AndroidHealthClinic

Verbod op fokken pitbulls en staffords?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hell dat is echt bullshit haha

Nou dan bestaat het niet, ook goed. Klaar

Helaas is dit wel zo.

Google eens op kaakslot.
wat houd een kaakslot in: als de pitbull diep in het arm van iemand bijt dan dan kunnen zijn onderste en bovenste tanden elkaar aanraken als de bovenste en onderste tanden elkaar hebben aangeraakt dan gaan zijn botten in een slot dat niet meer open kan.

dus als een pitbull bijt laat hij je niet meer los totdat hij dood is zelfs als hij het wilt loslaten lukt het niet.

Zie nu pas je edit, je maakt het alleen maar mooier :roflol:

Hell dat is echt bullshit haha

Oke, je hebt gelijk.

Ging niet eens daarom..ging om t fokken verbieden dat dat bullshit is

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Kunnen jullie niet lezen of zo ik zeg toch oke bestaat niet??

Oke, je hebt gelijk.

Ging niet eens daarom..ging om t fokken verbieden dat dat bullshit is

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Kunnen jullie niet lezen of zo ik zeg toch oke bestaat niet??

Ben je nu op je teentjes getrapt? :roflol: Beetje hypocriet madame

Ben je nu op je teentjes getrapt? :roflol: Beetje hypocriet madame

Hypocriet?
Wtf is er hypocriet aan het toegeven dat jullie gelijk hebben?..
Zo apart he, krijg je eindelijk gelijk, is het nog niet goed, je lijkt wel een wijf zeg.

Zoals ik al zei:

Als je het fokken van ''gevaarlijke'' honden gaat afschaffen, dan ken ik zo ook nog wel maatregelen die je kunt treffen zodat mensen veiliger zijn.

You have to be a dominant pack leader, zoals EricR met ons. :)

• Topic Starter Topic Starter
Pfff wordt dit weer de grote Hell show? Nu graag iedereen weer naar waar dit topic echt over gaat.

Elk jaar worden er nog baby's geboren. Veel kopieergedrag want " buurvrouw verderop heeft ook van die schatjes dus waarom ik ook niet ". De voortplanting heeft soms veel weg van fokgedrag bij honden.

En dat die kaken op slot gaan bij die vechthonden klopt maar een auto kan ook een moordmachine zijn. Dat argument om te verbieden houdt dus geen steek want daarmee kom je aan de privacy van mensen.
Herders hebben ook een tijd in diskrediet gestaan omdat ze zogenaamd sneller vals zouden worden als andere rassen. Vaak is de reden dat er bepaalde rassen doorgefokt worden waardoor je vreemde afwijkingen krijgt. De schuld ligt dus bij de mens, niet bij de hond, en ik ben er voor dat de autoriteiten ingrijpen. Helaas is dit in de praktijk erg lastig omdat de notoire broodfokkers lastig te traceren zijn.
Echter verbieden gaat veel te ver. Vanmiddag nog bijna door een aso audi rijder van de sokken gereden. In jouw redenatie zouden we het verkopen van audi's moeten verbieden ...

Voor het rijden van een auto moet je min. 18 jaar zijn. Je rijbewijs halen en deze verzekeren. Ben je jong betaal je ook nog eens een flinke premie.

Heb je een valse hond, zijn er geen regels en mag iedereen deze hond aanschaffen. Zelfs een kind van 12 mag met deze tijdbom los lopen. Enkel de hond wordt afgemaakt als hij iemand bijt maar dan kan je gewoon een nieuwe aanschaffen.

Zoek de verschillen.

Voor het rijden van een auto moet je min. 18 jaar zijn. Je rijbewijs halen en deze verzekeren. Ben je jong betaal je ook nog eens een flinke premie. Heb je een valse hond, zijn er geen regels en mag iedereen deze hond aanschaffen. Zelfs een kind van 12 mag met deze tijdbom los lopen. Enkel de hond wordt afgemaakt als hij iemand bijt maar dan kan je gewoon een nieuwe aanschaffen. Zoek de verschillen.

Wat zegt zo'n rijbewijs als er jaarlijks honderden doden vallen in het verkeer ten gevolge van mensen die niet met een auto op de juiste manier omgaan? Nou jij weer ...

Voor het rijden van een auto moet je min. 18 jaar zijn. Je rijbewijs halen en deze verzekeren. Ben je jong betaal je ook nog eens een flinke premie.

Heb je een valse hond, zijn er geen regels en mag iedereen deze hond aanschaffen. Zelfs een kind van 12 mag met deze tijdbom los lopen. Enkel de hond wordt afgemaakt als hij iemand bijt maar dan kan je gewoon een nieuwe aanschaffen.

Zoek de verschillen.

Mee eens, daar zijn regels aan verbonden. Toch zijn er veel meer dingen die we kunnen veranderen die het veiliger maken op straat, buiten het verbieden van het fokken van een hondenras dat eventueel als zijnde gevaarlijk kan worden opgevoed wanneer hij bij een baas terecht komt die hem niet correct kan opvoeden.

Mee eens, daar zijn regels aan verbonden. Toch zijn er veel meer dingen die we kunnen veranderen die het veiliger maken op straat, buiten het verbieden van het fokken van een hondenras dat eventueel als zijnde gevaarlijk kan worden opgevoed wanneer hij bij een baas terecht komt die hem niet correct kan opvoeden.

Juist, en daarbij vallen meer doden in het verkeer als door hondenbeten.

Kaken op slot bij een pitt/stafford is onzin.
Ik heb een amerikaanse stafford en ik heb voor dat ras gekozen omdat het de perfecte gezinshond is, beter als een golden retriever of herder of van die kleine kuttelikkers.

Kaken op slot bij een pitt/stafford is onzin. Ik heb een amerikaanse stafford en ik heb voor dat ras gekozen omdat het de perfecte gezinshond is, beter als een golden retriever of herder of van die kleine kuttelikkers.

Ga nou niet de rassen tegen mekaar uitspelen. Elke hond kan een goede gezinshond zijn als je hem goed opvoedt. Je moet het niet zover laten komen dat die kaken op slot gaan.

Een kaakslot bestaat niet.

Er is wel de mogelijkheid dat sommige honden een kaakkramp kunnen krijgen afhankelijk hoe hard ze doorbijten (sommige rassen hebben hier dus meer kans op). In dit geval zullen ze zelf niet kunnen lossen tot deze kramp voorbij is.

Maar los krijg je ze altijd.

Trouwens zo lang een hond gezond is zal deze ongeacht het ras vormen naar hoe jij het wil. Het ene ras heeft wat meer kwaliteiten dan de ander, maar that's it.

kaakslot discussie: is er iemand die kan laten zien waar het slot dan zou moeten zitten in de schedel?

Zo niet, waar gaat het dan nog over?

Zoek de verschillen.
Wat is vals volgens jou? En dan graag iets verder dan alleen een hond die gebeten heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven