Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Meen je niet, waarom
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha wij doen nooit iets speciaals met kerst, heb al genoeg aan me eige schema weinig zin om nog meer vreten naar binne te proppe dus komt goed uit![]()
Geen last van je ellebogen bij skullcrush? Helemaal in het begin dat ik trainde had ik altijd enorm last in men ellebogen bij one arm tricep extension, en als ik nu eens skullcrush doe voel ik dat sebiet terugkomen, zelf bij ongelofelijk gay pussygewichten.
voer je hem goed uit? ik had er vroeger ok last van maar toen deed ik de stang zegmaar achter me hoofd, nu voer ik hem zo strict mogelijk uit en druk ik me ellebogen naar elkaar toe.
Zelfs met 30kg begin ik al last te krijgen 

haha k wou voor 10 reps gaan maar was zwaarder dan ik d8![]()
vind dit ok een heerlijke oefening voor tri
http://www.youtube.com/watch?v=pz-O8fU_IdA
btw you tricep is groot zat man niet zeuren![]()

def mirin the shrugs brah, waren ze clean uitgevoerd?

def mirin the shrugs brah, waren ze clean uitgevoerd?
ps: ik heb het gevoel met die oefening voor tricep dat ik meer trek met men schouders dan tricep.. maar kan wel in je schema als je je ellebogen echt goed intukt wat vrij onmogelijk is als je heavy gaat..
die oefening kan je ok nie zwaar doen anders val je achteroverdoe hem zelf soms als afmaker heb je wel een dikke pomp in je tri
![]()