XXL Nutrition

Vergil's log

haha 5kg plates zijn niet goed voor je ego indeed! Maar aan de andere kant lijkt het mentaal makkelijker te zijn ipv. gelijk een schijf van 10-15kg erop te doen, vind ik persoonlijk doen.
Hoewel ik het ook niks vind als je 2 schijven van 10 aan een kant erop hebt liggen, lijkt het mentaal alsof het gewicht anders gebalanceerd is.

Sterke skull-crushers ook, die CGBP's erna zijn altijd killing

Lekker training weer :)

@ Keun, ik heb nog werk, rustig op naar de 100kg, relatief droog.
Zit momenteel op 89-90kg voor 1m87, rond de 14%.
Trainingstijd 2jaar.
Ik kom van 88kg bij 25%. Skinny fat.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
gisteren borst + bi kon niet updaten stond weer is een virus op me laptop

bench
10x70
6x90
3x110
3x130
3x140
3x3x110

incline
10x70
6x90
3x3x110

barbell curl
3x6x60
6x70

fly's
5x10x20

preacher curl + nog wat cable curls
3x10x45

deze week ok de melk uit me schema gelaten, merk het gelijk hehe bijna geen last meer van slijm.
is wel ff wennen havermout + water :)

hoeveel melk dronk je voorheen dan?

eerst 1L tot ik het niet meer weg kreeg met me havermout, toen overgegaan op 500 ml verdund met water en nu dus alleen nog maar water.

Ik zou de havermout anders doen. Ik maak er geen papje van ik doe iets water bij de havermout zodat het nog een beetje knapperig blijft en niet onderstaat, en dan eet ik het gewoon op ( en als smaakmaker de whey ). Want als ik het met veel water doe en dan de havermout smaakt het me niet zo

3x140kg, 150 in the pocket brah!

ik heb alleen geen tijd om er een papje van te maken op me werk haha.
maargoed denk dat me lichaam zoiezo klaar is met het vele havermout vreten werd vandaag ok weer misselijk, ga weer naar 450gr pd ff proberen..

wou dinsdag eigelijk voor 3x150 gaan maare ben gaar deze week veelste weinig slaap gehad, ene die 3x140 voelde al veelste zwaar aan :p

vandaag weer crappy training, veel misselijk/kotsneigingen tijdens trainen.

hoop dat ik er volgende week vanaf ben anders maak ik ff afspraak bij de huisarts, heb verders eigelijk niks aan me voeding veranderd zat gewoon nog op 500gr havermout pd deze week.

Dat van de havermout moet je echt eens proberen. Die gassen van rouwe havermout zijn gewoon rottingsgassen: havermout wordt door het menselijk lichaam sowieso heel slecht verteerd, vooral als het ongekookt is. Dan gaat het in je maag zitten rotten en derhalve neem je het natuurlijk ook slecht op. Dus weinig rendement uit de genomen calorieën + dat het giftige rottingsrestant ook wordt afgeven aan de lever en nieren met alle gevolgen van dien.

Ik heb havermout er een maand geleden uitgegooid. Merkte dat ik er moe van werd, rufte als een gek en kreeg naarmate ik er meer van at ook meer puisten op mijn gezicht.

Bij toeval ontdekt na een verandering in mijn voedingsschemadat toen ik havermout had gegeten altijd een paar uur later moe werd en ging ruften. Toen dacht ik terug aan de tijd van 500gr per dag (soms 300gr in een maaltijd), en toen was het nog erger. Nu neem ik helemaal geen tarwe producten meer (iets met gluten ofzo, whatever). Rijst ftw:cool: Serieus, rijst gekookt, afkoelen en dan whey shake er doorheen net zoals bij havermout is goed te doen.

geen slecht plan dat van de rijst, ga dit van het weekend is proberen.
zou ziezo beter zijn weer is wat afwisseling met me voeding al ging ik wel super vooruit op me havermout hehe.

vanmorge alles omgegooid kwa voeding, maar heb er nogsteeds last van.
misschien overtrained?? zal wel weer gruwelijk gaan afvallen ben ik bang :mad:

vanmorge alles omgegooid kwa voeding, maar heb er nogsteeds last van.
misschien overtrained?? zal wel weer gruwelijk gaan afvallen ben ik bang :mad:

Wacht het een weekje af en eet ook gewoon een stuk minder. Maak er desnoods even een 'cut' week van, ook al heb je dat eigenlijk niet nodig.

Ik heb havermout er een maand geleden uitgegooid. Merkte dat ik er moe van werd, rufte als een gek en kreeg naarmate ik er meer van at ook meer puisten op mijn gezicht.

Bij toeval ontdekt na een verandering in mijn voedingsschemadat toen ik havermout had gegeten altijd een paar uur later moe werd en ging ruften. Toen dacht ik terug aan de tijd van 500gr per dag (soms 300gr in een maaltijd), en toen was het nog erger. Nu neem ik helemaal geen tarwe producten meer (iets met gluten ofzo, whatever). Rijst ftw:cool: Serieus, rijst gekookt, afkoelen en dan whey shake er doorheen net zoals bij havermout is goed te doen.

Dat is volledig persoonsgeboden veronderstel ik, ik heb totaal geen last van grote hoeveelheden havermout. Het is trouwens ook veel gemakkelijker dan rijst (een beetje de luien kant in mezelf dan :p )

Wat eet je voor de training? Anders grotere maaltijden nemen op de andere momenten dat je eet en voor je training iets minder zwaar. Dat heeft bij mij geholpen, heb echt een lange periode (meer dan 2 maand ofzo), bijna constant misselijk gelopen tijdens mijn training. Nu eet ik voor mijn training een rice & protein shake + 2 eitjes. Niets van last meer.

Wat eet je voor de training? Anders grotere maaltijden nemen op de andere momenten dat je eet en voor je training iets minder zwaar. Dat heeft bij mij geholpen, heb echt een lange periode (meer dan 2 maand ofzo), bijna constant misselijk gelopen tijdens mijn training. Nu eet ik voor mijn training een rice & protein shake + 2 eitjes. Niets van last meer.

eet meestal gewoon groenten aardappels en vlees 1 uur voor de training, en dan tijdens/voor het trainen 150gr havermout probeer altijd me voeding constant aan te vullen.

maar heb er nu gewoon hele dag last van vandaag weinig gegeten, ga vanaaf ook niet trainen. maandag maar weer is kijke hoe ik me eige voel

het gekke is heb al die tijd die ik op 6000+ kcal gezeten heb nergens last van gehad (zo'n 17 weken) en nu ineens kan ik me eten niet meer binnen houden.
heb ok veel last van maagzuur

Misschien gewoon even wat minder eten, wel klote man!

misschien lichte cut?

was ik eigelijk niet van plan, ga morge wat andere dingen proberen kwa voeding.

heb daarstraks nog wat havermout naar binne gewerkt en gelijk weer last van me buik, dus weet genoeg.
het is ook gekomen toen ik me havermout ging mengen met water inplaats van melk..

misschien zijn de basic bulk oats iets van xxl nutri? of nutrix rijstebloem

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven