XXL Nutrition

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

ooh, nou was niet zo heel speciaal :P voelde niet echt veel meer energy als bij 1 cap. WEL had ik meer honger rond een uur of 3-4..dus 2 caps verspreid over de dag vind ik fijner.
heb nu ivm de kerstdagen vanaf vandaag tot donderdag ff geen dieet. dus ook geen Hyperdrive (fatburners) maar ik me ook meteen stuk luier/moeier...heb al helemaal geen zin om te bewegen :P

nou dat valt wel mee als ik het zo hoor. in de oude versie zit pea wat er voor zorgt dat je veel energie krijgt. maar in de huidige versie ontbreekt deze stof waardoor het dus niet echt een energiebooster is maar gewoon een fatburner..

• Topic Starter Topic Starter
nou dat valt wel mee als ik het zo hoor. in de oude versie zit pea wat er voor zorgt dat je veel energie krijgt. maar in de huidige versie ontbreekt deze stof waardoor het dus niet echt een energiebooster is maar gewoon een fatburner..

Ik had de oude...

maar gewoon een fatburner??? lijkt mij juist een betere fatburner met die PEA

• Topic Starter Topic Starter
zijn er revieuws hiervan, het is voor mij een totaal onbekende supplment maar ziet er goed uit

thnx superspider

@chemicals, dat ziet eruit als een andere verpakking, zie trouwens geen PEA ertussen.

PEA ? Ik dacht dat Hoodia Gordinii het illigaal produkt was,dat ze er hadden uitgezwierd bij de nieuwe versie,of ben ik verkeerd

nee in de versie die hier wordt verkoch zit geen hoodia, dat is een extract van een beschermde plantensoort. als ik het goed heb zorgt deze niet voor de energie maar voor de eetlust onderdrukking.

hier heb ik eentje vandaan gehaald De goedkoopste online winkel van Nederland - Home Ik had al is venom hyperdrive bestelt en toen was het een ander potje als ik van hun kreeg. Potje van hun was witter zeg maar zag er niet zo rood uit als het andere.

Is dit dan het oude potje? Moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk ertussen.

Vindt het zoiezo erg heftig spul. Als ik er 2 tegelijk neem voel ik me echt slecht :P sterk spul.

Terug
Naar boven