- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aha, ja die heeft leuke foto's

Als die schouderblessure niet snel genezen ga zijn ga ik ongelukken doen denk ik. De frustraties beginnen hoog op te lopen
1) Benchpress:
30x70kg
25x80kg
15x90kg
10x100kg
2) Incline bp:
2x30x50kg
3) Incline DB press:
2x25x20kg
4) Military press:
4x25x lege barbell
5) Upright row:
2x25x lege barbell
6) Side raise:
2x15x15kg
7) Reverse fly:
2x15x10kg

als je last van je schouder is dit natuurlijk een verkeerde training
kies dan bij borst zoveel voor machines , dan sluit je schouders zoveel mogelijk uit - met deze training worden ze weer veel belast
goeie trainingen hier![]()
Ik train thuis dus ik heb geen machines. Dat het misschien niet heel slim is weet ik ook, maar **** it. Heb er geen last van gehad achteraf, gelukkig maar.Houd het dit keer dan gewoon bij 3 a 4 setjes in plaats van je gebruikelijke shitload aan volumeI know, maar ik MOEST gewoon iets doen voor borst want het is nu al een paar weken dat ik borst-schouders amper nog getraind heb, en daar werd ik zot vanIk train thuis dus ik heb geen machines. Dat het misschien niet heel slim is weet ik ook, maar **** it. Heb er geen last van gehad achteraf, gelukkig maar.
'k Heb nu wel het gevoel dat het de goede kant opgaat met men schouder. Vnvnd eens met een middelmatig gewicht (50kg ofzo) military pressen en zien wat dat geeft.