MuscleMeat

Vergelijking met 1 jaar terug.

Timmeh12

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Op de eerste foto trainde ik tussen een half jaar en jaar. Niet echt serieus vandaar dat ik het ook niet precies weet. Tussen de eerste foto en de andere zit precies een jaar. In deze periode heb ik overigens ook mijn pols gebroken, waardoor ik 2-3 maanden niks heb kunnen doen.

Ik train meestal 5-6 dagen in de week:
- Dag 1 rug/triceps
- Dag 2 borst/biceps
- Dag 3 benen
- Dag 4 Schouders
Vervolgens begin ik gewoon weer bij dag 1.

Kheb altijd rond de 4000 calorieren gegeten, als er interesse is in mijn voedingsschemakan ik deze ook wel uploaden.

Mijn krachtstats:
- Benchpress: 8x 100kg
- Squats: 8x150kg
- Deadlift: 6x140kg (doe ik nog niet zo lang)

Kzou graag een vetpercentage schatting willen, en eventuele verbetertips.

1 jaar terug.jpg

na 1 jaar side.jpg

na 1 jaar.jpg

Laatst bewerkt:
je ziet buikspieren goed eerder 12-14%

Laatst bewerkt:
Mooi fysiek! Ik zeg toch wat hoger 16-17% maar als ik zo ver als jouw was ging ik richting de 6-8% en dan hoefde er van mij geen massa meer bij, mooi man!

Idd mooie fysiek!

Wat mij betreft een top fysiek! Goeie massa man.

Goede fysiek, zeker voor zo'n korte tijd.

Vragen om % schatting is trouwens zinloos zoals je ziet: een spread van 12-17 is vrij nutteloos om op af te gaan.

lekkere traps ook

• Topic Starter Topic Starter
hier nog een foto van mijn rug en benen, niet de beste fotos maarja.
Ik ben trouwens 19 jaar, 1.77 , 95-96kg.

2012-12-05 18.45.31.jpg

benen.jpg

Laatst bewerkt:
zeer nette progressie!
als ik het vragen mag wat is dat precies voor soort ontwerp tatoeage ? vind die echt netjes namelijk.

zo jong en dan nu al zo groot netjes hoor

zeer nette progressie!
als ik het vragen mag wat is dat precies voor soort ontwerp tatoeage ? vind die echt netjes namelijk.

Ja, kweet niet echt soort van maori/tribal. Heeft mijn tattooeerder er gewoon freehand opgetekend en toen gezet.

Damn, ziet er bruut uit voor 2 jaar :thumb: Schat je BF% op 12-14 maar kan je het beste zelf opmeten. En zoals al is gezegd zou ik lekker gaan cutten komende tijd, zodat je in de zomer mooi stukkie onder de 10% staat ;)

Beest. Zo hoog in BF (13/14%?) ziet er nog massiever uit. Delts mogen nog iets meer accent naar mijn bescheiden mening. Succes.

Kzit nu rond de 97kg. Kga nog een paar maandjes bulken, en dan voor de zomer op dieet en kijken wat er over blijft haha.

2012-12-11 19.15.25.jpg

Netjes! Ziet er goed uit! Zeker voor je leeftijd

19jaar, 2jaartjes trainen en best lage krachtstats en dan 97kg met zoeen fysiek? xD isthisreallife :O. Als dit natty is ben ik jelly xD

Ziet er goed uit man. Inderdaad nog ff door bulken en dan in februari een cut erin knallen. Even een vraag over je trainingsschema... Jij doet borst/biceps en rug triceps. Heb je hier een reden voor? Ik zou borst tricep en rug bicep pakken, maar dit is mijn idee erover.

Ga zo door.

mensen doen dat omdat je tricep al gebruikt met borst en als je het met rug pakt kan je de spiergroep harder aanpakken.

Ziet er goed uit man. Inderdaad nog ff door bulken en dan in februari een cut erin knallen. Even een vraag over je trainingsschema... Jij doet borst/biceps en rug triceps. Heb je hier een reden voor? Ik zou borst tricep en rug bicep pakken, maar dit is mijn idee erover.

Ga zo door.

Kheb een tijd lang borst/triceps en rug/biceps gedaan maar mijn armen groeiden niet zo hard als ik dat graag zou willen. Dus nou doe ik borst/biceps en rug/triceps zodat ik mijn armen wat harder aan kan pakken.

Iemand evtl. nog tips om mijn borst te verbeteren, want deze groeit totaal niet, ik doe meestal het volgende:
- Incline bench/dumbbell press
- Bench/dumbbell press
- Dips of pullovers
- Incline flyes of cable crossover
- Pec machine

Terug
Naar boven