AndroidHealthClinic

Vergil's log

altijd weer een motivatie update pics. van jou - goeie trainingen weer, skulls zijn ook netjes!

• Topic Starter Topic Starter
nee nog geen 100 kg denk ik, komt wel :p gelijk heb je die 100gr die je eerst pakte was b*ch hé ;)

Hehe idd, het mag niet te snel gaan anders is de lol er te snel af aangezien ik niet boven de 100kg wil komen... Goed eten op trainingsdagen en blijven eten als een 12-jarig meisje op rustdagen, en dan zal men progressie wel niet te snel gaan hoop ik :D Nu in 2011 wel eens extreem clean eten, geen junk meer! En dan in topconditie aan de contest meedoen mss hehe.

Hehe idd, het mag niet te snel gaan anders is de lol er te snel af aangezien ik niet boven de 100kg wil komen... Goed eten op trainingsdagen en blijven eten als een 12-jarig meisje op rustdagen, en dan zal men progressie wel niet te snel gaan hoop ik :D Nu in 2011 wel eens extreem clean eten, geen junk meer! En dan in topconditie aan de contest meedoen mss hehe.

dbb contest of ? wanneer is de contest hier eigelijk weer?

Jep, dbb-contest! Echte wedstrijden ga ik nooit meedoen ze :p Zal weer vanaf mei ofzo zijn zeker? Dus nog tijd zat om een topfysiek te hebben :D

hebbe we nog ff tijd idd, denk alleen niet dat k er ripped bij zal staan ach zie wel wat het word :D

benen + schouders

full squat met pauze onderin
10x70
10x90
6x110
1x150
1x160 ging nog vrij makkelijk maar merk wel dat mijn knietjes geen full squats zijn gewend
6x110

legpress
6x10x250

frontraises
10x10
10x16
10x20
10x16
10x16

side raises
10x16
10x20
10x22
10x20
10x20

bent over raises
10x16
10x20
10x22
10x22
10x22
10x20

kuiten op legpress
6x20x250

rustige training, volgende week 2x benen aanpakken ben benieuwd squats kunnen zoiezo hoger alleen bij zwaar gewicht wil ik me knieen nog wellis naar binne drukken
maar goed ben toch al niet zo'n fan van squats :p

..

Laatst bewerkt:
puuuuuf bufff!!! dikke armen gast!!!!hele dikke schouders!

Zeker huge armen,48 cm ofzo?
Waar is die trainingsruimte eigenlijk,gewoon bij je thuis?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

helaas niet :p 45,5 (koud) paar maande terug binnekort weer is keer kijke kilo's vliegen er momenteel aan vet% is ok iets hoger maar boeit niet

edit: jup train thuis altijd gedaan :)[/QUOTE]

Nice man,echt super mooie ruimte,ik ben jaloers:p.

Armen komen goed uit qua grootte vind ik!

heb ze de laatste tijd geprobeerd te verbeteren met namen triceps gaat iig goed zo, hoop uiteindelijk toch wel de 50cm te halen :p

Wat doe je nu anders voor je triceps dat ze zijn gaan groeien? Ik heb zelf namelijk ook triceps om van te huilen, en dat 'verpest' in mijn ogen je hele UB.

Wederom een topfysiek te zien op je foto ;) Je blijft echt zichtbaar vooruit gaan!

Ziet er goed uit man! Vind het ook erg knap dat de kilo's eraan vliegen terwijl je nu off bent toch? Doe ik je iig niet na haha.

Ziet er goed uit man! Vind het ook erg knap dat de kilo's eraan vliegen terwijl je nu off bent toch? Doe ik je iig niet na haha.

thanx kerel!, ben idd off (tijdje alweer) maar was behoorlijk wat kg verloren in de nakuur omdat k nogal misselijk werd van de nolva en gewoon niet veel kon eten

krijg nu zo'n beetje dit binnen per dag
500 gr havermout + 1l melk
300 gr kip
300 gr rijst
6/7 snee brood
4/6 eieren
1 maaltijd aardappel/groenten/vlees net wat me ma klaar maakt :)

weet nie presies hoeveel het allemaal is

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Wat doe je nu anders voor je triceps dat ze zijn gaan groeien? Ik heb zelf namelijk ook triceps om van te huilen, en dat 'verpest' in mijn ogen je hele UB.

Wederom een topfysiek te zien op je foto ;) Je blijft echt zichtbaar vooruit gaan!

close grip benchpresses deed deze voorheen nooit, probeer ok meer te afwisselen in oefeningen

rug + biceps

wide grip chin
6x10xbw

cable shrugs
15x80
15x100
15x125
15x135
15x145
15x125

dumbbell row
10x45
6x55
6x65
6x75
6x65
6x55

lying cable curl of iets in die richting gewicht is de helft iig
6x80
6x70
10x60
10x50
10x40

pulldowns
5setjes tot 10x100

was verot vandaag pff, nu eerst is een troyan van me laptop verwijderen k*t zooitje :mad: iemand meschien goed programma hiervoor wat k kan downloaden?

shape ziet er goed uit op de foto!
leuke trainingsruimte ook - heb je ook een hele reeks dumbbells of niet?
ik ga mijn garage hier ook wat upgraden hehe
binnenkort eens wat foto's plaatsen in mijn log

Terug
Naar boven