XXL Nutrition

Verb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je gaat het best ver schoppen in de contest IMO...Als het klopt dat je naturel bent, ben je een behoorlijke genetic freak trouwens!

Verb is 100% naturel, mag je van op aan en hij heeft héél veel geluk met zijn genen :p Keep on going!

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook posts halen door in de ontopic secties te posten hoor :rolleyes: Of het zever is bepaal je zelf

Zo'n week van 3x20 reps, doet dat veel voor je? Waarom zoveel?

Je eet wel erg veel fruit trouwens. Zit een shitload aan suikers in. Als dat voor de vitamientjes is zou ik wat omwisselen voor groente en gewoon een multivit erbij.

In ieder geval succes :) Kheb ook lange tijd met een dergelijk trainingsschema getraind, dus ik ga je wel volgen

---------- Toegevoegd om 04:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:52 ----------

K*tvergelijking

Over die zever:

imo is 95% van alle antwoorden hier op het forum zever. Er zijn een aantal leden die duidelijk veel kennis van zake hebben, die meestal ook een goed antwoord geven. Ik heb dan niet de behoefte om die mensen na te praten... Alle andere antwoorden zijn vaak zever door internetheroes die blijkbaar denken dat ze sterker en gespierder worden naargelang ze meer reacties posten op het forum. Ze zouden zich beter wat meer bewijzen in de fitness ipv hier...

Over die 3x20:

Ik merk dat ik veel meer vooruitgang maak als ik vaak mijn trainingsintensiteit verander. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat die 3x20 week een 'rustweekje' was, gewoon wat spelen met lichte gewichtjes. Al ben ik nu wel al tot de vaststelling gekomen dat 3x20x65kg squatten niet zo chill is... de eerste keer dat ik 3x20 trainde zat ik een uur na de training nog steeds met kotsneigingen :d
Met deze setrepcyclus train ik ook alles eens, kracht massa en uithouding. Veel zal het wellicht niet uitmaken, dat ene weekje uithouding, maar toch...
Zo blijf ik mijn lichaam prikkelen en blijft het ook leuk. Vroeger trainde ik altijd 3x5 waardoor ik al snel geen vooruitgang meer boekte. (En ik af en toe wel eens dik tegen mijn zin ging gaan trainen, of zelf trainingen oversloeg) Nu schieten mijn gewichten week na week de hoogte in.

Over dat fruit:

Zijn idd veel suikers, maar ik eet heel graag appels en bananen. 'k Heb mn voedingsschema nu toch al zodanig aangepast dat ik ze op de meest gunstige momenten vd dag eet (ontbijt en rond training). Maar als je ziet welke vuiligheid de doorsnee 20-jarigen eten, dan denk ik dat ik me niet teveel zorgen hoef te maken over de shitload aan suikers uit fruit...

Jij ook veel succes Daster! ;)

Over die zever:

imo is 95% van alle antwoorden hier op het forum zever. Er zijn een aantal leden die duidelijk veel kennis van zake hebben, die meestal ook een goed antwoord geven. Ik heb dan niet de behoefte om die mensen na te praten... Alle andere antwoorden zijn vaak zever door internetheroes die blijkbaar denken dat ze sterker en gespierder worden naargelang ze meer reacties posten op het forum. Ze zouden zich beter wat meer bewijzen in de fitness ipv hier...

Over die 3x20:

Ik merk dat ik veel meer vooruitgang maak als ik vaak mijn trainingsintensiteit verander. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat die 3x20 week een 'rustweekje' was, gewoon wat spelen met lichte gewichtjes. Al ben ik nu wel al tot de vaststelling gekomen dat 3x20x65kg squatten niet zo chill is... de eerste keer dat ik 3x20 trainde zat ik een uur na de training nog steeds met kotsneigingen :d
Met deze setrepcyclus train ik ook alles eens, kracht massa en uithouding. Veel zal het wellicht niet uitmaken, dat ene weekje uithouding, maar toch...
Zo blijf ik mijn lichaam prikkelen en blijft het ook leuk. Vroeger trainde ik altijd 3x5 waardoor ik al snel geen vooruitgang meer boekte. (En ik af en toe wel eens dik tegen mijn zin ging gaan trainen, of zelf trainingen oversloeg) Nu schieten mijn gewichten week na week de hoogte in.

Het moeten ook niet altijd wetenschappelijk gebaseerde uitspraken, eigen ervaringen/bevindingen als bijdrage tot een topic kan soms ook wel interessant zijn bvb u 3x20-schema bij bvb een topic over progressie zou ook goed antwoord kunnen zijn, ni?

Ik was ook al een tijdje aant denken om zoiets toe te passen maar kben er nooit echt aan toe geraakt maar dit motiveert me wel om de 3x20 bij men schema toe te voegen aangezien ik ook wat spieruithouding erbij wil.

Anyways dikke (streef)fysiek en veel succes.

Ik ben nu al een dikke maand een blog aan het bijhouden op http://www.bstrong.net/node/5879?page=88#comment-89263 , ik ga dus mijn trainingen dat ik daar post hier kopieren.

training van daarnet:

1) Squat heavy: 5x3x152.5kg: enkel het allerlaatste setje ging heeeel moeizaam. Filmpje is van het derde setje:

http://www.youtube.com/watch?v=PIQpmxq_NFM

2) Incline bench press medium: 5x3x105kg: chill. Filmpje is van het vierde setje

http://www.youtube.com/watch?v=WS5OKh_FGZo

3) Chin ups light: 5x3xBW+12.5kg: niet zo moeilijk
4) DB row: 5x3x77.5kg: kwa gewicht gaat het vlot, maar het is wel klote dat mn schijven zo groot zijn. Daardoor moet ik de db veel minder hoog heffen eigl alvorens het mn borst raakt... Filmpje is van het eerste setje.

http://www.youtube.com/watch?v=PDrTdObCtPE

5) Upright row: 2x12x52.5kg: chill

6) Gay barbell curl: 2x12x52.5kg: om eerlijk te zijn, dit was iets te zwaar om de bewegingen heel strikt uit te voeren, maar mn training had al veel te lang geduurd en had geen zin meer om gewichten te versteken. Hierbij hebk dus beetje gecheat.

7) Shrugs: 2x12x115kg: chill

Om af te sluiten hebk een paar dragonflags geprobeerd, het voelde wel goed, maar alsk het filmpje bekijk kom ik wel tot de vaststelling dat ik ze ferm ****ed up uitvoer. Echt wel raar, als ik ze deed had ik toch het gevoel dat ik kaarsrecht kwam met mn lichaam... Niet waar dus.

http://www.youtube.com/watch?v=hqAzcQYI0Qk

Laatst bewerkt:
dit wordt echt een top log.
nice set up om te trainen heb je thuis trouwens, lucky b*ch

Veel succes kerel!
Zeer net log inderdaad.

Wat zijn Dragonflags lekker zwaar he! Ik vind ze ook geweldig om te doen.

Je doet de dragon flags goed hoor :) Zo pak je ze echt voor je abs. Als je je hele lichaam kaarsrecht houdt pak je juist de lats met enkel isometrische spanning op je buik. Zoals jij ze doet verkort de buikspier duidelijk en dat is ook de bedoeling imo. Kaarsrecht houden is meer iets voor turners.

En de andere oefeningen zien er ook goed uit

Wat mij betreft een absolute kanshebber. Succes!

Is weer is wat anders dan alleen tekst :). Ziet er allemaal erg goed uit

Filmpjes zullen er wel niet altijd bijkomen. Is gewoon omdat men homegym nog maar een week volledig af is, dat ik nu eens wat gefilmd heb tijdens mn training. Vanaf nu ga ik mss enkel af en toe bij PR-pogingen wat filmen.

Wijdte van men rug blijft een probleem... Hoewel er voldoende spiermassa op mn rug zit (en qua kracht zit het ook wel goed) krijg ik maar geen V-vorm... (sommige gasten die nog niet half zoveel wegen als ik hebben soms echt een zalige V-vorm) Ligt dit aan de bouw van mijn latissimus dorsi? Of de aanhechtingen ervan? Whatever het ook is, het is frustrerend! (en zal me wel veel punten kosten bij de contest...)
Snap echt niet waarom dat blijft sucken, ik pak mn rug nochtans voldoende en zwaar aan met dbrows, bor, pull up, ...

IMG_3605.JPG

Dude jij squat diep :eek: die eerste herhaling helemaal. top.

Die wijdte kan liggen aan je pose, je taille of je lats en teres major.

Je gaat zeker hoge ogen gooien.
Succes kerel

Rug opgespannen en rug in rust.
Ik vind mijn rug in rust eerlijk gezegd indrukwekkender dan opgespannen.
Men taille/bekken is wellicht ook iets te breed om goed te zijn...
Het is alleszins mijn nr1 zwakke punt, en het klotige is dat ik al alles geprobeerd heb om het te verhelpen (zoals je aan de oefeningen in mn huidige schema kan zien) maar niets helpt.

IMG_3674.JPG

IMG_3669.JPG

Laatst bewerkt:
Theorethisch gezien zou je meer nadruk kunnen/moeten leggen op de lower lats.

Mischien wat reverse grip pull ups doen (de chin up ook wel genoemd) en reverse grip barbell rows..

Mischien dat dat wat uithaalt.

je zou anders eens een lat-spread moeten en dan goed op de uitvoering letten, ik denk dat dat opzich wel goed zit bij jou qua wijdte.
verder zou ik meer chin-ups doen, 5x8 bijvoorbeeld of 5x5 weighted, 4x10 als dat je lukt.
ben zelf ook meer aan me wijdte aan het werken.

btw; genetic freak wat je bent!

Rug loopt idd heel flink achter. Erg jammer want de rest ziet er super uit.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven