Fitness Seller

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
chest + tri

dumbbell bench
5x6x52

skullcrush
2x10x35
3x6x55

rope pushdown
5x10x60
beetje last van elleboog na die skulls

incline bench
5x10x70

dumbbell flys
3x10x22

slechte training begin ziek te worden fuuu

Sterk gozer

• #1.123
pffff vandaag weer voor het eerst getraind, ben goed ziek geweest 2 weken lang alleen maar op 2 kommen soep en 4 sneetjes brood geleeft per dag

resultaat = ik weeg nog maar 87 kg... niet normaal hoe hard het gegaan is gvd gewoon 8 kg kwijt, ik stop dan ook met loggen ben zwaar depressed nu, denk dat het wel ff gaat duren voor ik weer 100% terug ben echt een k*t jaar dit

en owja de training mijn krach pfff welke kracht ik kon nog maar rackpulls doe tot 2x150 zegt genoeg denk ik trok vroeger 100kg meer op me top..

Zal voornamelijk vocht zijn joh, time to strike back!

• #1.125
nou ik keek vandaag in de spiegel en er is echt een hoop vanaf niet alleen vocht en vet iedereen in de buurt kan het ook goed zien aan me gezicht dat er veel vanaf is :(

Dat is klote, beterschap en succes.

mehh.. komt wel weer opgeven bereik je sws niks mee

• #1.128
ga ook niet stoppen, maar het ziet er nu niet uit zal eens kijke of ik nog een foto ga maken

Hangt er zo weer aan man ;) Begin nog eens met kilo's havermout te eten! Succes ;)

• #1.130
Hangt er zo weer aan man ;) Begin nog eens met kilo's havermout te eten! Succes ;)

zit alweer op 450/500gr pd + nog eens 1,5l melk haha gelukkig geen last van acne zoals vorige keer

gistere weer eerste redelijke training gehad drukte toch nog 5x6x110 niet slecht maar merk wel dat kracht behoorlijk achteruit is gegaan ach ja vanaaf rug maar eens aanpakken komt wel weer goed

• #1.131
update

ben vanaf 1 jan weer serieus begonnen, dus zo'n 6 weken bezig nu heb iig bijna al mijn krachtstats weer terug!

ik woog nog maar 82 kg... niet normaal hoeveel ik kwijt was.. wat mijn gewicht nu is geen idee weegschaalt valt altijd tegen raak dat ding dan ook niet meer aan :D

zit nu in week 4 van mijn cycle 500mg test + 100mg oxy moet zegge blijf er behoorlijk droog bij staan zie foto

10eikpv.jpg

Ziet er goed uit bro top dat je,weer bent gaan.trainen mooi ga zo door

Jammer dat je zolang niks gedaan hebt, maargoed ga zo door :)

• #1.134
soms is een tijdje rust niet verkeerd ;) beviel me eigelijk best goed ik trainde misschien 2x pw haha maar werd ok steeds kleiner en dat was stuk minder

Leuk dat je weer bezig bent, hopelijk krijg je de drive weer helemaal terug ;)
Veel succes alvast.

Foto ziet er zéér goed uit.

Mooie foto's, zie ik daar dwarsstrepen op je quads? :o

• #1.137
Leuk dat je weer bezig bent, hopelijk krijg je de drive weer helemaal terug ;)
Veel succes alvast.

Foto ziet er zéér goed uit.

thanx man! altijd leuk om te zien dat mijn logje nogsteeds gevolgd word door sommige hier :)

---------- Post added 14 February 2012 at 23:41 ----------

Mooie foto's, zie ik daar dwarsstrepen op je quads? :o

ja dwarsstrepen heb ik altijd :P staan zelfs dikke aders op mijn bovenbenen maar krijg die nooit goed op de foto misschien moet ik ze een keer scheren:o

maargoed dit is pas het begin zolang ik mijn voeding goed clean hou zou mijn vet% niet te ver op moeten lopen :D

streef fysiek dude :D
niet zo zeuren denk dat er heel wat mensen jaloers zijn op jouw fysiek!

en je bent nog beren sterk ook!
wel grappig dat je nu ook weer on bent :P

• #1.139
streef fysiek dude :D
niet zo zeuren denk dat er heel wat mensen jaloers zijn op jouw fysiek!

en je bent nog beren sterk ook!
wel grappig dat je nu ook weer on bent :P

haha thanx man :cool:
ja werd weer eens hoog tijd dat ik weer on ging! meer dan een jaar off geweest, alles is iets anders gelopen dan ik gehoopt had maargoed maakt niet zoveel uit:D

legs

squat parallel
6x70
6x90
3x110
3x130
1x150
1x170
1x190
4x150
3x150
3x150

leg extension
5 sets 15/20 reps @ 100kg

leg curl
4 sets 10/15 reps @ 60kg

toe press
5 sets 15/20 reps @ 250kg

leg press
3x6x250

alles zo snel mogelijk gedaan met weinig tot geen rust tussen de setjes feels gooood:cool: en weer een 190 squat wel parallel maar die full komt er aan!

Niet veel van te merken dat je squats had laten vallen, nice training.

Terug
Naar boven