MuscleMeat

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit man. Droger als dit hoef je toch ook niet te worden in de winter? Dit zal wel al 9-10% zijn schat ik.

was niet mijn bedoeling om nog droger te gaan als ik zo doorga sta ik dalijk weer op me ouwe gewicht voor ik on ging..

vandaag trouwens wat een drama stapte vanmorge uit me auto en kon nie eens normaal lopen ben nu thuis en heb nogsteeds kramp in me poten.
zitten gaat maar zodra ik opsta schiet het er weer in? iemand enig idee wat dit kan zijn? heb het nog nooit gehad meestal ff kramp maar nie heel de dag

edit: lees net dat kramp in benen een bijwerking kan zijn van nolvadex... lucky me

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Mooie fysiek, goeie stats en een nette training ook.Liggen je pushdowns wat laag kwa gewicht in verhouding tot de rest of ligt dat aan mij?

ligt er beetje aan hoe ik hem uitvoer meestal druk ik me armen ok nog naarbuiten tijdens push down als ik dit niet doe kan ik een stuk zwaarder
zijn trouwens cable push downs hé niet op zo'n ding waar je op kan zitten ;)

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Ziet er zeker goed uit. Heb je ook foto van je kuiten? Lijkt mij dat die wat achterlopen in hoeverre ik het zo in kan schatten. Bovenbenen zijn daar in tegen wel lekker massief.

kuiten meten 42cm zijn dus niet geweldig helaas, er zijn nog een hoop dingen die verbeterd moeten worden :D

Laatst bewerkt:
Heavy workout en een bangelijk fysiek!

Lijkt mij gewoon wat overbelast..

was gistere wel pittige trainen voor me benen, het is nu eigelijk alleen de ''teardrop'' die bij iedere stap die ik zet aanspant :fuu:
ik was trouwens vergeten om foto te maken van side tricep die komt nog

Laatst bewerkt:
Gewoon heledag op de bank luieren should do the trick!

voeding gaat vanaf morge weer omhoog zal tussen de 4500/5000 kcal worden
heb nu zowat hele dag honger en daar word k chagrijnig van!
heb ok nogsteeds last van kramp hoop dat het morge verheen over is :)

voeding gaat vanaf morge weer omhoog zal tussen de 4500/5000 kcal worden
heb nu zowat hele dag honger en daar word k chagrijnig van!
heb ok nogsteeds last van kramp hoop dat het morge verheen over is :)

Hehehe, nu ik amper eet ivm augustus-september, heb ik gewoon constant zin in junk, niet normaal meer. En zeggen dat ik dat al maaaanden niet meer gegeten had, en ook totaal geen behoefte aan had. De laatste weken is het elke week een paar bickyburgers :D
Ben je niet vaak misselijk trouwens als je zoveel eet? Ik was zowat elke dag misselijk door al die havermout enal... Blij dat ik daar vanaf ben hehe

Laatst bewerkt:
heb ik nu ok een tijdje gedaan ff gewoon gegeten waar ik zin in had.
de laatste weken flink friet en allerlei meuk naar binne gewerkt haha echt lekker!
nu kan ik er denk k wel weer een paar maanden tegenaan om me eige aan een schema te houden :P
heb zelf vaak last van kotsneigingen als ik echt veel eet, moet echt gaan zitten proppen om het allemaal naar binne te krijge maar het is ff niet anders moet weer naar die 100kg!!

d8 trouwens dat wij afgesproken hadden dat we volgende contest beide op de 100+ zouden staan ;)

Laatst bewerkt:
rug + biceps

wide grip chins
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
6xbw
6xbw

deadlifts
10x70
6x110
6x150
1x190
6x210
1x220
6x190

bedoeling was om voor de 6x220 tegaan maar er zat niet meer in dan 1 rep helaas

cable rows
tot 6x125=fullstack rest ben k vergeten

preacher curls
6x25
6x45
4x55
6x45

cable shrugs
5x25x115

komende tijd op deadlift focussen moet die 250 nog halen voor het jaar om is

als 6x220kg je lukt, zal die 250 er hoogt waarschijnlijk ook in zin met veel zwoegen.
jij hebt geluk vandaag met je homegym, kan niet eens weg met de fiets in dit weer:mad:

ik vroeg me trouwens af wat je zo op een dag eet..

k doe nu 6x210 en 1x240 dus 6x220 = 1x250 volgens mij uber berekeningen moet het tedoen zijn :P
heb je nog geen auto rbw dan? word hoog tijd man!! of ff een homegym aanschaffen hehe

zal straks ff me huidige schema posten paar pagina's terug staat me oude schema heb toch weer paar dingen aangepast nu :)

edit: post morge ff ga nu slapen!

Laatst bewerkt:
d8 trouwens dat wij afgesproken hadden dat we volgende contest beide op de 100+ zouden staan ;)

Hehe, mss ben ik tegen dan al terug van gedachte veranderd, maar momenteel denk ik niet dat ik ooit nog zo zwaar ga gaan. Denk zelf dat ik niet eens ga meedoen met de contest als toppers als Rob S en gij enal meedoen :D

alsof jij er slecht bijstaat k*t haha :D

training vandaag was droevig, ging de heleweek al veelste laat slapen dus was te verwachten dat k verot was vandaag.

voeding zoals ik het wil hebben geen idee of ik het gelijk allemaal binnen krijg

7:15 net wakker klein bord brinta met melk geen idee hoeveel

7:45 onder weg naar me werk (blender)
500ml melk
100 gr havermout
40 gr whey
1 peer

10:00
4xsnee brood
100 gr kipfillet

12:30
4x snee brood
3x gebakken ei + bacon
50gr rijst

14:15
450 gr kwark

16:15
100 gr rijst
200 gr kipburger

18:00
aardappels
groenten
vlees

19:00
trainen

21:00
100gr rijst
100gr kipfillet

22:00
casein shake

geen idee hoeveel dit totaal is, ik zie wel hoe ik er op ga als ik alles al wel binnen krijg edit: ff berekend zit toch rond de 4500 kcal
is zoiezo een pak meer dan ik nu eet
doel voor 2011 is om op 100kg+ te staan met dit vet% of nog iets lager merk wel dat zakken in vet voor mij nie echt een probleem is gelukkig

Laatst bewerkt:
Waar blijven je trainingen? :p

ff chill ;) was een slechte week, hoop dat deze week beter word :P

ff wa rustig aan kan geen kwaad hé ;)

hehe idd, heb wel gewoon getraind maar alles standje lager ok voor het eerst close grip bench gedaan beviel goed deze hou ik er komende tijd in
voeding gaat ok goed ben volgens mij weer wat aangekomen zelfs!

borst + triceps

incline
10x70
10x90
6x100
6x110
6x110
10x90

cgbp
20x70
10x90
6x90
6x110
1x120
1x130
1x140
6x90

dumbbell fly's
10x10
10x14
10x18
10x18
10x14

cable pushdown
20x30
12x35
12x40
6x50
6x50
12x40

abs 2x30

skull crush
12x25
12x45
12x45
12x45
15x25

nogsteeds niet geweldig maar boeid niet zoveel fysiek is nogsteeds hetzelfde kracht is alleen wat achteruit gegaan, heb ok wat last van de bijwerkingen van nolva, misselijk, hoofdpijn, slechte focus maar tis de laatste week gelukkig

vandaag ok ff me arm een keer opgemete met pomp 46cm dus ben nogsteeds tevreden :P

aha ook borst triceps gedaan vandaag! Kuur geeindigd?

week 4 nolva al gaat zo snel hehe, vrijdag weer borst + schouders denk ik en dan maandag borst + triceps bevalt goed zo

Terug
Naar boven