Fitness Seller

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met je gewicht en vetpercentage momenteel?

gewicht zit rond de 97/98 zo'n beetje zelfde als jou, vet% heb geen idee nogsteeds laag lijnen in me benen en met pomp bovenkant borst vol met aders
in de spiegel op foto zie je zo goed als niks :( heb al geprobeerd om een keer een foto in de spiegel te maken maar snap nie hoe sommige hier dat zo goed/scherp voor elkaar krijge

Laatst bewerkt:
gewicht zit rond de 97/98 zo'n beetje zelfde als jou, vet% heb geen idee nogsteeds laag lijnen in me benen en met pomp bovenkant borst vol met aders
in de spiegel op foto zie je zo goed als niks :( heb al geprobeerd om een keer een foto in de spiegel te maken maar snap nie hoe sommige hier dat zo goed/scherp voor elkaar krijge

Haha, lukt mij ook nooit om aders enal goed weer te geven op foto's :p Klotebelichting + slechte camerakwaliteit...

Het gaat goed dus met je gewicht. Waarom zou je nog gaan kuren als je havermout hebt :p

Haha, lukt mij ook nooit om aders enal goed weer te geven op foto's :p Klotebelichting + slechte camerakwaliteit...

Het gaat goed dus met je gewicht. Waarom zou je nog gaan kuren als je havermout hebt :p

ja zeer goed, die havermout vericht wonderen haha
was zoiezo ok nie van plan om snel weer naar de gear te grijpen ga nu lekker vooruit best kans dat ik dit hele jaar of blijf :)

wat nou als je hem dacht nog een keer te kunnen maar je krijgt hem niet meer weg. Dan ligt er 175 kilo op je borst en er is niemand die kan helpen :O

wat nou als je hem dacht nog een keer te kunnen maar je krijgt hem niet meer weg. Dan ligt er 175 kilo op je borst en er is niemand die kan helpen :O

dan valt het gewicht altijd nog op de safety bars en niet op me borst :p
maakt voor nu toch nie meer uit die 1x170 druk ik komende tijd zoiezo niet meer, ga me eige meer focussen op squats zodra ik hier weer mee op 1x200kg zit is deadlift aan de beurt en daarna pas bench :D

He Vergil, ik zag dat jij rack pulls in je rug training had. Hoe bevalt dat? En vind je het een vervanger voor deadlift? Of naja.. een vervanger. Een oefening waarvoor je deadlift wel in kan ruilen gedurende 2 maanden o.i.d?

He Vergil, ik zag dat jij rack pulls in je rug training had. Hoe bevalt dat? En vind je het een vervanger voor deadlift? Of naja.. een vervanger. Een oefening waarvoor je deadlift wel in kan ruilen gedurende 2 maanden o.i.d?

goed voor de afwisseling, niks vervangt deadlifts imo :cool: vind het zelf makkelijk omdat ik daarna meestal shrugs doe dan ligt de stang gelijk op mooie hoogte

Brutale voeding man, haha :D 200 gr havermout tijdens het trainen, mag er niet aan denken :p

goed voor de afwisseling, niks vervangt deadlifts imo :cool: vind het zelf makkelijk omdat ik daarna meestal shrugs doe dan ligt de stang gelijk op mooie hoogte

haha luierik!
Rackpulls vind ik zelf ook fijne afwisseling met deads.
Maakt je ook sterker in het bovenste deel van de ROM maar dat moet ik jou waarschijnlijk niet vertellen.

haha luierik!
Rackpulls vind ik zelf ook fijne afwisseling met deads.
Maakt je ook sterker in het bovenste deel van de ROM maar dat moet ik jou waarschijnlijk niet vertellen.

hehe wel makkelijk toch :p

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

vandaag benen + schouders zou eigelijk rug doen maar had zin in squats gek genoeg

squat
10x70
6x90
6x110
6x130
6x150
4x160
5x150
6x130
10x110
alles full

side raises
10x12
10x16
10x22
8x26
10x22
10x16

rear delt raise
10x16
10x22
10x26
10x22
10x22

front raise
10x10
10x16
10x22
10x12
10x10

legpress
5x6x290

kuiten op legpress
20x290
15x290
10x290
12x290
10x290

squats gingen goed moet nu snel de 200 weer aantikken mag nie achter blijven natuurlijk :p

nou heftige gewichten weer hoor nice!

goed begin van de week iig :)

Zeker

Hoezo wissel je eigenlijk niet wat meer af qua oefeningen?

ben trouwens ook van plan om jou manier van trainen aan te passen, alleen de weekindeling dan (in combinatie met mijn idee), zo kan ik bepaalde spiergroepen 2maal in de week doen.
Nette training weer, 200 dit jaar moet wel in orde komen.

Goddammit wat een belachelijke gewichten op die raises!

Hoezo wissel je eigenlijk niet wat meer af qua oefeningen?

train thuis he, voor benen kan ik niet zo gek veel afwisselen
wat ik wel doe is iedere week beginnen met een andere spiergroep dus op deze manier:
week 1 ,maandag benen + schouders
week 2 ,maandag rug + biceps
week 3 ,maandag borst + tricep
week 4 ,10x10 op grote 3

daarna weer week 1, verders kijk ik naar welke spiergroep extra aand8 nodig hebben en daar focus ik me eige dan op, alle oefeningen die ik nu doe voelen fijn aan niet nodig om meer te wisselen :)

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

ben trouwens ook van plan om jou manier van trainen aan te passen, alleen de weekindeling dan (in combinatie met mijn idee), zo kan ik bepaalde spiergroepen 2maal in de week doen.
Nette training weer, 200 dit jaar moet wel in orde komen.

daarom doe ik dit ook, moet alleen wel kijke met rug soms als je op de maandag zwaar gedeadlift heb voel je dit op de vrijdag nog :p pak dan meestal lats zwaar aan en geen deadlifts
200 moet makkelijk lukke! vrijdag is kijke of 6x160 lukt zou mooi zijn :D

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Goddammit wat een belachelijke gewichten op die raises!

thanx man, zwaarste waren de laatste reps alleen niet geheel strict :p

Laatst bewerkt:
Oke, maar vanaf het begin van dit log zie ik je voor schouders en borst bijvoorbeeld alleen maar de zelfde oefeningen doen. Het zal vast niet heel veel uitmaken, maar het viel me gewoon op ;)

Terug
Naar boven