Ongelofelijke k*ttraining! ben overdreven pissed op mezelf momenteel.
1) Deadlift: 1x3x185kg: 10kg erbijgelapt ivm vorige week, ging behoorlijk goed. Toch zou ik het liefst van al deze k*toefening uit mn schema zwieren, maar aangezien we geen beachboys zijn is dit geen optie! jammer genoeg... mn haat tov deadlift groeit met de week hehe (hiervoor nog opwarmingssetjes ook gedaan uiteraard, maar hou die gewichten en reps niet bij)
2) Squat medium: 5x3x150kg was de bedoeling, zou normaal gezien geen probleem mogen zijn. MAAR: eerste setje ging probleemloos en vrij vlot zelfs. Maar dan kwam het tweede setje: bij de derde rep ging het licht ineens uit. Ik raakte gewoon niet meer omhoog

was zodanig pissed op mezelf dat ik gestopt ben met squatten ipv wat verder te doen met een lichter gewicht. Ik denk eraan om squat uit mn schema te gooien op woensdag, 3x per week squatten is mss wat teveel van het goeie. Men lichaam heeft me nu toch wel een duidelijk signaal in deze richting gegeven... Ik zal maar slim zijn en ernaar luisteren zeker...
3) BOR: 5x3x130kg: ging nog behoorlijk vlot, was dan ook ongelofelijk opgefokt door dat squatten.
4) Military press: 5x3x80kg: idem bor, woede helpt!
5) Incline flys: 2x12x25kg
6) Calve raise: 2x12x160kg
7) Side raise: 2x12x22.5kg
'k Heb om af te sluiten ook nog 2x12 BW chin ups gedaan.
Ik ga stoppen met 5x3 trainen. Enkel nu zaterdag nog eens, maar vanaf maandag is het iets anders. Trainingen duren gewoon veel te lang nu. Volgende week een weekje 3x20 en daarna wordt het 3x10.
---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------
squat vliegt eruit op woensdag en ga ik waarschijnlijk vervangen door chin ups in de hoop mn rug toch wat bij te kunnen trekken.