- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
mijn benen zijn ook mooi
voral me 3de 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voral me 3de 
ik moet echt belachelijk veel eten wil ik bij komen in gewicht zit nu op 4000 kcal en val alleen maar af![]()

kun je niet een paar van jou genetics doneren aan mij?

dat is dus je geheim!! en ik maar denken dat het de chocomelk was die gooi k dan maar weer uit mijn schema zal nu een loempia na het trainen pakken
ik verw8 monster gains haha
ben de hele dag al bezig
Heb je pics dan? Hahahahamoest jij trouwens ok zoveel scheten laten van je havermoutben de hele dag al bezig
) en daardoor was ik op den duur elken dag zo misselijk als iets haha.hahahaha ja man k heb hetzelfde zou het stoppen als k nog meer pak? wat was jou dosis? zijn ok nie zomaar scheten stinkt naar ontbinding me trainings maat was er een dinsdag zo ziek van dattie gestopt was met trainen
@sanne geen pics hihi
'k Denk niet dat meer havermout eten het probleem zal oplossen
Ge Kunt altijd proberen
Tijdens de zomer varieerde dat bij mij van 200gr à 300gr bij men ontbijt, en 100gr à 150gr voor men training. Nu is het 50gr bij ontbijt op trainingsdag en 50gr na men training, op rustdagen ofwel niets ofwel 25gr.Haha'k Denk niet dat meer havermout eten het probleem zal oplossen
Ge Kunt altijd proberen
Tijdens de zomer varieerde dat bij mij van 200gr à 300gr bij men ontbijt, en 100gr à 150gr voor men training. Nu is het 50gr bij ontbijt op trainingsdag en 50gr na men training, op rustdagen ofwel niets ofwel 25gr.
ik wil ook bickyburgers. Hier zit het tegenwoordig gewoon in het kraantwater
![]()

tof log is dit man en een erg goed fysiek heb je! ik volg
k pak het meestal zo 500ml melk 100gr havermout paar scoops whey en nog wat fruit dit pleur ik in de blender en hoppa, op hoeveel ml melk pakte jij die 300 gr? meschien ok maar is proberen is wel veel
)Is die havermout beter te pruimen dan brinta etc nog nooit geprobeerd namelijk ?

Ik at het niet met melk, krijg acne van zuivelproducten.
Ik sneed gewoon wat appels en bananen in stukken, en mengde dat met havermout (dus zonder water of melk ofzo bij). Is echt wel nog lekker. (Maar nam wel veel tijd in beslag om al dat fruit te snijden enal, en ook om het op te eten want het was echt wel veel)
zal morge is 150gr proberen wil zelf ok nie al teveel zuivel binnen krijgen anders gaat het bij mij ok fout