Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit ook aan te raden voor een natty? (iemand zoals mij)Welke crea? Gewoon mono?
Je bent off dus?
Ik deed 5 gram ontbijt, 5 pre en 5 pwo
Welke crea? Gewoon mono?
Je bent off dus?
Ik deed 5 gram ontbijt, 5 pre en 5 pwo
wil rond jan/feb weer on gaan.Is dit ook aan te raden voor een natty? (iemand zoals mij)
Ik neem nu alleen 5g pwo

Zou je niet zeggen héik ben al een hele tijd offwil rond jan/feb weer on gaan.
crea mono idd, 5 pre en 5 pwo hou ik me eige ook aan maar is dit niet teveel?
---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:09 ----------
jij natty![]()

Het nadeel van schema's en van bepaalde dagen inplannen om een max te gaan doen. Het gaat vaak mis wanneer je het wil gaan doen, en juist de dagen waarvan je het niet verwacht doen het hem meestal.
Volgende keer beter![]()

Meer als 5gr crea levert je gewoon niets extra op als je al even aan het gebruiken bent.
In het begin ok, maar na een tijdje is het gewoon niet meer nodig. Eens je depot vol is,
is het vol.
iemand die iets weet wat hier goed tegen helpt? Ik heb reflux, kan je misschien helpen.heb gistere voor trainen 2,5gr gepakt en na het trainen ook, merk geen verschil pomp was ook hetzelfde
heb wel epic last van maagzuur op het moment, veel moeite met me eten heel de dagiemand die iets weet wat hier goed tegen helpt?
enige wat ik heb veranderd aan me schema is dat ik creatine neem, maar lijkt me sterk dat ik daardoor last van maagzuur krijg toch?
Ik zou eerst naar de apotheek gaan en gaviscon oid gaan halen. Gaat het dan nog niets over misschien eens 1 dag wat minder eten? Je maag laten 'rusten'. Gaat het dan niet over naar de dokter.eet 4 sneetjes brood per dag, geen pikante dingen ik weet dat ik dat niet hoef te proberen want dan krijg ik ook 100% zeker last hehe
het begon zondag nadat ik 2 broodjes frikandel naar binne gewerkt had, en daarna ook nog een halve zak chips![]()

dat is helemaal niet plezant!! Ik spreek uit ervaring 
Dat zou ik doen.pak altijd 1 bak koffie per dag dus daar zal het niet aan liggen, maar stress heb ik wel ja deze week ook meer dan normaal, gewoon paar dagen rustig aan doen met voeding dan, ff laten rusten alles?