Fitness Seller

Vergil's log

Nouja als je dan toch wilt focussen op 1 variant dan zou ik toch een bepaalde lijn gaan aanbrengen kwa reps en sets. En dan bouwen naar een max week

• Topic Starter Topic Starter
Nouja als je dan toch wilt focussen op 1 variant dan zou ik toch een bepaalde lijn gaan aanbrengen kwa reps en sets. En dan bouwen naar een max week

heb me eige eigelijk nog nooit ingelezen over andere trainingschema's repranges enz. puur omdat ik op deze manier eigelijk altijd wel vooruit ga.

hoe zou jij het doen dan?

flinke gewichten vergil! goed weekend

heb me eige eigelijk nog nooit ingelezen over andere trainingschema's repranges enz. puur omdat ik op deze manier eigelijk altijd wel vooruit ga.

hoe zou jij het doen dan?

bijv 5x10 5x5 3x3 3x1 en dat dan voor een tijd lang. En dan de assistence wel gewoon op reps

lange tijd bv 1 maand 5x10 en dan wisselen enz?

Zelf ook even noteren, thx Mystery!
Wat kracht opbouwen betreft heb ik niet zoveel verstand van rep opbouw naar een 1RM.

ik zal hier binnekort is mee beginne denk alleen niet dat ik de motivatie heb om 10 reps te draaien op de grote 3 hehehe.

morgen begon iig lekker voor me, op me werk alles onder gekotst.. heb al een behoorlijke tijd last van me keel veel slijm enz.

pak nogsteeds 500ml melk bij me havermout (voorheen 1L) denk dat het daardoor komt, pak vanaf nu iig helemaal geen melk meer, krijg er iig goed de schijt van is bijna iedere week wel een keer raak :mad:

water anders?

ja is zoiezo beter, doe ik gelijk me havermout weer een stukje hoger.
denk hetzelfde als verb 600 gr

dan word me voeding dit ongeveer

600 gr havermout
400 gr kip
300 gr rijst
6/8 snee brood met beleg
7 eieren
100 gr cashew noten
warme maaltijd aardappels groenten vlees
nog wat fruit
paar lepels olijfolie

sups: caseine, whey, pwo 45

en dan ben k vast nog wel iets vergeten, geen idee hoeveel kcal, koolh, vet dit is
maar krijg dit redelijk makkelijk weg zonder teveel te moeten proppen.

600gr havermout is echt immens veel, voor mij dan haha, zat zelf laatst op 270gr. Hoe eet je je rijst/kip trouwens? droog of een of andere sauce/kruiden erbij?

is ff wennen eerste paar weken had ik moeite met 400/450 gr.

rijst pak ik gewoon droog is wel tedoen zit toch geen smaak aan haha, de kip doet me ma altijd kruiden geen idee wat ze eroverheen pleurt maar smaakt heerlijk :p

is ff wennen eerste paar weken had ik moeite met 400/450 gr.

rijst pak ik gewoon droog is wel tedoen zit toch geen smaak aan haha, de kip doet me ma altijd kruiden geen idee wat ze eroverheen pleurt maar smaakt heerlijk :p
Misschien moet ik me log-titel veranderen naar ''Road to 1 box of oats a day'':roflol:
Noedles kan ik wel droog eten maar met rijst heb ik daar toch moeite mee, doe er altijd wat sauce bij, laatste tijd een beetje aan het experimenteren met saucen heb nu voor het eerst boemboe sauce geprobeert.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

At me rijst wel droog tijdens m'n cut vorig jaar, rijst/kip/olijf olie/groene groentes en water om het weg te spoelen.

Ik doe er altijd deze kipkruiden op en dan hoef je er ook geen zout meer bij op te doen. En je kip smaakt veel beter, ik doe soms pikant of soms de normale.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha dan verw8 ik epic gains brah zit je zo op 85 kg en beyond!!
ik warm trouwens wel altijd me rijst een beetje op in de magnetron ;)

voordeel van mij is wel dat me eten niet lekker hoeft te zijn schuif het gewoon naar binne :p

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ik doe er altijd deze kipkruiden op en dan hoef je er ook geen zout meer bij op te doen. En je kip smaakt veel beter, ik doe soms pikant of soms de normale.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze heb ik volgens mij ok :)

600gr havermout is echt immens veel, voor mij dan haha, zat zelf laatst op 270gr. Hoe eet je je rijst/kip trouwens? droog of een of andere sauce/kruiden erbij?

Ik was vandaag iets langer blijven liggen, waardoor ik men ontbijt wat groter heb gemaakt. Lekker 250gr havermout naar binnen gewerkt, eerst nog een lekkere banaan en mango gegeten. Dit 2uurtjes laten zakken en dan lekker getraint :)

Lekker toch havermout :p

Ik kruid kip nogal fel, peper / cayenne peper / of chilli flokken (hou van pikant), soms eens paprikakruiden en zo nu en dan eens kippenkruiden, zit aardig wat zout in.

Laatst bewerkt:
hahaha dan verw8 ik epic gains brah zit je zo op 85 kg en beyond!!
ik warm trouwens wel altijd me rijst een beetje op in de magnetron ;)

voordeel van mij is wel dat me eten niet lekker hoeft te zijn schuif het gewoon naar binne :p

deze heb ik volgens mij ok :)
Haha indeed, maar zo'n heel pak is niet niks voor iemand met mijn stats nog, streef er wel naar dus. ik eet me rijst altijd warm, soms word het halverwege wel koud maar dat vind ik dan niet erg op dat moment ben ik toch aan het proppen.
Ik was vandaag iets langer blijven liggen, waardoor ik men ontbijt wat groter heb gemaakt. Lekker 250gr havermout naar binnen gewerkt, eerst nog een lekkere banaan en mango gegeten. Dit 2uurtjes laten zakken en dan lekker getraint :)

Lekker toch havermout :p
wat zijn jouwn stats dan als ik vragen mag? havermout als pre-meal is anabool als 'n gek, velen weekend trainingen gehad op alleen havermout/fruit + pre/w booster.

legs + tri

squat met bankje
10x70
6x90
3x110
3x130
3x150
3x170
3x190
2x5x150

skullcrush
10x45
6x55
6x65 + 4xcgbp
8x55 + 6xcgbp
10x45 + 10xcgbp

legpress
5x6x190

pushdown met stang
10x40
8x60
8x80
2x8x60
10x40

hierna nog wat overhead extensions was niet veel meer

benen gaan lekker volgende week is kijke of 2x3x190 lukt

190 lekker hoor bijna die 200

idd maar is niet boeiend, die 190 is 4 plates bij mij ziet er nice uit :D voor die 200 kg zou ik dus 2x5kg gay gewichtjes bij moeten hangen.. sla ik maar over ga gelijk voor 210 of 5 plates :p blijf komende tijd op 190 zitte iig tot ik 3x5 kan

Terug
Naar boven