hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en hem staande doen dan zie ik namelijk ook wel is in filmpjes

kan ook maar dan ga ik automatisch een beetje legdrive gebruiken, en dus gooien met het gewicht en aangezien ik al last heb van een schouder blessure train ik ze liever zonder al teveel te cheaten.. vandaar dat ik ook bijna alles seated doe![]()
) Als ik seated db press deed voelde dat echt ongelofelijk slecht aan men schouders, zelfs als ik het superstrikt en licht deed
Ik vond dat dat vroeger nochtans beter aanvoelde aan men schouders dan seated en strikt. (Ook al heb ik vorig jaar een tijdje een schouderblessure gehad door te zwaar te gaan op men arnold press) Als ik seated db press deed voelde dat echt ongelofelijk slecht aan men schouders, zelfs als ik het superstrikt en licht deed
![]()

heb op dit soort dagen toch behoorlijk moeite met me maaltijden zal blij zijn als het weer wat kouder is..
wel epic weer om tanned te wordenenige voordeel haha
dalijk chest + tri!!
gewoon geen eetlustrelax man zo laat nog kunnen trainen op 2e pinksterdag, denk da ik ook maar eens aan een homegym begin![]()