AndroidHealthClinic

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
Kom op man niet zeuren, das gewoon weer ff wennen, zonder ondersteuning, gewicht is niks mis mee!

is idd ff wennen maar had niet verw8 dat k zover zou terugzakken in kracht
zit nu weer op dezelfde stats voordat k on ging sommige zelfs minder.

je valt altijd terug maar zover pff, defenetly not good

maargoed ik zal me logje open laten, hoop toch dat k snel weer vooruit ga want heb nu het gevoel dat k achteruit ga wat ik ok doe, zit sinds vandaag wel op 5000+ kcal en een shitload aan carbs en eiwit

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

4x130kg na zoveel inclines vind ik nog zooooo slecht niet ze haha :p Ik moet het met minder doen :D (jammer genoeg)

haha thanx man :D

benen + schouders

squat
10x70
10x90
10x110
6x130
6x150
1x170
1x190 whutt?! had k nie verwacht eigelijk!
1x170
6x150
8x110

sideraises
18x12
12x16
12x20
10x20
12x16
12x12

bent over dumbbell raise
18x12
12x16
12x16
12x20
12x20
12x16

frontraises
10x12
10x12
10x16
10x16
12x12

legpress
5x6x250

kuiten op legpress
40x250
35x250
30x250
25x250
20x250
15x250

niet slecht vandaag, wou na die 190 squat 6x170 doen maar was toch zwaarder dan k d8 :p

apparte combi zeg benen en schouders. jij kunt thuis niet curlen voor je hams of wel? Pak je daarom zoveel setjes bij t squatten?

Goede squat, waarom zulke hoge reps voor kuiten?

vind het wel lekker ene keer borst + schouders dan benen + schouders beetje afwisselen :)
idd heb geen curl of legextension dus dan focus ik gewoon op squat veel setjes
en legpress doe ik dan om het een beetje af te maken zegmaar werkt goed voor mij morge weer hele dag moeilijk lopen!

@jans had geen zin meer om er meer schijven op te gooien :p dus daarom veel reps doe dit trouwens al behoorlijk lang en ik merk toch dat me kuiten vooruitgaan

k stonk trouwens vandaag wel gruwelijk naar havermout tijden trainen haha meschien toch overkill?

Haha, het stonk naar je dampoes of echt naar havermout zelf?

ow zo haha d8 al wtf :p maar nee geen scheet gelaten tijdens trainen en toch stonk het zwete me eige ok kapot

:roflol: @Dampoes

Harde training weer, doe je nooit lunges of SLDL's?

lunges 1 keer geprobeerd maar vond het geen fijne oefening dus daarom doe k hem niet
SLDL = stiff legged deadlift toch? morge eerst die 10x200 rackpul proberen :p

Brute been training weer man, beetje matige front raises of ligt dat aan mij?

Brute been training weer man, beetje matige front raises of ligt dat aan mij?

klopt idd maar hoef niet altijd zwaar tegaan kan ok langzaam en geconcentreerd doe dit steeds vaker met kleine spiergroepen
bespaard me weer blessures aangezien mijn schouders hier gevoelig voor zij :)
sideraises kan ik ok zwaarder maar dan heb k er de rest van de week last van

klopt idd maar hoef niet altijd zwaar tegaan kan ok langzaam en geconcentreerd doe dit steeds vaker met kleine spiergroepen
bespaard me weer blessures aangezien mijn schouders hier gevoelig voor zij :)
sideraises kan ik ok zwaarder maar dan heb k er de rest van de week last van

Hier hetzelfde probleem.Heb zelf een lichte schouderblessure maar gister toch weer front raises geforceerd en nu natuurlijk spijt van.
Domme vraag msschn maar groei je nog wel dan als je minder gewicht pakt?

Hier hetzelfde probleem.Heb zelf een lichte schouderblessure maar gister toch weer front raises geforceerd en nu natuurlijk spijt van.
Domme vraag msschn maar groei je nog wel dan als je minder gewicht pakt?

Tuurlijk maar niet te licht, het moet niet zo zijn dat je met hetzelfde gewicht nog een kwartier lang frontraises kunt gaan doen :D

Lijkt me logisch ja, bedoelde zo 60 tot 70% van je max.:)
Da's voor mij nog net redelijk pijnloos te doen.

bij mij hetzelfde als k te zwaar ga word ook me uitvoering k*t leuk dat je veel gewicht kan maar wat heb je eraan als je er een blessure aan overhoud ik kijk iig uit met schouder oefeningen

Opwarmen is alles als jij bijv als ik met biceps maar 2 opwarmsetjes doe kan ik er opwachten dat ik last van mijn pezen krijg maar als ik er 4 doe wat wel relatief veel is heb ik er totaal geen last meer van en kan ik zo zwaar als ik wil gaan. Voor je schouders kan je er ook wel wat voor vinden

beetje naar je lichaam luisteren kan geen kwaad hé :p

rug + biceps

widegrip chin
5x10xbw
6xbw

rackpullzz
10x70
10x110
6x150
1x190
5x210
6x190
6x150
trainings maat was er niet dus was niet gemotiveerd voor de 10x200 komt nog wel

dumbbell curl 10 reps per arm
4x20x32

pulldown
5 setjes tot 100 kg

preacher curl
10x25
6x45
6x45
6x45
10x25 slow

langzame training veel rust genomen hehe

Ziet er goed uit kerel!
Jammer dat lunges niks voor jou zijn.Sinds ik ze vast in mijn been training heb heb ik toch weer wat progressie gemaakt.Is toch wel een killeroefening (mits goed uitgevoerd)!

Terug
Naar boven