ook maar weer eens een update doen
heb vandaag maar eens een fatsoenlijk voeding schema gemaakt tenminste dat denk ik.
zit nu per maaltijd rond de 70 a 80 gr carbs en ongeveer 45 a 55 gr eiwitten verdeeld over zo,n 8 maaltijden (waarvan 1 casseine shake)
heb me ouwe schema eens bekeken en ik eet veelste weinig eiwitten s'morgens, meestal begon ik de dag met veel carbs en weinig eiwitten..
krijg dit nu binnen wat voor mijn doen echt peanuts is, maar alles is nu een stuk beter verdeeld
kcal 4449
koolh 514
ei 391
vet 100
zal het schema morge even erbij zetten
ook trainen ga ik anders doen, ik ben klaar met legs ben toch niet van plan om wedstrijden te gaan doen en vind me bovenbenen groot genoeg maar blijf wel zo nu en dan kuiten aanpakken rest.. care
doe nu rug 2x pw en borst 2x pw

aah yeaah superdude
heb rug in 2en gedeeld dus 1 training focus op zware barbell rows / dumbbell rows en hier pak ik ook schouders bij, en 3/4 dagen later deadlifts + biceps
chest is 1 dag gewoon barbell bench en incline stuf, en dan aantal dagen later dumbbell werk voor borst
en zo kijk ik even aan hoe het gaat of ik niet overtraind raak
merk wel sinds ik een gf heb me motivatie waardeloos is ook kwa eten dit is echt een faal jaar geweest voor mij kwa gains haha