MuscleMeat

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
netjes man! hou je trouwens altijd je adem in bij squats?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.962
netjes man! hou je trouwens altijd je adem in bij squats?

Jep, anders kun je je core toch niet zo stevig houden lijkt me?

De training:

1) Squat:

1x200kg, net op parallel, maar ging zodanig vlot dat ik dus nog een 2x geprobeerd heb, dat wel onder parallel was (en iets minder vlot ging haha).

http://www.youtube.com/watch?v=q14cNMcKni8

1x200kg, dieper dan de vorige, maar slechter gefilmd

http://www.youtube.com/watch?v=-Pc5VmnPz6k

2) Frontsquat:

10x70kg
12x80kg
10x90kg
10x100kg

3) Calve raise:

20x130kg
20x170kg
20x170kg
20x130kg

4) Barbell curl:

15x40kg
15x45kg
15x50kg
12x55kg

5) Hammer curl:

4x12x27.5kg

6) Concentration curl:

3x15x15kg

7) Reverse bb curl:

2x15x40kg

Lekkere squat!

Frontsquat ook lekker, 10 reps, zal je adem hebben gekost ;)

Flinke hammercurls ook trouwens

t*ring verb, ff 200 squatten in de homegym... sterk man!
10x100 frontsquat vind ik ook wel bewonderenswaardig.
Sterke poten heb je.

• Like
Waarderingen: verb
klopt met core, maar merk bij me eige als ik uit adem het gewicht toch een stuk vlotter omhoog gaat :D

klopt met core, maar merk bij me eige als ik uit adem het gewicht toch een stuk vlotter omhoog gaat :D

Ook als je op het diepste punt bent met veel gewicht? Doe je dat dan expres, of gevoelsmatig?

Lijkt mij namelijk dat, als voorbeeld squatten genomen, je met je 1RM gaat squatten en op het omkeermoment al gaat uitademen dat je ongelooflijk veel spanning verliest en amper naar boven kan komen?

Ben benieuwd naar wanneer in de beweging je uitademt, merk dat ik zelf uitadem als mijn benen op 160 graden zijn, dus bijna gestrekt.

Gaat lekker knul....:thumbs:

• Like
Waarderingen: verb
Ook als je op het diepste punt bent met veel gewicht? Doe je dat dan expres, of gevoelsmatig?

Lijkt mij namelijk dat, als voorbeeld squatten genomen, je met je 1RM gaat squatten en op het omkeermoment al gaat uitademen dat je ongelooflijk veel spanning verliest en amper naar boven kan komen?

Ben benieuwd naar wanneer in de beweging je uitademt, merk dat ik zelf uitadem als mijn benen op 160 graden zijn, dus bijna gestrekt.

je moet het wel een beetje goed timen he anders ben je leeg voor je boven bent haha

Puuf verb sterk gast

• #1.971
Haha, ik kan het nog niet geloven, 200kg :cheer:

AWESOME

Pff, erg sterk verb!

• #1.975
Wou beginnen met incline db press maar na 1 rep met 25kg werd al duidelijk dat het totaal niet ging lukken met men schouder. Dan maar eens gewoon plat bankdrukken geprobeerd, en daarbij voelde ik helemaal niets :rolleyes:

Mijn maat heeft trouwens als opwarming Rob S geëvenaard: 30x100kg benchpress!

1) Benchpress:

12x100kg
10x105kg
8x110kg
6x115kg
4x120kg
8x100kg
6x100kg
2x100kg (negatief)

2) Fly:

12x15kg
12x17.5kg
12x20kg
12x22.5kg
15x15kg

3) Side raise (met 1 hand, niet tegelijk dus):

15x15kg
15x17.5kg
15x20kg
12x22.5kg
12x25kg

4) Reverse fly:

4x15x12.5kg

Vanaf nu ga ik alle incline oefeningen en military press uit men schema gooien tot als men schouder beter is.

Laatst bewerkt:
Wat een gek ben je ook, 200 kg squat! Proficiat man!

Over je borsttraining kan ik nu ook zeggen dat het nette gewichten zijn, maar daar ben je al veel zwaarder op gegaan :p Hopelijk is je schouder rap beter!

Wel sterke side raises!!!

• #1.977
Wat een gek ben je ook, 200 kg squat! Proficiat man!

Over je borsttraining kan ik nu ook zeggen dat het nette gewichten zijn, maar daar ben je al veel zwaarder op gegaan :p Hopelijk is je schouder rap beter!

Wel sterke side raises!!!

Thx!

Zwijg er mij van, mijn benchpresskracht is niet meer wat het geweest is :mad: Binnenkort ga ik nog eens 3x5 doen voor bp denk ik, zodat ik daar toch weer wat betere gewichten op haal... Maar ik ben al blij dat ik toch pijnvrij kan benchen! Want bij die incline db press, ****ing hell man :mad: en dat met amper 25kg...

Die side raises ga ik vanaf nu altijd met 1 arm doen, zo kan ik veel zwaarder gaan... Mijn schoudertrainingen zullen de komende weken dus enkel nog uit side raise en reverse fly bestaan :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Laat die limonade nu maar knallen Verb!

Geen suikerrommel voor mij dude! Hardcore! haha :D

Laatst bewerkt:
Hoest met voeding nu verb? Nog steeds aan cutten

200 kg :eek:

Rare jongen ben je, zeker na zo'n benentraining heb je toch juist op de daarop volgende rustdag je voeding nodig?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven