XXL Nutrition

Vergil's log

Ook eens een rustweekje met gaygewichten nemen é :D
Doe je geen gewone bench meer?

• Topic Starter Topic Starter
Ook eens een rustweekje met gaygewichten nemen é :D
Doe je geen gewone bench meer?

hehe is moeilijk voor mij soms zeg k tegen mezelf nu ff weekje chill maar dan probeer ik toch weer net zo zwaar als voorheen tegaan :D

gewone bench is er idd ff uit meschien vrijdag weer ligt er beetje aan waar ik zin in heb, bovenkant borst is op het moment belangrijker vind ik en ook triceps en schouders daar probeer ik me eige nu op te focussen rest ben k tevreden mee :p

Laatst bewerkt:
Nice man! Nu nog even een stukje breeder maar begint er op te lijken! :p

:rolleyes:

lol ja nog een kilo of 20 hahaha

Toont nog maar eens aan hoe foto's kunnen bedriegen. Je bent een pak zwaarder dan naturel body bij bijna de zelfde grootte, en toch lijkt hij groter op zijn foto's. De meeste hier zien dat blijkbaar niet in...

Nog altijd een goed fysiek man :D

Ziet er goed uit. Wie is natural body??

foto's van naturel body zijn ok van een stuk dichterbij genomen scheelt ok + goeie belichting dan toont alles weer anders.
je kan iemands fysiek eigelijk maar op 1 manier goed beoordelen en dan moet je hem irl zien, veel mensen die maar een paar kg boven hun lengte zitten zijn met kleren aan niet bepaald buff :p

@ daan middelste foto in de gallerij is natural body

Laatst bewerkt:
brute pics man!

Foto's geven een vertekend beeld, je bent vast damm huge. Maar idd iets volume verloren maar dat is ook niet gek :)

Foto's geven een vertekend beeld, je bent vast damm huge. Maar idd iets volume verloren maar dat is ook niet gek :)

is altijd kijk maar naar mensen die een fotoshoot doen al wegen ze 80 kg met mijn lengte kunne ze er nog buff uitzien haha

heb die 110 kg ok nog maar een tijdje uit me hoofd gezet probeer een beetje rond de 100kg te blijve kunne de meeste chicks ok wel waarderen dus win win situation :p

is altijd kijk maar naar mensen die een fotoshoot doen al wegen ze 80 kg met mijn lengte kunne ze er nog buff uitzien haha

heb die 110 kg ok nog maar een tijdje uit me hoofd gezet probeer een beetje rond de 100kg te blijve kunne de meeste chicks ok wel waarderen dus win win situation :p

Schijt aan die chicks man, groeien moet je!J/k!
Goeie wheels btw, nice.

hehe eerst maar weer is naar de 100+ :p

dit is 100kg aan 6% bf d8 ik, mooi doel maar niet makkelijk!

2jg43uo.jpg

mijn lengte darom post k hem haha

En dat voor een junior, damm. Ik heb al is trainings vids van hem gezien toen hij 19 was of is

cody lewis! deze foto issie volgens mij 19 jaar claimt natural te zijn :p

Maar dan nog: 2 mensen met exact dezelfde lengte, gewicht en vet% kunnen nog heeeeeel veel verschillen! uiteindelijk gaat t om het oog.

Terug
Naar boven