MuscleMeat

Verdonk uit VVD gegooid!

Users who are viewing this thread

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Ik zag het net, wou het net op DBB gooien maar Eric was me voor.

Vind 't wel jammer, eindelijk iemand met ballen in de politiek in plaats van die softies.

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
En de VVD zal nu nog verder naar beneden kelderen. Slimme zet, maar niet heus. Ik hoop niet dat ze een eigen partij begint, en of aansluiten bij Wilders een slimme zet is weet ik niet, dat kan ook gaan botsen.

;)

Rutte het puppy begrijpt er nog niet veel van hoe het gaat in Den Haag.

zal wel tijd worden dat 1 van de oudere in gaat grijpen.

Rita Rules.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Trouwens:

De fractie heeft heeft er evenmin vertrouwen in dat het "nog goed komt." "Verdonk heeft door uitspraken in de media de partij te vaak schade berokkend," aldus Rutte.
De enige die de partij echt schade heeft berokkend is Rutte zelf, tijdens de verkiezingscampagne.

Socrates

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2004
Toen ik dit nieuws op de radio hoorde moest ik meteen aan dbb.com denken hehehehe...

OT: tsja.. ikzelf heb niks met 'luchtbellen' als Rita maar ook niks met een balgehakt als Rutte... nope.. de VVD scoort niet echt hoge ogen op dt moment... wel grappig dat Rita UIT de partij is GEZET.. lol.. weet ze ook hoe het voelt :D

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Als Wilders en Verdonk samen sterk staan, kan dat wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren! De vraag is alleen of Wilders, of Verdonk, dat wel wilt.

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Slim om een persoon die nog meer stemmen krijgt dan de fractieleider er uit te gooien :roflol: Misschien zijn ze wel bang voor haar.

Hoop dat ze samen met Geert Wilders gaat werken.

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Slim om een persoon die nog meer stemmen krijgt dan de fractieleider er uit te gooien :roflol: Misschien zijn ze wel bang voor haar.

Hoop dat ze samen met Geert Wilders gaat werken.

Denk niet dat ze naar Wilders gaat , heb meerdere intervieuws gezien waar ze afgelopen tijd heeft te kennen gegeven geen intresse te hebben in samenwerking met Geert Wilders.

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jul 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Ja die Verdonk kwam in het vaarwater van die schijt rutte, alles wat rechts is word eruit gegooid.

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Wedden dat ze naar wilders gaat, eindelijk begint t rechtse blok vorm te krijgen!

OP
EricR

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Verdonk is een splijtzwam, die gaat botsen met Wilders. Zou mooi zijn als ze naar de PVV gaat, dat is gelijk de ondergang.

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Haha strike 3
Youre out sucker:roflol:

Lol, jij snapt echt niks van politiek huh....het is eerder strike out voor jullie. Want ze zal voor haarzelf beginnen en stevig stemmen winnen. Om dan te willen regeren zal ze wel met de pvv door moeten en moet je dan eens zien wie er strike out is :roflol:

Gatespaaier

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jul 2007
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Verdonk is een splijtzwam, die gaat botsen met Wilders. Zou mooi zijn als ze naar de PVV gaat, dat is gelijk de ondergang.

Waarom?

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Dit is echt een flinke strop voor de VVD, maar wat kon Rutte anders doen? Ze botsten teveel, Verdonk liep teveel in haar eigen straatje en daarbij liep ze vaak over de tenen van VVD'ers (vooral die van Rutte).
Ik geef Rutte in dat opzicht dus wel gelijk als fractielijder (ja, met lange 'ij'). Hij moet laten zien welke kant hij op wil met de VVD en daar creeert hij nu de kans voor.

Het is alleen oppassen geblazen dat hij nu niet de hele VVD met zich meetrekt de diepte in. Het wordt hard werken!

Ben nu heel erg benieuwd wat Verdonk gaat doen, daar komen we morgen achter, toch? Ze heeft 24 uur bezinningstijd genomen. NO WAY dat ze uit de politiek gaat!

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Lol, jij snapt echt niks van politiek huh....het is eerder strike out voor jullie. Want ze zal voor haarzelf beginnen en stevig stemmen winnen. Om dan te willen regeren zal ze wel met de pvv door moeten en moet je dan eens zien wie er strike out is :roflol:

Agreed. Dit kabinet zal wel weer over een jaartje kapot gaan. Drie keer raden wie er daarna in de regering komen.

Heeft overigens niet mijn voorkeur, maargoed.

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2005
Ze wilden haar al een tijdje kwijt maar hebben slim gewacht tot na de verkiezingen...scheelde denk ik toch gauw 10 zetels:eek:. Bij de volgende verkiezingen blijft er dus niets over van de VVD...Geert en Rita zullen een mega aantal zetels in de wacht gaan slepen van de VVD en andere regerings
partijen;).

Voordeel is dan wel dat je dan geen slijm en kwijl beleid krijgt, gewoon pats boem en doordouwen:D.

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Ze wilden haar al een tijdje kwijt maar hebben slim gewacht tot na de verkiezingen...scheelde denk ik toch gauw 10 zetels:eek:. Bij de volgende verkiezingen blijft er dus niets over van de VVD...Geert en Rita zullen een mega aantal zetels in de wacht gaan slepen van de VVD en andere regerings
partijen;).

Voordeel is dan wel dat je dan geen slijm en kwijl beleid krijgt, gewoon pats boem en doordouwen:D.

Precies!

Naar boven