- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes man! hou je trouwens altijd je adem in bij squats?
klopt met core, maar merk bij me eige als ik uit adem het gewicht toch een stuk vlotter omhoog gaat![]()
Ook als je op het diepste punt bent met veel gewicht? Doe je dat dan expres, of gevoelsmatig?
Lijkt mij namelijk dat, als voorbeeld squatten genomen, je met je 1RM gaat squatten en op het omkeermoment al gaat uitademen dat je ongelooflijk veel spanning verliest en amper naar boven kan komen?
Ben benieuwd naar wanneer in de beweging je uitademt, merk dat ik zelf uitadem als mijn benen op 160 graden zijn, dus bijna gestrekt.
je moet het wel een beetje goed timen he anders ben je leeg voor je boven bent haha

je moet het wel een beetje goed timen he anders ben je leeg voor je boven bent haha

Wat een gek ben je ook, 200 kg squat! Proficiat man!
Over je borsttraining kan ik nu ook zeggen dat het nette gewichten zijn, maar daar ben je al veel zwaarder op gegaanHopelijk is je schouder rap beter!
Wel sterke side raises!!!
Binnenkort ga ik nog eens 3x5 doen voor bp denk ik, zodat ik daar toch weer wat betere gewichten op haal... Maar ik ben al blij dat ik toch pijnvrij kan benchen! Want bij die incline db press, ****ing hell man
en dat met amper 25kg...