XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nu je de 200 Squat hebt gehaald, wordt het wel eens tijd om je te focussen op je DL! :D

Sterke squat, man ! En ook sterke trainingspartner :D

mooie mijlpaal verb

200 kg squat! i'm jelly!

Nice man, 2x1x200kg is een applauseje waard!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
Mensen, ik heb dit weekend mijn allerbeste vriend verloren in een vreselijk auto-ongeluk. Ik kan het nog steeds niet vatten, maar het doet me wel anders nadenken over het leven.

Ik ga mijn trainen en voeding nu eens echt minder fanatiek aanpakken, en meer tijd vrijmaken voor mijn vrienden.

Mensen, ik heb dit weekend mijn allerbeste vriend verloren in een vreselijk auto-ongeluk. Ik kan het nog steeds niet vatten, maar het doet me wel anders nadenken over het leven.

Ik ga mijn trainen en voeding nu eens echt minder fanatiek aanpakken, en meer tijd vrijmaken voor mijn vrienden.
gecondoleerd

Verb gast gecontroleerd jonge heel veel sterkte

gecontroleerd

shit man, gecondoleerd.
Pas wel op dat je niet helemaal in een 'f*ck het allemaal maar' dip terecht komt !

Veel sterkte man. Je trainingen even opzij schuiven kan zeker geen kwaad. Er zijn mensen die je nu in deze periode gaan nodig hebben.

Sucks verb. Know what it feels like. Neem nu maar even tijd om met iedereen samen te zitten om die goei momente te koesteren en op te halen.
Veel sterkte man.

Veel sterkte, man!

Veel sterkte toegewenst verb, pas goed op jezelf :(

sterkte man

Gecondoleerd en veel sterkte.

Gecondoleerd man!

Gecondoleerd..
Moet echt een hel zijn wat ge nu doormaakt :(
Probeer de moed niet te verliezen he, veel mensen gaan je nu ook hard nodig hebben.

Veel sterkte!

Gecondoleerd :(
Heel veel sterkte de aankomende tijd, gebruik die inderdaad beter om elkaar op te zoeken.

Gecondoleerd Verb, echt k*t om je beste maat zo te verliezen. Sterkte de komende tijd, ik hoop dat je er samen met je vrienden goed uit komt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven