Fitness Seller

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
borst + tri

incline
10x70
6x90
6x110
6x100
6x90
10x70

dumbbell bench
5x6x80
5x80

skull crush
10x25
10x45
8x45
10x35
10x35
10x25

dumbbell fly's
10x16
10x22
8x22
10x16
10x16

tricep extension
12x12
10x16
10x16
10x12
10x12

korte training voor de vrijdag :)

Laatst bewerkt:
basic stuff, train je trouwens ook in het weekend of alleen 4-5werkdagen

nooit in het weekend 4 dagen is presies genoeg hehe, train trouwens wel op die manier die jij een tijd terug zij moet zegge werkt goed.. stuk beter dan toen ik eerst trainde

4 dagen is ideaal ja - welke manier trainde ik dan een tijd terug weet het even niet wat ik gezegt of deed toen.

iedere week wisselen.

week 1
ma borst + tri
di benen + schouders
do rug + bi
vrij borst + tri

week 2
ma rug + bi /heavy
di borst + tri
do benen + schouders
vr rug + bi /chill

week 3
ma benen + tri
di rug + schouders
do borst + bi
vr benen + tri

week 4 10x10
ma borst
wo rug
vr benen

voeding op het moment
kcal 6000
ei 455
koolh 780
vet 140

Ah zo ja, ziet er goed uit je verdeling nu iig. Borst was goed bijgetrokken zei je laatst toch?
t*ring 6000kcal moet er niet aan denken, wat eet je dan precies?

alles groeit hard op het moment zie iedere week verschil in de spiegel

verdeeld in meerdere maaltijden uiteraard :)
500gr havermout + 1 l melk
400 gr kip
300 gr rijst ongekookt
6 tot 8 snee brood
aardappels/groenten/vlees (wat me ma klaar maakt)
gebakke ei 4 tot 6

sups beetje standaard
whey
caseine
cellmass

Laatst bewerkt:
doe meestal zo, 150 gr havermout + 500 ml melk + 1 peer en 40 gr whey heerlijk zo gewoon in shake beker en gieten maar :D

DAmn ik dacht check dit logje ook weer eens, zie ik brute gewichten...kijk ik wat lager, zie ik een idiote 6000kcal's voorbij knallen!:eek:

doe meestal zo, 150 gr havermout + 500 ml melk + 1 peer en 40 gr whey heerlijk zo gewoon in shake beker en gieten maar :D
misschien maar eens proberen, ik heb namenlijk een hele gevoellige maag, of ja als ik zeg maar te veel of verkeerd probeer te slikken dan moet ik al snel kokhalzen.
hoe je kookt de havermout?

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

ik maak er nu altijd pannekoeken van en het verveelt eerlijk gezegt zelfde als brinta(troep)

DAmn ik dacht check dit logje ook weer eens, zie ik brute gewichten...kijk ik wat lager, zie ik een idiote 6000kcal's voorbij knallen!:eek:

hehe hou het zelfs al aardig lang vol die 6000 kcal :p

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

misschien maar eens proberen, ik heb namenlijk een hele gevoellige maag, of ja als ik zeg maar te veel of verkeerd probeer te slikken dan moet ik al snel kokhalzen.
hoe je kookt de havermout?

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

ik maak er nu altijd pannekoeken van en het verveelt eerlijk gezegt zelfde als brinta(troep)

heb zelf s'morgens bijna altijd kotsneiginge maar zolang het er nie uit komt is het goed, heb altijd moeite gehad om zo vroeg eten naar binne te werke
probeer na 8:00 ieder uur 2 snee brood naar binne te werken maaltijden verkleinen scheelt een stuk
maar komt altijd wel weer een periode dat ik er ff helemaal klaar mee ben :p

kook de havermout niet gewoon zo uit het pak.
na een tijdje is niks lekker meer hehe 5x pw pannekoeke lijkt mij helemaal niks :D

en dan blenderen? of gewoon schudden - klinkt wel hardcore uit het pak.
koken is echt te goor, had dat toen tijdens m'n cut 1x geprobeert had 50 of 100gr havermout, had de helft op na een dik uur:o

een heel pak havermout per dag ... shiiiiit dat zou me echt moeite kosten

en dan blenderen? of gewoon schudden - klinkt wel hardcore uit het pak.
koken is echt te goor, had dat toen tijdens m'n cut 1x geprobeert had 50 of 100gr havermout, had de helft op na een dik uur:o

blenderen idd stuk fruit erbij voor de smaak en om nom nom, pak tijdens het trainen nog is 200gr hehe

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

een heel pak havermout per dag ... shiiiiit dat zou me echt moeite kosten

zijn wel 3 maaltijden he 2 van 150gr en 1 tijden trainen van 200gr

Goeie gewichten en heftige voeding

Ik zit momenteel aan 350gr havermout op trainingsdagen, zonder er misselijk van te worden! I like! Vind het heerlijk om te eten in combinatie met kalkoenfilet! Gewoon een klein beetje water bij de havermout zodat alles wat aan elkaar plakt (maar niet teveel, zodat de havermout niet 'zwemt').

Je neemt 200 gram havermout tijdens de training? Haha gek, dat wordt dan toch ook nauwelijks opgenomen?

geen idee hoe dat presies zit, maar had nog welleens trainingen dat ik constant honger had, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een leeg gevoel in me maag.
mijn lichaam verbrand ook snel want zelfs met die 6000 kcal die ik weg vreet heb ik soms nog gewoon honger..

Hoe zit het met je gewicht en vetpercentage momenteel?

Terug
Naar boven