TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nouja als je dan toch wilt focussen op 1 variant dan zou ik toch een bepaalde lijn gaan aanbrengen kwa reps en sets. En dan bouwen naar een max week
heb me eige eigelijk nog nooit ingelezen over andere trainingschema's repranges enz. puur omdat ik op deze manier eigelijk altijd wel vooruit ga.
hoe zou jij het doen dan?

Misschien moet ik me log-titel veranderen naar ''Road to 1 box of oats a day''is ff wennen eerste paar weken had ik moeite met 400/450 gr.
rijst pak ik gewoon droog is wel tedoen zit toch geen smaak aan haha, de kip doet me ma altijd kruiden geen idee wat ze eroverheen pleurt maar smaakt heerlijk![]()

Ik doe er altijd deze kipkruiden op en dan hoef je er ook geen zout meer bij op te doen. En je kip smaakt veel beter, ik doe soms pikant of soms de normale.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

600gr havermout is echt immens veel, voor mij dan haha, zat zelf laatst op 270gr. Hoe eet je je rijst/kip trouwens? droog of een of andere sauce/kruiden erbij?

Haha indeed, maar zo'n heel pak is niet niks voor iemand met mijn stats nog, streef er wel naar dus. ik eet me rijst altijd warm, soms word het halverwege wel koud maar dat vind ik dan niet erg op dat moment ben ik toch aan het proppen.hahaha dan verw8 ik epic gains brah zit je zo op 85 kg en beyond!!
ik warm trouwens wel altijd me rijst een beetje op in de magnetron
voordeel van mij is wel dat me eten niet lekker hoeft te zijn schuif het gewoon naar binne
deze heb ik volgens mij ok![]()
wat zijn jouwn stats dan als ik vragen mag? havermout als pre-meal is anabool als 'n gek, velen weekend trainingen gehad op alleen havermout/fruit + pre/w booster.Ik was vandaag iets langer blijven liggen, waardoor ik men ontbijt wat groter heb gemaakt. Lekker 250gr havermout naar binnen gewerkt, eerst nog een lekkere banaan en mango gegeten. Dit 2uurtjes laten zakken en dan lekker getraint
Lekker toch havermout![]()