- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Ziet er goed uit man. Droger als dit hoef je toch ook niet te worden in de winter? Dit zal wel al 9-10% zijn schat ik.
was niet mijn bedoeling om nog droger te gaan als ik zo doorga sta ik dalijk weer op me ouwe gewicht voor ik on ging..
vandaag trouwens wat een drama stapte vanmorge uit me auto en kon nie eens normaal lopen ben nu thuis en heb nogsteeds kramp in me poten.
zitten gaat maar zodra ik opsta schiet het er weer in? iemand enig idee wat dit kan zijn? heb het nog nooit gehad meestal ff kramp maar nie heel de dag
edit: lees net dat kramp in benen een bijwerking kan zijn van nolvadex... lucky me
---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------
Mooie fysiek, goeie stats en een nette training ook.Liggen je pushdowns wat laag kwa gewicht in verhouding tot de rest of ligt dat aan mij?
ligt er beetje aan hoe ik hem uitvoer meestal druk ik me armen ok nog naarbuiten tijdens push down als ik dit niet doe kan ik een stuk zwaarder
zijn trouwens cable push downs hé niet op zo'n ding waar je op kan zitten

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
Ziet er zeker goed uit. Heb je ook foto van je kuiten? Lijkt mij dat die wat achterlopen in hoeverre ik het zo in kan schatten. Bovenbenen zijn daar in tegen wel lekker massief.
kuiten meten 42cm zijn dus niet geweldig helaas, er zijn nog een hoop dingen die verbeterd moeten worden

Laatst bewerkt: