XXL Nutrition

Vergelijkingsfoto Bouwens62

Bezoekers in dit topic

je hebt een dikke vlieg op je rug, mooi hoor ;)
 
Massaaaaaaaa
 
damn, wat ben jij huge....
30 kg bijgekomen?? heb je daar veel voor moeten kuren, of niet (is echt een serieuze vraag he)...
Echt goede vooruitgang, en +-80kg bij 1m64 is SICK:eek:...
echt top, succes met cutten, want volgens mij ga je er echt HUUUGE uitzien asl je droog staat;)
 
damn, wat ben jij huge....
30 kg bijgekomen?? heb je daar veel voor moeten kuren, of niet (is echt een serieuze vraag he)...



Ging vroeger een beetje te veel naar hardcore feesten en met de nodige s.p.e.e.d. val je wel aardig af. Vandaar mijn lage startgewicht. Ik ben nog steeds naturel ik weet ook niet of ik ooit zal kuren. Zolang ik goed vooruit blijf gaan vind ik het prima.

Maar mijn eerste zorg is nu mijn vvm zo goed mogelijk zien te behouden in de cut.
 
Tering wat een rug kerel :thumbup: :D

Goede progressie gemaakt :), nu nog ff cutten :)
 
mooi frame gab!:D
 
Hoorde van bouwens dat hij de nodige PM's kreeg met de vraag of hij gekuurd had. Nu ken ik deze gozah persoonlijk al een tijdje en wilde even mededelen dat hij nog steeds naturel is.
Bouwens die weet gewoon heel goed waar bulken voor staat :D Ken niemand met zo'n lengte die zo F****** veel vreet. Hij lult ook 24/7 over eten.....

Dus die cut gaat zeker lelijk worden :D maar hoorde al dat ie een goeie mentor heeft gecharterd ;)
 
Hoorde van bouwens dat hij de nodige PM's kreeg met de vraag of hij gekuurd had.


Ach liever per PM dan in het topic :D Houdt het wel lekker schoon M@riposa.
 
Wat een rug! Dat is wel een V die serieus breed wordt.
 
damn gast flinke rug, goede vooruitgang ook :thumbs:
ben heel benieuwd naar een side triceps pose van jou, zo te zien heb je een flinke triceps zitten daaro.
 
nou, een heel stuk breder wel!

keep it up :D
 
Nette progressie kerel! ben benieuwd naar voorkant, zijkant en benen :thumb:
 
Nette progressie kerel! ben benieuwd naar voorkant, zijkant en benen :thumb:

De nieuwe foto's worden van de week gemaakt. Allemaal ter vergelijking voor na mijn cut. Denk rond donderdag. Zal ze dan ook posten.

Eerst dit weekend Q-base en daar heb ik denk tot woensdag herstel voor nodig :D
 
Volgens mij herken ik de kleedkamer op je foto :D
Wijde rug man ziet er goed uit!
 
Back
Naar boven