MuscleMeat

Verenigde Staten

DBB het forum waar je wordt uitgelachen om het lezen van de volkskrant en het NRC maar het stuitend laag kennis niveau van Trump volledig wordt genegeerd. Die reactie van Trump is toch pas echt vermaak voor ons allen hier, leedvermaak.

Ben benieuwd hoe vermakelijk het allemaal was geweest als clinton potus was geworden, haar security advisor met de russen had gepraat en ze daarmee chantabel was.

En daardoor is ze altijd juist?

Niet daar door. Maar in die hypothetische situatie spreken we oven een kapotte klok. Die klok kan nog steeds op tijd lopen. Dat was het punt: een kapotte klok kan altijd verkeerd zitten of altijd goed zitten time-wise.

Niet daar door. Maar in die hypothetische situatie spreken we oven een kapotte klok. Die klok kan nog steeds op tijd lopen. Dat was het punt: een kapotte klok kan altijd verkeerd zitten of altijd goed zitten time-wise.

Ik ben niet mee zal aan mij liggen :) . Maar een kapotte klok kan in mijn ogen niet ALTIJD goed zitten. Behalve goed om de pols.

Een kapotte klok zullen ze wel mee bedoelen dat de wijzers niet meer gaan :) en niet het bandje dat stuk is :)

Laatst bewerkt:

Ja ik snap nu het punt. Het woord 'broken' geeft te veel marge voor verschillend interpraties van wat dan 'stuk' is aan de klok.

Volgens mij hoort de uitspraak ook te zijn: Even a stopped clock is right twice a day.

Dat maakt het in ieder geval eenduidiger, want een klok waarvan de wijzers helemaal niet meer lopen ergo permanent stil staan, kan niet altijd fout zitten en ook niet als altijd juist zijn.

Affijn, lekker belangrijk verder :)

• Like
Waarderingen: mat
Sinds wanneer is nuance hier belangrijk?

...
Volgens de Washington Post waarschuwde het Amerikaanse ministerie van Justitie het Witte Huis vlak na Trumps aantreden al dat Flynn hoge functionarissen had misleid over de aard van zijn gesprekken met de Russische ambassadeur. Volgens de waarschuwing van minister Sally Yates van Justitie was Flynn mogelijk kwetsbaar voor chantage.

Sinds wanneer is nuance hier belangrijk?
Dat wordt nergens gesteld nietwaar. Whatever floats your boat. Desalniettemin, wanneer een post geschreven wordt waarmee de schrijver naar zijn interpretatie een tendens wilt duiden is m.i. op zijn minst nuance nodig alvorens daarover een waardeoordeel te geven.

Laatst bewerkt:
Op zijn minst kwetsbaar, de rest is speculatie daar het niet heeft plaatsgevonden.
Zo werkt het niet. Dat het (waarschijnlijk) niet heeft plaatsgevonden zegt niets over de mate waarin je chantabel bent. Door jezelf in een kwetsbare positie te brengen bestaat er een significant grotere kans dat je chantabel bent. Hier zijn mensen om ontslagen of hebben er geen baan door gekregen. Het is wat het is.

Volgens de Washington Post waarschuwde het Amerikaanse ministerie van Justitie het Witte Huis vlak na Trumps aantreden al dat Flynn hoge functionarissen had misleid over de aard van zijn gesprekken met de Russische ambassadeur. Volgens de waarschuwing van minister Sally Yates van Justitie was Flynn mogelijk kwetsbaar voor chantage.
Binnen een regering gebruiken ze graag nuancerende termen om het staatshoofd en de regering zelf zo min mogelijk te beschadigen en om de schade zoveel mogelijk te beperken. Ze gaan echt niet verkondigen dat hij zwaar chantabel was. Dat is nou eenmaal het spelletje.
Maar als het simpelweg gaat om de vraag of hij chantabel was, omdat hij ongeoorloofde/ongewenste contacten heeft gehad en daarna een vertrouwensfunctie heeft bekleedt dan is het antwoord JA. Dat je "mogelijk kwetsbaar bent voor chantage" is dan al voldoende. Dat blijkt alleen al uit het feit dat de aard van de contacten die hij had uiteindelijk genoeg reden was om hem de laan uit te sturen. En dat was waar ik op reageerde.

Verder houd ik me buiten de hele politieke discussie. :)

DBB het forum waar je wordt uitgelachen om het lezen van de volkskrant en het NRC maar het stuitend laag kennis niveau van Trump volledig wordt genegeerd. Die reactie van Trump is toch pas echt vermaak voor ons allen hier, leedvermaak.
Ik lach niet om mensen die de volkskrant lezen. Ik lach alleen om mensen die het als een betrouwbare bron beschouwen.

Als die van klimaatwetenschappers (Paulusma, P. et al, 2007) dat is, dan die van paychiaters zeker en vast.

Wel nee, wetenschappelijke studies en bestaving aan de hand van wetenschappelijke methodes maken iets expliciet wetenschappelijk. Een consensus gebaseerd op x aantal studies is dan weer impliciet wetenschappelijk doordat de mening gestaafd op die studies.

Wat gelul in een krant zonder enige gepubliceerde studie van medici niet.

Terug
Naar boven