MuscleMeat

Vergil's log

[Link niet meer beschikbaar]

Havermout een paar uur laten weken zou mss een invloed kunnen hebben op acne, 't lijkt me het proberen waard. Mss dat je er ook iets aan hebt! (weet wel niet in hoeverre het geloofwaardig is...)

• Topic Starter Topic Starter
sinds ik geen havermout meer pak is mijn acne zo goed als verdwenen, ben ok gestopt met vit b5 ;)

mijn kracht is idd ok flink achteruit gegaan deze week, net als me gewicht hehe
ga komende tijd is op 10 tot 15 reps zitten kijke wat dat voor me doet.
zomer komt eraan dus weinig zin om met acné rond te lopen :p

'k ga eerst eens kijken of dat weken invloed heeft... laat ons hopen van wel, want je kracht terug vooruit zien gaan is verslavend :p

Is het verstanding om zo nu en dan je bloedwaardes te checken, ook icm. met andere lichame klachten..
was hier namenlijk nieuwschierig naar en wat ze dan kunnen veronderstellen. Welke tests op je bloed/uitslag.

Bloedprikken raad ik eens in de 6 maanden aan.
Zeker wanneer je een aantal kilo's gegained bent in die maanden.

Laat je vooral testen op HDL, LDL en VLDL waardes ;)

Over het algemeen moet je een grondige reden hebben bij je huisarts om een bloedonderzoek aan te vragen. ALs reden kan je opgeven dat je aan krachtsport doe, met daarbij gezonde voeding, dus dat je allerminst wilt weten hoe het er met je bloed voorstaat.

Preventie is beter dan genezing. :thumb:

Bloedprikken raad ik eens in de 6 maanden aan.
Zeker wanneer je een aantal kilo's gegained bent in die maanden.

Laat je vooral testen op HDL, LDL en VLDL waardes ;)

Over het algemeen moet je een grondige reden hebben bij je huisarts om een bloedonderzoek aan te vragen. ALs reden kan je opgeven dat je aan krachtsport doe, met daarbij gezonde voeding, dus dat je allerminst wilt weten hoe het er met je bloed voorstaat.

Preventie is beter dan genezing. :thumb:
Thx Koekie, zou je misschien in een privé bericht nog wat info geven over ''HDL,LDL,VLDL waardes'' en of je bloedwaardes kunnen veranderen door een diepe cut? (die van afgelopen jaar bijv.?)

Mss ligt dat in België anders dan in Nederland, maar ik hoef niet echt een reden op te geven als ik mijn bloed wil laten controleren. Ik vraag men huisarts gewoon om het te doen :p

vandaag geen training, morge om half 9 bloedprikken en vrijdag de uitslag
morgevroeg ga ik eens rijstepap proberen als ontbijt is kijke of ik daar minder moeite mee heb

kwam nog een ouwe pic tegen die k volgens mij nog nooit gepost heb hier imo toch wel me beste shape tot nu toe :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zelf had vanmorgen nog eens (warme) melk met brinta gegeten + een banaan, ga ik weer vaker doen!

denk dat brinta of havermout er voor mij niet meer in zit.. zodra ik het pak krijg k gelijk een dikke keel en kots ik het binne no time weer uit hehe
ben benieuwd wat er uit de test komt denk zelf dat ik last heb van glutenallergie :fuu:

denk dat brinta of havermout er voor mij niet meer in zit.. zodra ik het pak krijg k gelijk een dikke keel en kots ik het binne no time weer uit hehe
ben benieuwd wat er uit de test komt denk zelf dat ik last heb van glutenallergie :fuu:

Same here.
Rice and patatoes brah :)

PS: zoek eens info op op het bloedgroependieet :thumb:

Laatst bewerkt:
kwam nog een ouwe pic tegen die k volgens mij nog nooit gepost heb hier imo toch wel me beste shape tot nu toe :cool:

ziet er goed uit, hoe "oud" is oud? en keun weet wat ik ga zeggen: zonde van die broek op je enkels:) succes he morgen

vandaag borst tri en bi

bench
20x70
15x90
5x10x110 laatste paar setjes enkele spots

skull crush
20x35
12x45
10x45
10x45 + 10xcgbp
8x45 + 10xcgbp

barbell curl
4x10x60

fly's
12x16
10x28
2x12x16

preacher curl
10x50
6x50
6x50
10x40

incline bench
5x10x70

pushdown
20x40
12x60
10x60
10x40

komende tijd weer is wat hoger in reps.
me trainingsmaat trok vandaag alweer 210 bij rackpuls zal niet lang meer duren voor hij me inhaald haha

Laatst bewerkt:
nice, hoger in de reps is altijd goed volume will make you grow :).

Ik weet zeker dat je vooruit zal gaan :).

waarschijnlijk wel heb nu gewoon veelste lang op weinig reps gezeten, kwa krach ging ik bijna niet meer vooruit.

Terug
Naar boven