Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon alle "gevaarlijke" rassen verbieden. Dan verklein je de kans op incidenten. Je neemt hem natuurlijk nooit 100% weg. Maar tot nu toe nog geen enkel goed argument gehoord om rassen als staffords te laten bestaan
Maar ook nog geen goede argumenten gehoord om het fokken te verbieden. Kinderen worden ook steeds agressiever en in sommige schuilt al op vroege leeftijd een crimineel in wording. Moeten we vooraf de gezinnen ook gaan selecteren wie wel en wie niet kinderen mogen fokken?
Die bijtincidenten komen onder alle rassen voor dus dat argument is inmiddels wel een dooddoener.
En ik heb het al eerder in dit topic gezegd, geen hond wordt agressief geboren.
Da's ook weer niet helemaal waar. Een hond neem je op uiterlijk en op karakter.
Maar ook nog geen goede argumenten gehoord om het fokken te verbieden. Kinderen worden ook steeds agressiever en in sommige schuilt al op vroege leeftijd een crimineel in wording. Moeten we vooraf de gezinnen ook gaan selecteren wie wel en wie niet kinderen mogen fokken?
Die bijtincidenten komen onder alle rassen voor dus dat argument is inmiddels wel een dooddoener.
.Dus bulls afschaffen geeft mensen alleen een goed gevoel ipv een echt minder risico op bijtincidenten
Je komt gewoon te serieus over
Ja, een pitbull houdt vast omdat zijn kaken op slot schieten, dit is bij een golden retriever oid niet zo, maar er zijn pitbulls die geen vlieg kwaad doen en andere honden die elke mogelijkheid tot bijten aangrijpen.
Nee.
Aannemend dat wat jullie zeggen klopt en dat alle honden dus een vergelijkbare kans hebben te gaan bijten is er alsnog sprake van een daling van de ernst van het gemiddelde bijtincident aangezien er geen happen uit benen meer genomen worden.
een hond is wel even wat anders dan een mens he. Je fokt mensen niet. Verder is dit bij mensen niet echt ras gebonden. verder zoals ik reeds gezecht heb, als een pitbull bijt zijn de gevolgen gewoon veel groter.
Ik weet niet het fijne ervan maar als een bull bijt en daarbij een grote hap neemt dan klikken zijn kaken vast, zodat hij niet terug kan, dit gebeurt perongeluk. Men kan dat oplossen door een stok in de bek te schuiven en naar achter duwen.

Ik weet niet het fijne ervan maar als een bull bijt en daarbij een grote hap neemt dan klikken zijn kaken vast, zodat hij niet terug kan, dit gebeurt perongeluk. Men kan dat oplossen door een stok in de bek te schuiven en naar achter duwen.
ZOo'n beest kan hard bijten ja, maar er zit echt geen slot mechanisme in z'n schedel![]()
lekker koppig ben je ook, heb medelijden met skywhiteknightlekker koppig ben je ook, heb medelijden met skywhiteknight