Adil 23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 453
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hangt ervan af wie hem verzorgtzou jij graag in een bejaardentehuis willen leven?
je wordt daar ook goed verzorgt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt ervan af wie hem verzorgtzou jij graag in een bejaardentehuis willen leven?
je wordt daar ook goed verzorgt.

heel simpel, ik wou een superlieve, kindvriendelijke hond die heel sociaal is, in een roedel is opgegroeid. Stamboom, kweken of shows interesseren mij totaal niet, ze hadden alle 2 een hazenlip, die tot in hun verhemelte open was, heb ze laten opereren en zo een 2de kans gegeven.
heel simpel, ik wou een superlieve, kindvriendelijke hond die heel sociaal is, in een roedel is opgegroeid. Stamboom, kweken of shows interesseren mij totaal niet, ze hadden alle 2 een hazenlip, die tot in hun verhemelte open was, heb ze laten opereren en zo een 2de kans gegeven.

Had je ook een Belgische of Duitse herder kunnen nemen.![]()
ik denk bij die dingen meer aan een labrador, golden retriever etc
die staan toch bekend om hun sociale, kindvriendelijke, lieve aard?
Herders zijn inderdaad lieve sociale gezinshonden, net als dat labradors en golden retrievers dat ook kunnen zijn.
ik dacht wel dat herders de neiging hebben naar een persoon toe te trekken?
toch bijten soorten als herders en golden retrievers de meeste mensen, omdat er daar in verhouding gewoon veel meer van zijn
Herders en ook labradors en golden retrievers staan bekend om hun sociale vaardigheden. Prima familiehonden. Maar ja, eigenlijk kan dat voor ieder ras gelden.
Ik heb nog nooit een goed gesprek gevoerd met een golden retriever anders.

Meer omdat er fokfouten in zitten. Ik vind die golden retrievers en labradors maar sulligehonden. Iedereen wilde opeens zo'n hond. Kopieergedrag.
Gameboy voert graag een gesprek op niveau
ahh daar ga je al. Dat sullige betekend wel dat ze geen vlieg kwaad doen. Dat is bij herders toch vaak anders

Had je ook een Belgische of Duitse herder kunnen nemen.![]()