Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd, je eetlust is er echt minimaal door, vind het daarom ook knap dat je zoveel weg werkt dan nog.
Nice log kerel,vind dat je laag in vetten zit of is dat juist de bedoeling?"
Ik eet ook rond de 4800 kcal,net boven onderhoud.ben in voorbereiding voor een wedstrijd in october.Me eetschema was ook hoog in eiwit hoog in koolh laag in vet.Moest van me begeleider meer vet eten.Hij heeft 200 ml ongeklopte slagroom toegevoegt,ben in 6 weken nu zon 1,5 kg zwaarder en niet vetter geworden,moet nog meten. Miss een idee
Ikzelf verwaarloos me kuiten ook best wel, ik zeg altijd tegen mezelf dat ik ze 2x ga doen in de week maar er komt gewoon niks van. Zowiezo 1x en daar reageren ze niet slecht op.dan lijkt het idd nog ergens op hahaha
denk niet dat scheren nog helpt kuiten zijn gewoon ****ing klein heb ze de laaste paar weken niet eens meer getraindmeten zo'n 42 brutale cm
![]()

hehehe majah jou armen zijn ongeveer net zo groot als je kuiten toch?, bij mij zit er wel aardig wat cm tussen helemaal nu ik ze een tijdje niet getraind heb
moet er toch echt weer wat size op zien te krijgen, jij doet er toch ook maar 1 oefening voor?