TomTilt
Cool Novice
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dit is toch andere wind dan in Brabant. Oppassen hiermee, mijn eerste gedachte is verkeerde techniek, zwakke core, onvoldoende mobiliteit, teveel gewicht, te diep gaan of een combi.Vandaag met Squat laatste setjes last van mijn onderrug, volgens mij begin ik met mijn rug van houding te veranderen om toch omhoog te komen?!
Oppassen hiermee, mijn eerste gedachten zijn verkeerde techniek, zwakke core, onvoldoende mobiliteit, teveel gewicht, te diep gaan of een combi.

Ik weet niet of ik het met dit taalkundige advies eens ben, kan je het onderbouwen met een link?
Box squat doen?Ik zal de komende keren eens het gewicht bij de Squat verlagen, mogelijk dat ik inderdaad te diep wil gaan met te zwaar gewicht waardoor de uitvoering minder is.
Voor welk probleem is dit een oplossing?
Dat hij te diep wil gaan. Gebruik je box en dan kan je zakken tot precies de juiste hoogte dacht ik had alleen die post gelezen die ik qoute
Zelf zou ik liever een elastiek op de goede hoogte spannen om de techniek hetzelfde te houden, of iemand die het je vertelt.Dat hij te diep wil gaan. Gebruik je box en dan kan je zakken tot precies de juiste hoogte dacht ik had alleen die post gelezen die ik qoute
Squat mag dieper. Bij de OHP met je proberen je benen je heupen vast te zetten en bovenaan mag je hoofd iets verder naar voren komen. Bij de deadlift moet je proberen je rug recht te houden bovenaan en niet te ver naar achteren te leunen.
Verder is het wel ok