- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homer17 zei:Volmondig : NEE!
Kerel, als mijn kind dood gaat heb ik geen reden meer om te leven denk ik dan. Zou me niet boeien wat voor straf ik dan zou krijgen, als de moordenaar dan maar gedood zou worden.
Oh haha verkeerd gelezen danCorazon zei:Het ging hier om misbruiken. Ik neem aan dat je dan niet in de gevangenis wilt zitten, maar er juist wilt zijn voor je kind.

Wetenschappelijk is eenvoudig vast te stellen of iets ongeneeslijk is of niet. Sommige fenotypes en de meeste genotypes hebben wel een bepaalde marker die wijst op een gen dat hiervoor verantwoordelijk kan zijn. Bij de voltooïing van het Human Genome Project over een jaar of 10 zal men dit met 100% zekerheid kunnen vaststellen.Corazon zei:Ok maar wie zegt dat het ongeneeslijk is? Jij vind dat zo iemand de dood verdient, een ander vind van mensen die in de islam geloven ook dat het mensen zijn met een ongeneeslijke stoornis.
Natuurlijk heeft ie het recht niet; afmaken die handelCorazon zei:Heeft die persoon dan het recht om alle moslims te doden? Dat bedoel ik met 'het einde is niet meer in zicht'.
zie hierbovenCorazon zei:Waar trek je je grens was misschien beter verwoord.
Kijk ik studeer geen psychologie net als jij, dus je hebt meer kennis hierover dan ik. Toch kan ik uit je tekst opmaken dat het nog helemaal niet zeker is dat pedo's 'niet te genezen' zijn.guardian zei:Wetenschappelijk is eenvoudig vast te stellen of iets ongeneeslijk is of niet. Sommige fenotypes en de meeste genotypes hebben wel een bepaalde marker die wijst op een gen dat hiervoor verantwoordelijk kan zijn. Bij de voltooïing van het Human Genome Project over een jaar of 10 zal men dit met 100% zekerheid kunnen vaststellen.
guardian zei:Verder zijn sommige psychische aandoeningen van die aard dat ze onherroepelijke schade aanrichten wat van die persoon levenslang een gavaar voor de samenleving maakt.
koetje zei:
? That's nasty en maakt je niet veel beter dan hij 
Corazon zei:Kijk ik studeer geen psychologie net als jij, dus je hebt meer kennis hierover dan ik. Toch kan ik uit je tekst opmaken dat het nog helemaal niet zeker is dat pedo's 'niet te genezen' zijn.
). Voor zij die te genezen zijn moet idd geen moeite bespaard blijven om ze terug straight te krijgenCorazon zei:Dit ben ik met je eens, maar waar we van mening verschillen is of je zelf moet ingrijpen om die gevaar onschadelijk te maken. Als je eens verder denkt, dan kan je moordenaars ook als gevaar voor de samenleving zien. Als je eenmaal iemand hebt vermoord is de drempel de volgende keer veel lager en in plaats van een gevaar voor de maatschappij onschadelijk te maken word je er zelf één. Zo zie ik het in ieder geval, duidelijk dat we het hier niet over eens zullen worden.

DBC01 zei:'Tegenwoordig kan dat niet meer zomaar hè' zei ie nog![]()
zou wel een betere oplossing zijn dan moord.DBC01 zei:Ik sprak onlangs een gepensioneerde bewaarder van een TBS-kliniek. De beste man vertelde leuke anekdotes over hoe pedo's werden behandeld in de jaren '60...
Er schijnt daar een beruchte arts te hebben gewerkt die wel raad wist met die mannetjes, hij stuurde er jaarlijks tientallen naar een penitiair ziekenhuis in Scheveningen waar het zaakje eraf werd gehaald....
'Tegenwoordig kan dat niet meer zomaar hè' zei ie nog![]()

DBC01 zei:Dus vroeg ze me: 'Wat zou jij dan doen?' Ik antwoordde dat wie er aan mijn eventuele kind komt, het verkracht, aanrandt of vermoordt, dat ie kapot gaat,
Daar hoef ik niet over na te denken. Kapot, uit respect voor mijn kind, mijzelf én de maatschappij want over 10 jaar loopt ie weer vrij rond en dan begint het weer opnieuw.
'Oh' zei ze. 'Maar je moordt dan ook, en dat is zondig'. 'Dat klopt' zei ik, maar soms moet je heftig ingrijpen om een herhaling of verdriet bij anderen in de toekomst te voorkomen en om jezelf uit de vreselijke last te onttrekken dat JIJ als vader of moeder niets hebt gedaan.'
'Wat heb je liever' vroeg ik haar. 'De dader 5 jaar in een cel laten zetten en daarna zeker weten dat ie met andermans kindren hetzelfde gaat uitvoeren, of er zeker van zijn dat dor jouw actie anderen bespaart blijven van leed?'
Socrates zei:vergeven en vergeten nooit maar wat ik wel zou doen weet ik niet... als ik de misbruiker van mijn kind vermoord dan ga ik zelf de bak in en dan moet mijn kind opgroeien met het feit dat ie seksueelmisbruikt is en dat z'n vader in de bak zit... moeilijk verhaal waar je niet zomaar even een antwoord op kan geven..
Ben ervan overtuigd dat je alléén weet hoe je zou handelen als het je daadwerkelijk zou overkomen... ik hoop dat ik nooit zal weten hoe ik zou reageren.... maar vergeten en vergeven zeker niet!!!
nofear train! zei:vermoorden? en dan zelf 10jaar gaan zitten?
je moet zn ogen uitsteken, tong eruit jassen en zn vingers afhakken.
Knappe jongen als hij je nog aanwijst of je naam op papier neerpent. En zn leven zal verder ook niet echt prettig meer zijn
Knappe jongen als hij je nog aanwijst of je naam op papier neerpent. En zn leven zal verder ook niet echt prettig meer zijn

guardian zei:Wetenschappelijk is eenvoudig vast te stellen of iets ongeneeslijk is of niet. Sommige fenotypes en de meeste genotypes hebben wel een bepaalde marker die wijst op een gen dat hiervoor verantwoordelijk kan zijn. Bij de voltooïing van het Human Genome Project over een jaar of 10 zal men dit met 100% zekerheid kunnen vaststellen.
Verder zijn sommige psychische aandoeningen van die aard dat ze onherroepelijke schade aanrichten wat van die persoon levenslang een gavaar voor de samenleving maakt.
Natuurlijk heeft ie het recht niet; afmaken die handel![]()
zie hierboven
guardian zei:Ach ja die ouwe kan het ook niet helpen; Pedo's die gecastreerd worden gaan net zo vrolijk door met het molesteren van de kids, zijn in bepaalde landen niet zoveel verschillend dan de onze al talloze voorbeelden van. Het draait dan ook om macht, niet om geilheid. "They just want to hear these kids scream..."
Dat had je dus moeten zeggen tegen die knar. Wat zou dat gestoken hebben zeg![]()