MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
die babe in de fotogallerij, flop heet ze

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.943
Pfff met een verkoudheid trainen na een nacht niet geslapen te hebben is geen goed idee. De goesting om te trainen was al na 1 setje pull ups weg...

1) Pull up:

4x10xBW

2) SLDL:

10x70kg
10x80kg
10x90kg
10x100kg

3) Chin up:

4x10xBW

4) BOR:

10x100kg
10x110kg
10x110kg
10x100kg
12x90kg
15x80kg
22x70kg

Positief: niets gevoeld in men schouder:banana:

Lekkere training hoor.
Ik heb ook geen last van mijn schouders als ik rug train,kan ik gewoon lekker voluit gaan.

Alleen de presses heb ik last. Nu al 3 weken niet gedaan,dus van de week maar weer is voorzichtig proberen.

Ga zo door!

nice geen last van je schouder das goed!!

Als die schouderblessure niet snel genezen ga zijn ga ik ongelukken doen denk ik. De frustraties beginnen hoog op te lopen:mad:

1) Benchpress:

30x70kg
25x80kg
15x90kg
10x100kg

2) Incline bp:

2x30x50kg

3) Incline DB press:

2x25x20kg

4) Military press:

4x25x lege barbell

5) Upright row:

2x25x lege barbell

6) Side raise:

2x15x15kg

7) Reverse fly:

2x15x10kg

als je last van je schouder is dit natuurlijk een verkeerde training
kies dan bij borst zoveel voor machines , dan sluit je schouders zoveel mogelijk uit - met deze training worden ze weer veel belast

goeie trainingen hier :)

• #1.948
als je last van je schouder is dit natuurlijk een verkeerde training
kies dan bij borst zoveel voor machines , dan sluit je schouders zoveel mogelijk uit - met deze training worden ze weer veel belast

goeie trainingen hier :)

I know, maar ik MOEST gewoon iets doen voor borst want het is nu al een paar weken dat ik borst-schouders amper nog getraind heb, en daar werd ik zot van :) Ik train thuis dus ik heb geen machines. Dat het misschien niet heel slim is weet ik ook, maar **** it. Heb er geen last van gehad achteraf, gelukkig maar.

'k Heb nu wel het gevoel dat het de goede kant opgaat met men schouder. Vnvnd eens met een middelmatig gewicht (50kg ofzo) military pressen en zien wat dat geeft.

I know, maar ik MOEST gewoon iets doen voor borst want het is nu al een paar weken dat ik borst-schouders amper nog getraind heb, en daar werd ik zot van :) Ik train thuis dus ik heb geen machines. Dat het misschien niet heel slim is weet ik ook, maar **** it. Heb er geen last van gehad achteraf, gelukkig maar.

'k Heb nu wel het gevoel dat het de goede kant opgaat met men schouder. Vnvnd eens met een middelmatig gewicht (50kg ofzo) military pressen en zien wat dat geeft.
Houd het dit keer dan gewoon bij 3 a 4 setjes in plaats van je gebruikelijke shitload aan volume :p
Gewoon alleen een lichte prikkel geven en verder lekker laten herstellen.

Je draait een mooi volume verb!

k*t schouderblessures. Ik heb er al een ****ing jaar last van. Echt iets om ****ing gek van te worden!

• #1.952
1) CGBP:

10x70kg
10x90kg
10x95kg
10x100kg
10x105kg
8x110kg
6x115kg
10x100kg

2) Dips:

8xBW+35kg
12xBW+25kg
12xBW+15kg
15xBW+5kg
15xBW

3) Kickback:

15x15kg
15x17.5kg
15x20kg
15x22.5kg

4) Military press:

10x50kg

En dan kreeg ik weer licht last in men schouder dus ben er maar mee gestopt. Maar het gaat de goede kant op.

5) Side raise:

12x20kg
13x20kg
15x20kg
10x20kg

Mooie training as usual.

Bij mijn schouderblessure hebben dips me naar mijn idee geholpen, kon die erg snel weer doen zonder echt problemen en sindsdien ging ik leuk vooruit.

Goeie workout

Vind het wel degelijk diep met dat gewicht, ''mirin'' (:roflol:)

mooie grind man!

knap, maar pas op pas op

daYum!

• #1.960
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven