MuscleMeat

Vergil's log

Heavy shit weer. Zit je bewust zo laag qua reps?

• Topic Starter Topic Starter
je bedoeld voor benches neem ik aan? probeer altijd rond de 6 reps te blijven ga nu proberen om de 130kg incline bench voor 6 reps tedoen als dit lukt verzwaar ik weer met 5 kg tot ik 135 voor 6 reps kan, en heel soms wissel ik af naar 8 tot 10 reps maar tot nu toe ga ik nogsteeds lekker vooruit

doe dit zo ook bij squats en deadlifts andere oefeningen pak ik meestal tussen de 10 / 12

Laatst bewerkt:
drink al 5 jaar niet meer dus lijkt me geen strak plan :P ben okal een eeuwigheid nergens meer uit geweest haha

zware borsttraining weer!

haha deal!

ik vroeg me overigens af wat voor trainingschema je momenteel volgt vergil, qua opbouw rep/sets compounds/iso's/grote 3
gebruik je nog steeds die verdeling van spiergroepen week 1-2?

heb zojuist je BP video gekeken impressive!

pak nu eigelijk standaard schouders 2x pw aan omdat ik vond dat deze achterlopen op die 2 foto's die ik poste nie echt tezien maar bij side tricep pose wel

dus nu gewoon
ma borst + schouders + buik
di benen + triceps
woe vrij
don rug + biceps
vrij borst + schouders + buik

zit altijd rond de 6 reps 6 setjes met bv bench, squat, deadlift, warmup (voor zover je het zo kan noemen) 1ste set 12 tot 20 reps

kleine oefeningen schouders, bi, tri, enz. 12 reps 4/5 setjes probeer het eigelijk meestal beetje aan te voelen ene keer wat minders reps andere keer wat meer soms strickt soms
totaal niet

met gewicht probeer ik altijd op te bouwen tot ik het voor 6 reps kan daarna weer verzwaren met bv 5 kg tot ik die voor 6 reps kan enz.
met incline bench bv
(1) 12x70
(2) 6x90
(3) 6x110
(4) 6x130 zit nu op 4 reps zodra ik op 6 reps zit naar de 135
(5) 6x110
(6) 6x110 of tot failure

Laatst bewerkt:
laat die sidetricep dan maar eens zien hehe.

vrij duidelijk schema, en hams/calves pak je bij benen ga ik vanuit.
extra aandacht op borst/schouders, maar je frontdelts zijn in principe zeer goed in verhouding op die foto.

de maandag naar die vrijdag neem je dan weer borst-schouders of pak je dan benen-triceps.
ben namenlijk wel toe aan wat variatie wat spiergroepen indeling betreft, benen-tri's klinkt wel fijn, had zelf laatst benen-borst.

zou wel beter zijn wat jij zegt de maandag dan beginnen met benen + tri en dan weer verder, de week erop maandag beginnen met rug + biceps
maar ik heb maandag altijd zin in borst haha

eigelijk doe ik alleen voor benen squats, legpress, en kuiten op legpress, hams probeer ik meer bij deadlifts aan te pakken

deed zelf ok weleens benen bicep+triceps hehe lekker die pomp :P

zal aankomende week is kijke voor foto heb deze pose niet op me laptop staan

zou wel beter zijn wat jij zegt de maandag dan beginnen met benen + tri en dan weer verder, de week erop maandag beginnen met rug + biceps

eigelijk doe ik alleen voor benen squats, legpress, en kuiten op legpress, hams probeer ik meer bij deadlifts aan te pakken

Lopen je hams dan niet achter? Ik vind dat je dat bij veel mensen nl ziet. Ik vind t zooo vet hangende hamstrings hahaha

ja zekr wel haha hams zijn verre van goed ;) maar gaf ook al eerder aan dat benen training niet mij favo onderdeel is :P ze hoeven ok nie belachelijk groot te zijn gewoon in verhouding is imo perfect

haha superdude:P je moet natuurlijk doen waar je je comfortabel meevoelt, maar je zult niet altijd zovaak borst kunnen doen uiteindelijk om alles in verhouding te houden, tenzij je voor een arnold fysiek gaat;)

ah oke cool, goed voor me motivatie!!

niks mis met arnold's fysiek toch :P zolang ik kan blijf k wel 2x pw borst ben nogsteeds iet helemaal tevreden daarover.
maargoed heb voor dit jaar wel zo goed als al me doelstellingen gehaald wou dit jaar: 100kg bw, een 170 bp , 200 squat, en 250 deadlift hebben doe nu 240 deadlift dus nog 2 maanden voor die miezerige 10 kg hehe

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
borst + schouders

bench
12x70
6x90
6x110
6x130
6x140
6x130
6x120
6x110

incline bench was nie veel meer lol
12x70
6x90
2x110
6x90
6x90
6x90

bent over dumbbell raise
16x12
12x16
12x20
12x20
12x16
12x16

fly's gewoon vergeten te doen

side raises
5x12x12

was er nie helemaal bij vandaag :D
bench ging nie eens zo heel slecht gelukkig.

Laatst bewerkt:
haha flyes vergeten, doe doe je dat? moeste rap zen? :p

weet nie keek op de klok en had pas 3 oefeningen in 1 uur gedaan haha toen begonne met side raises en een half uur later d8 ik :fuu: fly's vergete
ik geef de zaterdag de schuld hiervan k ga normaal nooit stappe nu 1 keer geweest gebeurd dit!

Na zo een benchsessie mag je wel die onnozele flys vergeten

Terug
Naar boven