Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thanx volgende week weer keer beginne met flatbench inplaats van incline ben benieuwd of de 140 nog voor 6 reps gaat![]()

zou wel beter zijn wat jij zegt de maandag dan beginnen met benen + tri en dan weer verder, de week erop maandag beginnen met rug + biceps
maar ik heb maandag altijd zin in borst haha
eigelijk doe ik alleen voor benen squats, legpress, en kuiten op legpress, hams probeer ik meer bij deadlifts aan te pakken
deed zelf ok weleens benen bicep+triceps hehe lekker die pomp
zal aankomende week is kijke voor foto heb deze pose niet op me laptop staan
haha superdudezou wel beter zijn wat jij zegt de maandag dan beginnen met benen + tri en dan weer verder, de week erop maandag beginnen met rug + biceps
maar ik heb maandag altijd zin in borst haha
eigelijk doe ik alleen voor benen squats, legpress, en kuiten op legpress, hams probeer ik meer bij deadlifts aan te pakken
deed zelf ok weleens benen bicep+triceps hehe lekker die pomp
zal aankomende week is kijke voor foto heb deze pose niet op me laptop staan
je moet natuurlijk doen waar je je comfortabel meevoelt, maar je zult niet altijd zovaak borst kunnen doen uiteindelijk om alles in verhouding te houden, tenzij je voor een arnold fysiek gaat
zolang ik kan blijf k wel 2x pw borst ben nogsteeds iet helemaal tevreden daarover.