- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
I can already taste the humuliation, ahyeaah haha 1love!
je komt nogsteeds wat kg te kort (en wat cm)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I can already taste the humuliation, ahyeaah haha 1love!

in b4 steppin to darkside, wait wut?
jammer dat je niet hebt meegedaan met mascha/berry zoektocht vergil, je blijft mijn favoriet, en verbazingwekkend dat keun niet is geselecteerd. zondag zullen we het weten![]()

ben ik nog niet geweest brah, vertel jou ervaring nog eens :d
maar ik heb welleens wat gelezen en is echt helemaal jou ding

.bf zal rond de 10/12% gezeten hebben misschien zelfs lager
cycle was 500mg test only 10 weken
ik heb tot nu toe zo gedaan, gewoon puur op krachtstats gelet die ik in mijn kuur heb behaald en zodra ik dus aan mijn 2de cycle begon zorgde ik dat ik de krachtstats van mijn vorige cycle alweer had
heb wel gemerkt dat ik na mijn 2de cycle mijn krachtstats niet zo snel terug kreeg
ben nu ook al meer dan 1 jaar off en dat blijft ik ook nog wel eventjes denk ik
maar hoop dat ik in mijn 3de cycle tog wat mooie stats kan behalen, doel is 190 bench 200 fullsquat en 260 deadlift als ik hierbij in de buurt kan komen ben ik zeer tevreden
wedstrijden zijn het imo niet waard zoveel moeite doen voor een beker en een pot whey
zijn belangrijkere dingen in het leven, al het trainen is gewoon hobby voor mij wil verders ook niks bereiken in de sport, wil alleen een bruut fysiek hebben
foto staat een paar paginas terug in een spoiler
dan ben ik niet ver van jouw "gewicht" BF verwijdert

het mooie van een wedstrijd is dat je iets hebt om naar toe te werken dat werkt zeer motiverend. Natuurlijk moet je het blijven zien als hobby maar een wedstrijd geeft net een extra setje de goeie richting in. Je zou bijv is een volgend jaar een powerliftwedstrijdje mee kunnen doen, dat soort dingen moet je gewoon ervaren.