- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jezus man hoe krijg je het weg. Je hebt een top fysiek, dus echt te klagen heb je niet. Maar ik zou zelf helemaal gek worden als ik dag in dag uit zoveel moest eten voor een beetje spier. Hoezo gooi je er niet wat easy junk in om aan meer kcals te komen? Je kan het allicht een week of 2 proberen en kijken wat de weegschaal doet en je bf %.
daarom pak ik niet zo graag taille meet nu 82 cm en toen ik easy kcal ging toevoegen zat ik zo op de 90 cm haha
Puuuf berg voeding lekker hoor goed bezig 125gram havermout tijdens,trainen lijkt me killing
dik respect voor al die voeding hahaConstant aan het vreten gewoon
![]()

+1Zo is het voor iedereen wat éh![]()
Lijkt me heerlijk zoveel kunnen vreten en droog blijven, als ik wat steviger bulk (en dat hoeft echt niet buitensporig te zijn), zet ik onmiddellijk vet aan rond mijn middel.
Zo is het voor iedereen wat éh![]()
Lijkt me heerlijk zoveel kunnen vreten en droog blijven, als ik wat steviger bulk (en dat hoeft echt niet buitensporig te zijn), zet ik onmiddellijk vet aan rond mijn middel.
het erge is als je ook maar een tijdje op 3000 kcal gaat zitten dan ben ik zo 5kg lichter

Oke, zoals het nu klinkt lijkt me dat je onderhoud dus rond de 5500 kcal zit, laten we er even van uitgaan. Je eet nu met moeite net 5500 weg en komt dus niet/nauwelijks aan. Als je daarbij dan nog gaat junken en je komt op 7 á 8000 kcals dan is het logisch dat je veel vet gaat gainen, maar als het net die 500 extra op levert, dus 6000 kcals vind ik het zeker het overwegen waard!
Hey vergil! alles goed?
zo te zien gaat het goed
jij post ook nooit meer wat op pf

daarna zag hij de gainz in mijn log en kon niet achterblijven, teacher has to stay above the pupil..maar voor hoelang, fuaaark hahajay vs phil new era

ik ga het eens proberen zal deze week eens berekenen hoeveel ik nu presies binnekrijg, zomer is toch voorbij dus tijd om wat kg te pakken
---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 20:42 ----------
nee weinig, topic is dood daar![]()