MuscleMeat

Vergil's log

ecto ftw /lot of bread tough, je moet eens kaas/stroop proberen, gift send from god!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
ja brood is klote, maar heb niet zolang pauze en met een paar sneetjes brood kan ik gewoon rondlopen met bak rijst is dat wat moeilijker :p

maar zoveel eten is klote, hoop ook dat het nu eindelijk over is met het warme weer want dat doet mijn eetlust ook geen goed

zal eens proeven hoe dat smaakt :thumbs:

Jezus man hoe krijg je het weg. Je hebt een top fysiek, dus echt te klagen heb je niet. Maar ik zou zelf helemaal gek worden als ik dag in dag uit zoveel moest eten voor een beetje spier. Hoezo gooi je er niet wat easy junk in om aan meer kcals te komen? Je kan het allicht een week of 2 proberen en kijken wat de weegschaal doet en je bf %.

ecto-meso baby

Puuuf berg voeding lekker hoor goed bezig 125gram havermout tijdens,trainen lijkt me killing

• #1.046
Jezus man hoe krijg je het weg. Je hebt een top fysiek, dus echt te klagen heb je niet. Maar ik zou zelf helemaal gek worden als ik dag in dag uit zoveel moest eten voor een beetje spier. Hoezo gooi je er niet wat easy junk in om aan meer kcals te komen? Je kan het allicht een week of 2 proberen en kijken wat de weegschaal doet en je bf %.

ik hou het ook maar 5 dagen per week vol zoveel eten in het weekend ben ik er meestal ff helemaal klaar mee en dan eet ik dus waar ik zin in heb zo rond de 5 a 6 maaltijden.

meestal gaan die junkmaaltijden naar me taille :p daarom pak ik niet zo graag taille meet nu 82 cm en toen ik easy kcal ging toevoegen zat ik zo op de 90 cm haha

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 15:50 ----------

it sucks :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 15:50 ----------

Puuuf berg voeding lekker hoor goed bezig 125gram havermout tijdens,trainen lijkt me killing

en smerig!

dik respect voor al die voeding haha :D Constant aan het vreten gewoon :p

• #1.048
dik respect voor al die voeding haha :D Constant aan het vreten gewoon :p

thanx, haha helaas wel man zou wel minder willen eten :D

vandaag benen + abs

legpress
5x10x250

toepress
30x250
4x20x250

leg extension
5x20x90

leg curl
2x20x50
3x10x50

decline crunch 100x

leg raises 100x

done

Zo is het voor iedereen wat éh ;)
Lijkt me heerlijk zoveel kunnen vreten en droog blijven, als ik wat steviger bulk (en dat hoeft echt niet buitensporig te zijn), zet ik onmiddellijk vet aan rond mijn middel.

Lijkt me heerlijk zoveel kunnen vreten en droog blijven, als ik wat steviger bulk (en dat hoeft echt niet buitensporig te zijn), zet ik onmiddellijk vet aan rond mijn middel.
+1

@vergil nice legpress man!

• #1.051

hehe veel eten is misschien voor een tijdje leuk maar geloof mij maar iedere dag zoveel eten dat ben je na een tijdje zat :p het erge is als je ook maar een tijdje op 3000 kcal gaat zitten dan ben ik zo 5kg lichter

heb aardige genen om droog te blijven staan maar aankomen is een drama voor mij :D
maargoed die 100kg komt vanzelf weer, als ik nu zou gaan kuren zit ik er wel wat boven maar probeer het allemaal zo lang mogelijk te rekken zodat ik epic statistics behaal in me 3de cycle ;)

edit: vandaag besloten om nog 100/200 gr basic bulk oats toe te voegen aan me schema time to blow up!

Laatst bewerkt:
Oke, zoals het nu klinkt lijkt me dat je onderhoud dus rond de 5500 kcal zit, laten we er even van uitgaan. Je eet nu met moeite net 5500 weg en komt dus niet/nauwelijks aan. Als je daarbij dan nog gaat junken en je komt op 7 á 8000 kcals dan is het logisch dat je veel vet gaat gainen, maar als het net die 500 extra op levert, dus 6000 kcals vind ik het zeker het overwegen waard!

Hey vergil! alles goed?
zo te zien gaat het goed ;)
jij post ook nooit meer wat op pf

• #1.054
Oke, zoals het nu klinkt lijkt me dat je onderhoud dus rond de 5500 kcal zit, laten we er even van uitgaan. Je eet nu met moeite net 5500 weg en komt dus niet/nauwelijks aan. Als je daarbij dan nog gaat junken en je komt op 7 á 8000 kcals dan is het logisch dat je veel vet gaat gainen, maar als het net die 500 extra op levert, dus 6000 kcals vind ik het zeker het overwegen waard!

ik ga het eens proberen zal deze week eens berekenen hoeveel ik nu presies binnekrijg, zomer is toch voorbij dus tijd om wat kg te pakken

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 20:42 ----------

Hey vergil! alles goed?
zo te zien gaat het goed ;)
jij post ook nooit meer wat op pf

nee weinig, topic is dood daar :p

je post ook alleen in het annabolen topic :P

fitness+supplementen en bodybuilding topic leven wat meer
wat zijn je stats nu?

en hoeveel woog je/bf had je met je 1e kuur

• #1.056
nu weeg ik ongeveer 96 kg bij 1m81
1ste kuur begonnen op 83/84kg overgehouden 88/89 kg
2de kuur ging ik naar de 100kg en 96 overgehouden

daarna heb ik slecht jaar gehad na me laatste kuur begonnen met flink bulken en woog toen weer 101kg en daarna ziek geworden en afgevallen tot ongeveer 94kg staat ook in dit log ergens.. toen niet echt de motivatie kunnen vinden om er weer 100% voor te gaan, toen ook besloten om dit log tijdelijk te sluiten

daarna zag hij de gainz in mijn log en kon niet achterblijven, teacher has to stay above the pupil..maar voor hoelang, fuaaark haha ;) jay vs phil new era

• #1.058
daarna zag hij de gainz in mijn log en kon niet achterblijven, teacher has to stay above the pupil..maar voor hoelang, fuaaark haha ;) jay vs phil new era

haha ja klopt wel beetje, daarom zit er niks anders op dan maar gewoon door tegaan en nooit meer te stoppen stel je voor dat koen me inhaald dan stort mijn wereld in :p

I can already taste the humuliation, ahyeaah haha 1love!

ik ga het eens proberen zal deze week eens berekenen hoeveel ik nu presies binnekrijg, zomer is toch voorbij dus tijd om wat kg te pakken

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 20:42 ----------

nee weinig, topic is dood daar :p

Succes ermee dan.

Terug
Naar boven