- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee nog geen 100 kg denk ik, komt welgelijk heb je die 100gr die je eerst pakte was b*ch hé
![]()

Nu in 2011 wel eens extreem clean eten, geen junk meer! En dan in topconditie aan de contest meedoen mss hehe.Hehe idd, het mag niet te snel gaan anders is de lol er te snel af aangezien ik niet boven de 100kg wil komen... Goed eten op trainingsdagen en blijven eten als een 12-jarig meisje op rustdagen, en dan zal men progressie wel niet te snel gaan hoop ikNu in 2011 wel eens extreem clean eten, geen junk meer! En dan in topconditie aan de contest meedoen mss hehe.

puuuuuf bufff!!! dikke armen gast!!!!hele dikke schouders!
45,5 (koud) paar maande terug binnekort weer is keer kijke kilo's vliegen er momenteel aan vet% is ok iets hoger maar boeit niet 
45,5 (koud) paar maande terug binnekort weer is keer kijke kilo's vliegen er momenteel aan vet% is ok iets hoger maar boeit niet
[/QUOTE]
.
heb ze de laatste tijd geprobeerd te verbeteren met namen triceps gaat iig goed zo, hoop uiteindelijk toch wel de 50cm te halen![]()
Je blijft echt zichtbaar vooruit gaan!Ziet er goed uit man! Vind het ook erg knap dat de kilo's eraan vliegen terwijl je nu off bent toch? Doe ik je iig niet na haha.

Wat doe je nu anders voor je triceps dat ze zijn gaan groeien? Ik heb zelf namelijk ook triceps om van te huilen, en dat 'verpest' in mijn ogen je hele UB.
Wederom een topfysiek te zien op je fotoJe blijft echt zichtbaar vooruit gaan!
iemand meschien goed programma hiervoor wat k kan downloaden?