XXL Nutrition

Verenigde Staten

Evil.

rzjOurGV_o.png

Walgelijk gewoon. Iemand dood wensen voor een bepaalde vermeende stemkeuze.

Ookal zou het zeker zijn dat de slachtoffers allemaal republikeinen zouden zijn dan is het nog steeds walgelijk.

Je zou eens moeten zeggen dat je het goed vind dat ze democraten neerknallen. (niet dat ik dat goed vind)

:thumbup:

Walgelijk gewoon. Iemand dood wensen voor een bepaalde vermeende stemkeuze.

Ookal zou het zeker zijn dat de slachtoffers allemaal republikeinen zouden zijn dan is het nog steeds walgelijk.

Je zou eens moeten zeggen dat je het goed vind dat ze democraten neerknallen. (niet dat ik dat goed vind)

Beginnen wij van rechts nu ook al van die kleinzerige watjes te worden? We weten allemaal dat fanatieke linksmensen diepgewortelde haat hebben tegen alles wat niet hetzelfde denkt als hen. Om nou helemaal verontwaardigd te zijn over facebook berichten en tweets dat is wel erg liberal minded.

We weten allemaal dat fanatieke linksmensen diepgewortelde haat hebben tegen alles wat niet hetzelfde denkt als hen. Om nou helemaal verontwaardigd te zijn over facebook berichten en tweets dat is wel erg liberal minded.
True. Al had ik niet gedacht dat de usual suspects dit zelfs op een dag als gister zouden etaleren. We zijn ondanks verschillende politieke voorkeuren en met wisselende inzichten allemaal burgers die onderaan de streep grotendeels hetzelfde willen- zou je denken.

Laatst bewerkt:
Mja bij dit soort gebeurtenissen zie je toch dat iedere berichtgever het gebruikt voor zijn/haar eigen politieke agenda. Vind het vrij vermoeiend dat je eigenlijk nergens meer een neutraal bericht leest. Daar is het een ‘witte man’, daar is het een ‘wapenbezitter’, ergens anders weer een ‘aanval op republicans’, etc etc.

Hoeveel van die mensen zijn nou daadwerkelijk begaan met de slachtoffers? Als je dat echt zou zijn dan zou je het niet gebruiken voor je eigen agenda. Al met al is het vanuit meeste hoeken even hypocriet.

De speech gister van Trump was daarom goed. Nadruk leggen op slachtoffers en verbinding. Waar iedereen zich in zou kunnen herkennen.

Pls :roflol:

Lees de posts na het artikel over Las Vegas eens terug, gaat meteen over links vs rechts. Direct weer hetzelfde geleuter over anti-Trump. Zelfs hoe iemand hoopt dat het effectief een antifa was zodat de volgende demonstratie - eindelijk - zeer zeer bloedig wordt.

Dezelfde personen die niet inzien dat Trump plots een stuk gematigder reageert dan anders wanneer het om een rijke Amerikaan gaat en Trump openlijk gesteund wordt door door de NRA.

Heel logisch, hoor. Hij was 'één van hen', een blanke Amerikaan die zichzelf rijk gemaakt heeft. Kan hij moeilijk als vijand afschilderen. In andere gevallen zou je hem nogal horen roeptoeteren...

Gaat ook de NRA geen strobreed in de weg leggen, want geld. Net zoals Saoudi-Arabië.

Heel logisch, hoor. Hij was 'één van hen', een blanke Amerikaan die zichzelf rijk gemaakt heeft. Kan hij moeilijk als vijand afschilderen.

Gaat ook de NRA geen strobreed in de weg leggen, want geld. Net zoals Saoudi-Arabië.
Ben je nou aan het trollen of ben je serieus.

Het is toch bekend onder Trump's economische plannen alleen de rijke er flink vooruit op gaan?

Hier wordt geschreven dat Trump in zijn speech op de dag van de grootste slachting in zijn soort gematigder zou reageren omdat het om een rijke blanke amerikaan gaat en hem daarom moeilijk als vijand kan afschilderen. En dat bepaalde personen dat niet willen inzien. Daar haak ik op in. Wat zijn beleid verder betreft laat ik buiten beschouwing.

Ik heb oprecht te doen met een ieder die bovenstaande vindt en gelooft.

Hier wordt geschreven dat Trump in zijn speech op de dag van de grootste slachting in zijn soort gematigder zou reageren omdat het om een rijke blanke amerikaan gaat en hem daarom moeilijk als vijand kan afschilderen. En dat bepaalde personen dat niet willen inzien. Daar haak ik op in. Wat zijn beleid verder betreft laat ik buiten beschouwing.

Ik heb oprecht te doen met een ieder die bovenstaande vindt en gelooft.
Je hebt helemaal niet oprecht te doen met @mat :mad:

Beginnen wij van rechts nu ook al van die kleinzerige watjes te worden? We weten allemaal dat fanatieke linksmensen diepgewortelde haat hebben tegen alles wat niet hetzelfde denkt als hen. Om nou helemaal verontwaardigd te zijn over facebook berichten en tweets dat is wel erg liberal minded.
Van rechts is er net zo haat tegen de denkwijze (of gebrek daar aan) van extreemlinks/communisten/marxisten. Heb ik wel in elk geval. Maar linksom of rechtsom, als je de waarde van het individu uit oog verliest zit je sowieso verkeerd.

Lees de posts na het artikel over Las Vegas eens terug, gaat meteen over links vs rechts. Direct weer hetzelfde geleuter over anti-Trump. Zelfs hoe iemand hoopt dat het effectief een antifa was zodat de volgende demonstratie - eindelijk - zeer zeer bloedig wordt.
Dit inderdaad.

Dezelfde personen die niet inzien dat Trump plots een stuk gematigder reageert dan anders wanneer het om een rijke Amerikaan gaat en Trump openlijk gesteund wordt door door de NRA.
Noemt het wel PURE EVIL. Ik vind z'n uiting hier juist heel erg goed neutraal/objectief. Ook eerder al met charlottesville. Even niet meegaan in de links/rechts haat maar de zaak behandelen met hogere verbindende waarde en de waarheid benoemen. En dan appart vanuit het White House wie wel gelijk in de links/rechts framing zit tot de orde laten roepen en relativeren wat er nou zojuist gebeurd is en wat er nu even belangrijker is. Voorbeeldig president.

Heel logisch, hoor. Hij was 'één van hen', een blanke Amerikaan die zichzelf rijk gemaakt heeft. Kan hij moeilijk als vijand afschilderen. In andere gevallen zou je hem nogal horen roeptoeteren...

Denk dat er op het moment van z'n toespraak ook nog weinig duidelijk was. Motief weten we nog niet. Maar toen was het nog niet eens duidelijk of er meerdere daders waren, etc. In andere gevallen dat het duidelijk religieus politiek of economisch gemotiveerd is kun je dat meteen duidelijk maken. Als het een blanke babyboomer is met een hersentumor oid, uhm, ban assault hersentumors? Als hij met een maga pet op een mexicaans feest had aangevallen was het heel anders geweest. Nu kun je ook wel weer het debat over de second amendment beginnen maar dat is nogal wat en die heeft ook nogal wat voordelen dus dan zul je in detail moeten treden waarvan niet duidelijk is of het zulke zaken kan voorkomen en nu nog of het uberhaupt relevant was geweest.

Laten we eerlijk wezen, dat komt omdat alle Antifa nou eenmaal kapot gemaakt dienen te worden ;)

leve de Antifa :rocknana:

Terug
Naar boven