MuscleMeat

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
Nee sorry, 'k heb ze zelf nodig :D

Je weet dus wat je moet nemen bij je volgende kuur haha :D Wekelijks een bickyroyal, en af en toe een loempia erbij!

:roflol: dat is dus je geheim!! en ik maar denken dat het de chocomelk was die gooi k dan maar weer uit mijn schema zal nu een loempia na het trainen pakken :p ik verw8 monster gains haha

moest jij trouwens ok zoveel scheten laten van je havermout :fuu: ben de hele dag al bezig

Laatst bewerkt:
moest jij trouwens ok zoveel scheten laten van je havermout :fuu: ben de hele dag al bezig

Ja, da's de reden waarom ik sinds het begin van het schooljaar amper nog havermout eet: op school moest ik hele tijd men scheten inhouden (zit in een klas vol met chicks, dus daarbij gedraag ik me :D ) en daardoor was ik op den duur elken dag zo misselijk als iets haha.

hahahaha ja man k heb hetzelfde zou het stoppen als k nog meer pak? wat was jou dosis? zijn ok nie zomaar scheten stinkt naar ontbinding me trainings maat was er een dinsdag zo ziek van dattie gestopt was met trainen :roflol:

@sanne geen pics hihi

hahahaha ja man k heb hetzelfde zou het stoppen als k nog meer pak? wat was jou dosis? zijn ok nie zomaar scheten stinkt naar ontbinding me trainings maat was er een dinsdag zo ziek van dattie gestopt was met trainen :roflol:

@sanne geen pics hihi

Haha :D 'k Denk niet dat meer havermout eten het probleem zal oplossen :p Ge Kunt altijd proberen :D Tijdens de zomer varieerde dat bij mij van 200gr à 300gr bij men ontbijt, en 100gr à 150gr voor men training. Nu is het 50gr bij ontbijt op trainingsdag en 50gr na men training, op rustdagen ofwel niets ofwel 25gr.

ik wil ook bickyburgers :(. Hier zit het tegenwoordig gewoon in het kraantwater :)

Haha :D 'k Denk niet dat meer havermout eten het probleem zal oplossen :p Ge Kunt altijd proberen :D Tijdens de zomer varieerde dat bij mij van 200gr à 300gr bij men ontbijt, en 100gr à 150gr voor men training. Nu is het 50gr bij ontbijt op trainingsdag en 50gr na men training, op rustdagen ofwel niets ofwel 25gr.

k pak het meestal zo 500ml melk 100gr havermout paar scoops whey en nog wat fruit dit pleur ik in de blender en hoppa, op hoeveel ml melk pakte jij die 300 gr? meschien ok maar is proberen is wel veel

tof log is dit man en een erg goed fysiek heb je! ik volg

Is die havermout beter te pruimen dan brinta etc nog nooit geprobeerd namelijk ?

k pak het meestal zo 500ml melk 100gr havermout paar scoops whey en nog wat fruit dit pleur ik in de blender en hoppa, op hoeveel ml melk pakte jij die 300 gr? meschien ok maar is proberen is wel veel

Ik at het niet met melk, krijg acne van zuivelproducten.
Ik sneed gewoon wat appels en bananen in stukken, en mengde dat met havermout (dus zonder water of melk ofzo bij). Is echt wel nog lekker. (Maar nam wel veel tijd in beslag om al dat fruit te snijden enal, en ook om het op te eten want het was echt wel veel :D )

Is die havermout beter te pruimen dan brinta etc nog nooit geprobeerd namelijk ?

ik vind havermout lekkerder dan die dikke brinta zooi havermout is het 1ste wat ik s'morgens pak en het smaakt nog lekker ok probeer anders een keer op dezelfde manier klaar te maken als mij :)

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik at het niet met melk, krijg acne van zuivelproducten.
Ik sneed gewoon wat appels en bananen in stukken, en mengde dat met havermout (dus zonder water of melk ofzo bij). Is echt wel nog lekker. (Maar nam wel veel tijd in beslag om al dat fruit te snijden enal, en ook om het op te eten want het was echt wel veel :D )

pfff idd een flink werk daarom pleur ik het in de blender snel makkelijk en lekker :p zal morge is 150gr proberen wil zelf ok nie al teveel zuivel binnen krijgen anders gaat het bij mij ok fout :(

Ik zal het is proberen moet sws weer is wat gaan veranderen aan mijn voeding

Terug
Naar boven