AndroidHealthClinic

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

ja dat is mn doel, afvallen, ik train al zo lang en ik raak mn buik maar niet kwijt en ben bol in mn gezicht, omdat ik t zo zat ben , besloot ik te gaan slikken, op aanraden van een vriend die t al eerder had gebruikt en wel is afgevallen, alleen de stackz die hij gebruikte zijn uit de handel omdat er ephedra in zat, nu slikt hij sindskort venom hyperdrive.

hiervoor heb ik 2 weken lang, super stacker extra geslikt, ongeveer 6 - 7 per dag
totaal geen resultaat, maar mn gedachten laten me denken dat ik idd afval, terwijl buitenstaanders t totaal niet zien. . maar ja. alle ideeen en middelen zijn meegenomen.

Misschien toch eens een voedingsschema gaan maken..vaak is dat wel de oplossing, dan weet je zeker dat je niet te veel eet (of niet te weinig)

ik ben ook aant wachten tot men potje in de bus zit.
hopelijk krijgek geen last van prostaat ed.
iemand die er al serieus wa kilo's mee kwijt gespeeld is?

ik ben ook aant wachten tot men potje in de bus zit.
hopelijk krijgek geen last van prostaat ed.
iemand die er al serieus wa kilo's mee kwijt gespeeld is?

Hyperdrive is gewoon energy booster, en honger onderdrukker..hoeveel kilo jij kwijt raakt hangt verder af van ej dieet en training! Hyperdrive maakt het dieeten/trainen alleen stuk makkelijker!

Hyperdrive is gewoon energy booster, en honger onderdrukker..hoeveel kilo jij kwijt raakt hangt verder af van ej dieet en training! Hyperdrive maakt het dieeten/trainen alleen stuk makkelijker!

Het product is ook bedoelt om je metabolisme een boost te geven dus ik denk wel dat een 200kcal per dag meer zal verbranden als je het neemt. Natuurlijk als je niet onder je onderhoud zit zal het weinig zoden aan de deik brengen.

• Topic Starter Topic Starter
Buiten die wazige buien savonds had ik er geen last van, zolang ik geen 3 caps van nam :p

Heeft me in ieder geval lekker geholpen..

Werkt super maar ik had toch heel wat bijwerkingen..

- Cotton mouth => constant een droge mond gevoel
- Pik die krimpt

Wel massa's uithouding, energie en een goede hongeronderdrukking, daarom de hoge score.

Meeste burners geven me enkel de side's, venom werkt tenminste:D

die nieuwe zijn niet meer zo helaas. zal wel verbode zijn ofzo.. :( merk echt geen energierush ofzo. enkel als ik er 2 neem word ik een beetje bibberig en nerveus, niet erg ofzo maar heb liever een stoot energie.

@superspider: krimpt je pik? zat er geen amfetamine in?:D

• Topic Starter Topic Starter
Dunno, kheb zowiezo al geen grote lul (bloedpik) dus ja als echt al het bloed ontrokken wordt:D

Tleek toen wel wat op een speedachtig effect..hmmm:D, jammer dat die ouwe versie er niet meer is hehe

haha ja dat heb ik ook k*t he..als je dan wel een keer speed gehad heb dan is er egt niks meer van over(H) majah gewoon maar van af blijven die sooi:P

Het product is ook bedoelt om je metabolisme een boost te geven dus ik denk wel dat een 200kcal per dag meer zal verbranden als je het neemt. Natuurlijk als je niet onder je onderhoud zit zal het weinig zoden aan de deik brengen.

mwa...dat effect wordt flink overschat, zo lijkt het net alsof je lekker door kan vreten en met 2 pilletjes per dag alsnog afvalt

Okee:P najah ik w8 het af eerdaags moet me potje binnen komen maar eerst me alri stack, met CR2 BAM en JW hou er een log over bij dus ik zou zeggen kijk effe..nu nog niet veel te zien zonet pas begonnen;)

venom hyperdrive

ja, ik heb venom hyperdrive 2 dagen met rust gelaten, krijg wel weer van ouds af aan slaap etc, ben weer een stuk rustiger, en de pijn bij mn prostaatstreek is verdwenen en t klaarkomen gaat weer normaal.

best jammer want ik had graag verder willen slikken , kent iemand een alternatief hiervoor, zonder die bijwerkingen, ik d8 zelf aan super stacker extra?

iemand?..

mwa...dat effect wordt flink overschat, zo lijkt het net alsof je lekker door kan vreten en met 2 pilletjes per dag alsnog afvalt

Ik heb ook niet gezegd dat je er rechtstreeks vet mee verliest maar in samenwerking met een goed cut schema en wat cardio zal het zeker helpen.

Mijn vriendin is sinds een paar dagen aan de hyperdrive en merkt er verder vrij weinig van. Hoe kan dit?

hiervoor heeft ze een paar keer stack 4 gehad met efedra (met een vrouw voorop het etiket) en daarbij waren de effecten veel duidelijker merkbaar.

Mijn vriendin is sinds een paar dagen aan de hyperdrive en merkt er verder vrij weinig van. Hoe kan dit?

hiervoor heeft ze een paar keer stack 4 gehad met efedra (met een vrouw voorop het etiket) en daarbij waren de effecten veel duidelijker merkbaar.

Ja logisch met efedra is het meestal sterker maar meer sides;)

Stond er vooral van te kijken omdat ik hier mensen hoor over slapeloosheid ed. Zij is er verder echt superrustig onder.

Stond er vooral van te kijken omdat ik hier mensen hoor over slapeloosheid ed. Zij is er verder echt superrustig onder.

Collega van me heeft dit ook..

Vreemd genoeg :)

Op stacker ZONDER efedra gaat hij thans wel lekker.. mensen zitten dus raar in elkaar op supplementen gebied :rolleyes:

Morgen maar es een pilletje testen

Iemand ervaring met Alri venom special tactics! ?

120 caps 32 euro...

-Okay, now that we have given you Venom Hyperdrive 3.0™ (you know the mega-energy-rapid calorie expenditure phenomenon) and Venom Lean Dreams™ (sleep/relaxation and healthy GH modulator…because you can’t stay wired 24/7) it is time to introduce the final key to the Venom Series appropriately called…Venom Special Tactics™. -

Terug
Naar boven