- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

misschien maar eens proberen, ik heb namenlijk een hele gevoellige maag, of ja als ik zeg maar te veel of verkeerd probeer te slikken dan moet ik al snel kokhalzen.doe meestal zo, 150 gr havermout + 500 ml melk + 1 peer en 40 gr whey heerlijk zo gewoon in shake beker en gieten maar![]()
DAmn ik dacht check dit logje ook weer eens, zie ik brute gewichten...kijk ik wat lager, zie ik een idiote 6000kcal's voorbij knallen!![]()

misschien maar eens proberen, ik heb namenlijk een hele gevoellige maag, of ja als ik zeg maar te veel of verkeerd probeer te slikken dan moet ik al snel kokhalzen.
hoe je kookt de havermout?
---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
ik maak er nu altijd pannekoeken van en het verveelt eerlijk gezegt zelfde als brinta(troep)

en dan blenderen? of gewoon schudden - klinkt wel hardcore uit het pak.
koken is echt te goor, had dat toen tijdens m'n cut 1x geprobeert had 50 of 100gr havermout, had de helft op na een dik uur![]()
een heel pak havermout per dag ... shiiiiit dat zou me echt moeite kosten