Fitness Seller

Vergil's log

ja heb je die al op verb?

zou dan niet altijd je crack innemen zodat je iig je havermout makkelijk wegkrijgt. Chill baantje indeed!

Is dat zoveel beter dan om tijdens je training te eten??

• Topic Starter Topic Starter
Dus je doet niet mee aan de contest? Zwak ze... :p

contest is nog ver weg! maar als bulk goed verloopt blijf ik hiermee doorgaan tot ik op me doel sta cutten kan altijd nog ;)

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Is dat zoveel beter dan om tijdens je training te eten??

raad het niemand aan om havermout te pakke tijdens trainen
je lichaam neemt het langzaam op terwijl je beter iets kan pakken wat je lichaam snel opneemt

mijn lichaam is turbo aangedreven heb altijd honger dus denk dat het voor mij weinig uitmaakt :o kan zijn dat k helemaal fout zit natuurlijk :D maar groei lekker op het moment dus care

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

zou dan niet altijd je crack innemen zodat je iig je havermout makkelijk wegkrijgt. Chill baantje indeed!

neem het maar 4 dagen in de week nog 3 weken tegaan ik accepteer het maar gewoon ff

Laatst bewerkt:
I Mirin your Statisticzz

geen training vandaag dinsdag pas weer een update moet echt ff rust nemen
net nog even gekeken naar de vooruitgang op me meetlint hehe ben weer gegroeid iig
koud gemeten: benen 69cm armen 46cm (rechts) borst/rug 128cm taille 85cm

armen toch iets groter dan ik d8 :D

Zo dat zijn hele mooie omvangmaten man puuuf respect

Zo dat zijn hele mooie omvangmaten man puuuf respect

thanx man, ging er vanuit dat me taille meer richting de 90 zou gaan maar valt mee

heb vanmiddag beetje zitten kijke voor tricep oefeningen
merk eigelijk bij mijzelf dat ik op dit plaatje alleen nr 2 goed aanpak maar nr 1 totaal niet, heb ok eigelijk nog geen 1 oefening gevonden die dit wel doet
iemand mechien een idee?

pic
sx1y6t.gif

kickback?

reverse grip pushdowns, flinke afmetingen

smal bankdrukken, decline smal opdrukken, ...
Ik zeg maar wat maar als je alles combineert zal dat stukje ook wel meegroeien :-)

Tate presses, voel ik over het algemeen meer richting de ellebogen en met rope extensions voel ik vooral de gehele hoef zo noem ik het maar even, dan moet je hem onderin wel naar buiten duwen.

ik zal volgende week is paar oefeningen proberen, denk dat voor mij borst + triceps beetje overkill is voor me tri's.
pak hem komende tijd weer bij benen denk ik

vandaag toch maar weer getraind haha kan toch geen rust nemen

borst + biceps

incline
10x70
6x90
2x110
1x130
1x140 lichte spot
10x110
6x110

dumbbell press
10x40
5x50
8x40
10x40
10x40

preacher curl
10x45
6x55
10x45
10x45
8x45

dumbbell fly's
10x16
6x28
6x28
2x10x16

one arm preacher curl
10x12
10x16
8x22
10x16
20x12

decline crunch
2x30

behind the head cable curl
10x20
10x25
8x30
10x20

Zoals altijd bere sterk

sterke incline....lekkere training!

thanx voelde goed vandaag helaas lichte spot bij de 140 maar over een tijdje heb ik die wel weer :)

En je had die 130 ook al gedaan he! Je maat vandaag dus wel weer mee getraint

jup hij was weer aanwezig heeft dinsdag 1x100 gebenched en vandaag 1x190 rackpull hij is niet zo dedicated als mij kwa voeding en training maar komt nog wel

idd 1x130 incline anders is de stap een beetje te groot om van 110 naar 140 tegaan hehe

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven