XXL Nutrition

Verbod op fokken pitbulls en staffords?

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom wil je juist dit ras honden?

heel simpel, ik wou een superlieve, kindvriendelijke hond die heel sociaal is, in een roedel is opgegroeid. Stamboom, kweken of shows interesseren mij totaal niet, ze hadden alle 2 een hazenlip, die tot in hun verhemelte open was, heb ze laten opereren en zo een 2de kans gegeven.

heel simpel, ik wou een superlieve, kindvriendelijke hond die heel sociaal is, in een roedel is opgegroeid. Stamboom, kweken of shows interesseren mij totaal niet, ze hadden alle 2 een hazenlip, die tot in hun verhemelte open was, heb ze laten opereren en zo een 2de kans gegeven.

en dan denk je goh dan neem ik een stel american bully's?

• Topic Starter Topic Starter

Had je ook een Belgische of Duitse herder kunnen nemen. :rolleyes:

lol?

toch bijten soorten als herders en golden retrievers de meeste mensen, omdat er daar in verhouding gewoon veel meer van zijn

toch bijten soorten als herders en golden retrievers de meeste mensen, omdat er daar in verhouding gewoon veel meer van zijn

Meer omdat er fokfouten in zitten. Ik vind die golden retrievers en labradors maar sullige honden. Iedereen wilde opeens zo'n hond. Kopieergedrag.

sjah zoals nu Paris Hilton met dr chihuahuas pffffff

Herders en ook labradors en golden retrievers staan bekend om hun sociale vaardigheden. Prima familiehonden. Maar ja, eigenlijk kan dat voor ieder ras gelden.

Ik heb nog nooit een goed gesprek gevoerd met een golden retriever anders.

• Like
Waarderingen: mat
Ik heb nog nooit een goed gesprek gevoerd met een golden retriever anders.

Gameboy voert graag een gesprek op niveau

:trollface:

Meer omdat er fokfouten in zitten. Ik vind die golden retrievers en labradors maar sulligehonden. Iedereen wilde opeens zo'n hond. Kopieergedrag.

ahh daar ga je al. Dat sullige betekend wel dat ze geen vlieg kwaad doen. Dat is bij herders toch vaak anders

Gameboy voert graag een gesprek op niveau

:trollface:

ahh daar ga je al. Dat sullige betekend wel dat ze geen vlieg kwaad doen. Dat is bij herders toch vaak anders

Dat laatste verraadt dat je geen verstand van honden hebt. :o
Herders hebben ten onrechte de naam dat ze vaker bijten als andere honden.

Laatst bewerkt:
ik moest een kortharige hebben, had daarvoor een stafford, ook superlief en sociaal, wou hetzelfde karakter.

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Had je ook een Belgische of Duitse herder kunnen nemen. :rolleyes:

En gij gaat beslissen welke hond ik moet nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven