XXL Nutrition

verdikt door medicatie

jonthan82

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
84kg
beste bezoeker ,

ik train al 7 jaar redelijk intensief
nu heb ik een probleem
door omstandigheden heb ik verleden jaar 9 maanden in een psychatrische instelling gezeten voor angstaanvallen .
ik heb daar en nu nog steeds medicatie genomen .
ik ben door die medicatie 25 kg verdikt , het meeste in buikstreek .
ik zit nu momenteel iedere dag op de hometrainer , maar mijn fysiek is ook serieus gedaald
is er iemand die mij tips kan geven om het vet in en rond buikstreek kwijt te raken?

grts jona

Een kennis van mij heeft ook iets gelijks-aardig meegemaakt, het enige wat je kunt doen is 'cutten'

cardio + net onder onderhoud eten, lees even wat sticky's in de voedings-sectie, dan kom je er wel.

• Topic Starter Topic Starter
Een kennis van mij heeft ook iets gelijks-aardig meegemaakt, het enige wat je kunt doen is 'cutten'

cardio + net onder onderhoud eten, lees even wat sticky's in de voedings-sectie, dan kom je er wel.

ok thnx
hopelijk geraak ik er vanaf hahah
want dit is echt klote

beste bezoeker ,

ik train al 7 jaar redelijk intensief
nu heb ik een probleem
door omstandigheden heb ik verleden jaar 9 maanden in een psychatrische instelling gezeten voor angstaanvallen .
ik heb daar en nu nog steeds medicatie genomen .
ik ben door die medicatie 25 kg verdikt , het meeste in buikstreek .
ik zit nu momenteel iedere dag op de hometrainer , maar mijn fysiek is ook serieus gedaald
is er iemand die mij tips kan geven om het vet in en rond buikstreek kwijt te raken?

grts jona

Het lijkt me onmogelijk dat je 7 jaar getraint hebt, laat staan intensief. Voordat je 25kg zwaarder werd was je dus 59kg. Wie probeer je nu voor de gek te houden?

Dan zijde lomp.

Het lijkt me onmogelijk dat je 7 jaar getraint hebt, laat staan intensief. Voordat je 25kg zwaarder werd was je dus 59kg. Wie probeer je nu voor de gek te houden?