- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
hehe idd volgende week meschien op gewone bench keertje 10x10 dit was goed tedoen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

volume zit altijd wel goed bij mijvanaf volgende week weer terug op 6 reps voor 3 weken daarna weer keer 10x10
zojuist 20x5 kg schijfjes besteld kan ik afwisselen met dumbbell bench press enz.![]()

trainen denk ik lol.. voral om te kunnen wisselen met benchpress en incline presses 50 kg is nie zoveel toch? heb nog nooit met losse dumbbells gepressed dus weet eigelijk niet![]()

trainen denk ik lol.. voral om te kunnen wisselen met benchpress en incline presses 50 kg is nie zoveel toch? heb nog nooit met losse dumbbells gepressed dus weet eigelijk niet![]()
Bij ons gaan ze niet zwaarder dan 36 kg maar ik geloof ook niet dat iemand dat doet hehe.Dan heb je wat gemist
Is weer eens iets totaal anders dan bankdrukken.
Met jouw stats ga je na wat oefenen toch tussen 50-55kg dumbbells zitten denk ik.

t gaat niet altijd op de gewichten om een goede training voor groei te hebben..al is t wel leuk natuurlijk!
toch nog 1 positief ding me gewichten zijn al binnen