MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

nou dat valt wel mee als ik het zo hoor. in de oude versie zit pea wat er voor zorgt dat je veel energie krijgt. maar in de huidige versie ontbreekt deze stof waardoor het dus niet echt een energiebooster is maar gewoon een fatburner..

Is die PEA nu illegaal ofzo !? Of er gewoon uitgelaten !?

ik weet niet.. ik denk niet illegaal. er schijnt geen pea in te zitten volgens enkele shops en alri zelf maar wel cocoamine ofzo wat ook pea bevat. dus ik snap het niet echt meer..

hoodia is volgens de douna inderdaad illegaal! in "het bestel in america" topic staat ook een verhaal van iemand waarvan de hyperdrive in beslag is genomen vanwege de hoodia!

Ik heb zelf ook paar dagen terug bij bodybuilding.com een paar supplementen besteld van alri waaronder hyperdrive. hoe groot is de kans dat ik het binnen krijg en het dus niet in beslag genomen word door de douane? ken mij iemand hier mischien antwoord op geven..???

Greetz:p

Ik heb zelf ook paar dagen terug bij bodybuilding.com een paar supplementen besteld van alri waaronder hyperdrive. hoe groot is de kans dat ik het binnen krijg en het dus niet in beslag genomen word door de douane? ken mij iemand hier mischien antwoord op geven..???

Greetz:p

welke verzendwijze heb je gekozen, fedex of IPS?

IPS heb je niet veel kans op controle...fedex kans van 80% + GEGARANDEERD naheffing

jep, maar reken maar niet op 7 dagen :P

Ik heb zonet even snel gekeken op bb.com inderdaad zoals ik d8;) gelukkig IPS maar bedankt voor de moeite weet ik meteen voor de volgende keer niet via Fedex..moet die bokke elende niet met douane:p

Greetz;)

deze week komen veel pakketjes binnen van mensen die midden december verzonden waren...dus tja..misschien dat het door de kerstdrukte kwam..ofniet.
Maargoed, ik wacht er nu ook 8 dagen op. Hopen dat het eind deze week of begin volgende binnen komt. maar ik heb wel eens vaker 3.5 week op mn doosje moeten wachten

zo.. ik wou vandaag beginnen met venom hyperdrive.. ik denk ik pak er meteen 2 :D

hartslag is ietsje hoger voor me gevoel en ben wat nerveuzer/trillerig maar dat kan komen omdat ik ze pas 1-1,5uur geleden heb ingenomen.. eetlust is iets minder dan normaal.

voel me nu beetje vaag enzo, best lache eigenlijk. ga dit een maandje doen ofzo en hoop droger te worden.

oja.. en ik hoop dat ik strax kan slape ;):p

voel me nu beetje vaag enzo, best lache eigenlijk. ga dit een maandje doen ofzo en hoop droger te worden.

Dat heb ik dus echt ELKE keer 's avonds als ik 2 hyperdrives genomen heb..

Voel me net een zombie dan, en toch dan weer zo energie opflakkeringen.. echt héél wazig!!

Nou, succes :D

Dat heb ik dus echt ELKE keer 's avonds als ik 2 hyperdrives genomen heb..

Voel me net een zombie dan, en toch dan weer zo energie opflakkeringen.. echt héél wazig!!

Nou, succes :D

heb gisteren een potje van completebody.nl besteld. zit precies hoodia en PEA in. heeft iemand ervaring met de deeze?

venom hyperdrive 3.0

hoi

Ik slik hyperdrive 3.0 net een weekendje, maar ik voel mn prostaat of in die regio best pijn doen
bij tklaarkomen heb ik eerder meer pijn dan een lekker gevoel, en moet daarna meteen naar de toilet om te zeiken.

is dit wel gezond?

en na hoelang kan ik resultaat boeken met 2 caps per dag?

graag reacties

result is grotendeels afhankelijk van je voeding + training, dus als je geen result boekt zou ik eerst daar eens naar kijken.

Of je prostaat verhaal komt door hyperdrive zou ik niet weten, stop een paar dagen met hyperdr. en ej weet het! Heb zelf nog nooit last van gehad toen ik HD nam

Thx Mac voor je info

ja ik denk dat de bijwerkingen verschillen , want ik lees bijv, bij anderen dingen die ik zelf niet ervaar, dus,

maar ik weet vrijwel zeker dat t aan de stacker ligt, omdat ik daarvoor nog noooit problemen heb gehad, maar ik hou ff een stop, en kijke of t dan gaat.

sowieso moet je er wel bij trainen toch om het goed te laten werken?

of hoe je er niks voor te doen?

Buiten die wazige buien savonds had ik er geen last van, zolang ik geen 3 caps van nam :p

Heeft me in ieder geval lekker geholpen..

Thx Mac voor je info

ja ik denk dat de bijwerkingen verschillen , want ik lees bijv, bij anderen dingen die ik zelf niet ervaar, dus,

maar ik weet vrijwel zeker dat t aan de stacker ligt, omdat ik daarvoor nog noooit problemen heb gehad, maar ik hou ff een stop, en kijke of t dan gaat.

sowieso moet je er wel bij trainen toch om het goed te laten werken?

of hoe je er niks voor te doen?

training + voeding in orde is een MUST!!! je gebruikt het om af te vallen neem ik aan?

Terug
Naar boven