- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds ik geen havermout meer pak is mijn acne zo goed als verdwenen, ben ok gestopt met vit b5![]()

Is het verstanding om zo nu en dan je bloedwaardes te checken, ook icm. met andere lichame klachten..
was hier namenlijk nieuwschierig naar en wat ze dan kunnen veronderstellen. Welke tests op je bloed/uitslag.

Thx Koekie, zou je misschien in een privé bericht nog wat info geven over ''HDL,LDL,VLDL waardes'' en of je bloedwaardes kunnen veranderen door een diepe cut? (die van afgelopen jaar bijv.?)Bloedprikken raad ik eens in de 6 maanden aan.
Zeker wanneer je een aantal kilo's gegained bent in die maanden.
Laat je vooral testen op HDL, LDL en VLDL waardes
Over het algemeen moet je een grondige reden hebben bij je huisarts om een bloedonderzoek aan te vragen. ALs reden kan je opgeven dat je aan krachtsport doe, met daarbij gezonde voeding, dus dat je allerminst wilt weten hoe het er met je bloed voorstaat.
Preventie is beter dan genezing.![]()

denk dat brinta of havermout er voor mij niet meer in zit.. zodra ik het pak krijg k gelijk een dikke keel en kots ik het binne no time weer uit hehe
ben benieuwd wat er uit de test komt denk zelf dat ik last heb van glutenallergie![]()

kwam nog een ouwe pic tegen die k volgens mij nog nooit gepost heb hier imo toch wel me beste shape tot nu toe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
succes he morgenSame here.
Rice and patatoes brah
PS: zoek eens info op op het bloedgroependieet![]()
ziet er goed uit, hoe "oud" is oud? en keun weet wat ik ga zeggen: zonde van die broek op je enkelssucces he morgen
nice, hoger in de reps is altijd goed volume will make you grow.
nice, hoger in de reps is altijd goed volume will make you grow.