Fitness Seller

Vergil's log

jammer dat je niet hebt meegedaan met mascha/berry zoektocht vergil, je blijft mijn favoriet, en verbazingwekkend dat keun niet is geselecteerd. zondag zullen we het weten:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
jammer dat je niet hebt meegedaan met mascha/berry zoektocht vergil, je blijft mijn favoriet, en verbazingwekkend dat keun niet is geselecteerd. zondag zullen we het weten:)

keun was te lelijk en een manlet daarom is hij niet gekozen hoorde ik van mascha :D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 21:45 ----------

in b4 steppin to darkside, wait wut?

darkroom is misschien beter voor jou

kan kloppen, maar jij dan?

wel onaardig tegenover keun trouwens; je ziet er goed uit hoor keun:)

ja je bent echt niet liev tegen mij, ik ga je reporten.
dat ik 'nog niet' zo lelijk als jou bent atm kan ik niks aan doen :(

darkroom, daar draaien ze Drum&Bass niet, harde shit!

ooit in darkrooms geweest keun? anyways, zondag volgt update:)

wel in een drum and bass darkroom

ben ik nog niet geweest brah, vertel jou ervaring nog eens :d

heb je foto dan vergil

• #1.074
nice!!! wat was je BF? toen jij je eerste kuur deed! en hoe zag die eruit
en ik weet toevallig dat jij 1 kuur per jaar doet, heb je veel moeite om je gains vast te houden?(of zelfs nog VVM gainen) tot je volgende kuur

denk dat 020 foto's van jouw wil zien.
en hoezo zou je geen wedstrijden willen doen? take it to the next level :)

• #1.076
bf zal rond de 10/12% gezeten hebben misschien zelfs lager
cycle was 500mg test only 10 weken

ik heb tot nu toe zo gedaan, gewoon puur op krachtstats gelet die ik in mijn kuur heb behaald en zodra ik dus aan mijn 2de cycle begon zorgde ik dat ik de krachtstats van mijn vorige cycle alweer had

heb wel gemerkt dat ik na mijn 2de cycle mijn krachtstats niet zo snel terug kreeg :p
ben nu ook al meer dan 1 jaar off en dat blijft ik ook nog wel eventjes denk ik

maar hoop dat ik in mijn 3de cycle tog wat mooie stats kan behalen, doel is 190 bench 200 fullsquat en 260 deadlift als ik hierbij in de buurt kan komen ben ik zeer tevreden

wedstrijden zijn het imo niet waard zoveel moeite doen voor een beker en een pot whey
zijn belangrijkere dingen in het leven, al het trainen is gewoon hobby voor mij wil verders ook niks bereiken in de sport, wil alleen een bruut fysiek hebben :D

foto staat een paar paginas terug in een spoiler

het mooie van een wedstrijd is dat je iets hebt om naar toe te werken dat werkt zeer motiverend. Natuurlijk moet je het blijven zien als hobby maar een wedstrijd geeft net een extra setje de goeie richting in. Je zou bijv is een volgend jaar een powerliftwedstrijdje mee kunnen doen, dat soort dingen moet je gewoon ervaren :).

bf zal rond de 10/12% gezeten hebben misschien zelfs lager
cycle was 500mg test only 10 weken

ik heb tot nu toe zo gedaan, gewoon puur op krachtstats gelet die ik in mijn kuur heb behaald en zodra ik dus aan mijn 2de cycle begon zorgde ik dat ik de krachtstats van mijn vorige cycle alweer had

heb wel gemerkt dat ik na mijn 2de cycle mijn krachtstats niet zo snel terug kreeg :p
ben nu ook al meer dan 1 jaar off en dat blijft ik ook nog wel eventjes denk ik

maar hoop dat ik in mijn 3de cycle tog wat mooie stats kan behalen, doel is 190 bench 200 fullsquat en 260 deadlift als ik hierbij in de buurt kan komen ben ik zeer tevreden

wedstrijden zijn het imo niet waard zoveel moeite doen voor een beker en een pot whey
zijn belangrijkere dingen in het leven, al het trainen is gewoon hobby voor mij wil verders ook niks bereiken in de sport, wil alleen een bruut fysiek hebben :D

foto staat een paar paginas terug in een spoiler

ok grappig :) dan ben ik niet ver van jouw "gewicht" BF verwijdert
wil gaan kuren, maar wil ook niet te vroeg beginnen :P

en je bent niet de enigste die veel moet bunkeren (al jij wel weer als mij)
ik zit op 4000 KCAL met 83 kilo... en gain nog heel langzaam (half kilo tot een kilo PM)

ecto way of life :(

Laatst bewerkt:
  • #1.079
ik ben best vroeg begonnen met kuren maargoed heeft allemaal niet geheel slecht uitgepakt

en halve kg tot 1kg pm kan ik alleen van dromen haha

vandaag rug + bicep

barbell curl
8x60
6x60
6x60
6x60
6x60

ez curls
21x27
21x47
21x37
2x21x27

one hand preacher curl
10x17
8x17
6x17
8x17
10x17

reps per arm

barbell rows
10x70
6x110
6x130
6x110
6x110

rackpulls
10x70
6x110
6x150
6x150

shrugs
3x10x150

wide grip chins
3x6xbw

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 20:53 ----------

het mooie van een wedstrijd is dat je iets hebt om naar toe te werken dat werkt zeer motiverend. Natuurlijk moet je het blijven zien als hobby maar een wedstrijd geeft net een extra setje de goeie richting in. Je zou bijv is een volgend jaar een powerliftwedstrijdje mee kunnen doen, dat soort dingen moet je gewoon ervaren :).

ben tijd geleden ook uitgenodigd door g-men om een bij hun te trainen, moet nog eens kijke vind heel dat powerliften toch een stuk leuker dan bb

Lekker hoor rug/biceps,dag

Terug
Naar boven