'en ernaast ben ik gestopt want ben bang dat het te snel gaat en ten koste van mijn spiermassa.

Bijwerkingen: Vrij heftig toch wel. Bij trainen extreem droge mond, geen energietoename wel minder slaap nodig. En als ik eerlijk ben ook wel invloed op mijn humeur. Soms soort van misselijk gevoel wat afneemt na wat te eten.

Mijn potje is ook leeg, en heeft me toch goed geholpen.
Maar als u vet niet zakt ligt niet aan hyperdrive, maar omdat ge geen cardio meer doet. Is een hulpmiddeltje hé. dus moet samen met cardio en een goed voedingsschema nageleefd worden.

grts!

Ga over 2 weken een echte cut houden met anderhalve pot Hyperdrive, kan niet wachten!

Ik gebruik hyperdrive nu 1,5 week. Direct begonnen met twee per dag. Ik merk een enorme gewichtsafname namelijk nu al 4 kilo. Mijn vetpercentage daarentegen daalt niet zo fors. Vrij apart.??? (ideeen?)

stats:
1,88m
van 94 kilo naar 90

apart?? apart is het dat jij het niet begrijpt :P lol , omdat je minder eet, minder voedsel in je licaam (soms wel 2-3kg) en vocht (omdat je minder eet)

voor de geinteresseerde, ben ook weekje bezig nu met alri... Begonnen met 2 per dag en zit nu op 2*2... 2kg kwijt, energie redelijk, zit lekkerder in me vel en trainingen zijn lekker intens! Geen wonderpil maar werkt wel!

Gisteren voor het eerst 1 capsule genomen en uren later merkte ik het nog. Ik ben geloof ik wat overgevoelig voor dit spul. Later op de middag een kop koffie genomen en achter de piano gekropen. Daar kon ik de concentratie niet voor opbrengen.

Vanochtend voor het eerst sinds tijden weer het gevoel slecht geslapen te hebben, pas een paar uur later relateerde ik dat aan het gebruik van hyperdrive. Al kan het natuurlijk toeval zijn.

Ik heb het op dit moment niet nodig (was meer een test), maar vraag me af of ik het uberhaupt wel moet gebruiken.

stats:
1,88m
van 94 kilo naar 90
Bf blijft schommelen tussen de 16 en 20%[

Ik ben zelf absoluut niet zwaarlijvig. Train regelmatig (4x per week) en al meerdere jaren. Merk een kleine krachtafname (bv bankdrukken normaal 125 nu 115). Met het cardio'en ernaast ben ik gestopt want ben bang dat het te snel gaat en ten koste van mijn spiermassa.

Bijwerkingen: Vrij heftig toch wel. Bij trainen extreem droge mond, geen energietoename wel minder slaap nodig. En als ik eerlijk ben ook wel invloed op mijn humeur. Soms soort van misselijk gevoel wat afneemt na wat te eten.
Schommelt?? Je maakt toch geen gebruik van weegschaal ofzo he?:)

Zo ja, stop er mee,

Zo nee, je liegt

:roflol:

Product toegevoegd aan de DBB supp ranglijst: [Link niet meer beschikbaar] , reviews zijn welkom!

stats:
1,88m
van 94 kilo naar 90

Jij bent gewoon te gevoelig voor dit spul. Kan je tegen veel koffie? Of wordt je hyperactief?

Ik gebruik het pas 3 dagen maar wil toch even wat zeggen.
Ik krijg er echt een t*ring droge bek van, geloof me, je moet echt niet gaan blowen zonder dat je drinken bij hebt.
Energietoename merk ik eigenlijk helemaal niks van. Wel zweet ik meer tijdens het sporten. Slapeloosheid heb ik ook niet, tot nu toe in ieder geval.

edit: hoe weet je trouwens of je die global approved versie hebt, of die "sterkere"?

Ik gebruik het pas 3 dagen maar wil toch even wat zeggen.
Ik krijg er echt een t*ring droge bek van, geloof me, je moet echt niet gaan blowen zonder dat je drinken bij hebt.
Energietoename merk ik eigenlijk helemaal niks van. Wel zweet ik meer tijdens het sporten. Slapeloosheid heb ik ook niet, tot nu toe in ieder geval.

edit: hoe weet je trouwens of je die global approved versie hebt, of die "sterkere"?

Als er geen hoodia inzit, heb je global geloof ik

Gisteren voor het eerst Venom Hyperdrive 3.0, ik heb een stample gehad bij vitamins & more hier in Leiden. Ik dacht m.... ik probeer er even ééntje om half 3 heb ik het pilletje in genomen, damm de hele nacht liggen rollen in me bedje ik kwam gewoon niet in slaap.
Ik heb nog 1 pilletje en die ga ik zeker nog is gebruiken maar dan gelijk als ik wakker word. Volgends mij is het wereld spul ik ga zeker een potje bestellen.

Gr

ziezo , heb me er ook een potje besteld , ik begin deze week aan een voedingsschema, en heb m'n training aangepast aan wat meer cardio ook

hopelijk doet het z'n werk , want ik verwacht er eerlijk gezegd veel van na wat ik hier allemaal gelezen heb ...

ziezo , heb me er ook een potje besteld , ik begin deze week aan een voedingsschema, en heb m'n training aangepast aan wat meer cardio ook

hopelijk doet het z'n werk , want ik verwacht er eerlijk gezegd veel van na wat ik hier allemaal gelezen heb ...

Zou je niet eerst cutten met enkel je voedingsschema aan te passen voordat je gelijk sups als ondersteuning gaat gebruiken??

Terug
Naar boven