XXL Nutrition

Vergil's log

Welke crea? Gewoon mono?

Je bent off dus?

Ik deed 5 gram ontbijt, 5 pre en 5 pwo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Welke crea? Gewoon mono?

Je bent off dus?

Ik deed 5 gram ontbijt, 5 pre en 5 pwo

ik ben al een hele tijd off ;) wil rond jan/feb weer on gaan.
crea mono idd, 5 pre en 5 pwo hou ik me eige ook aan maar is dit niet teveel?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:09 ----------

Is dit ook aan te raden voor een natty? (iemand zoals mij)

Ik neem nu alleen 5g pwo

jij natty ???

ik ben al een hele tijd off ;) wil rond jan/feb weer on gaan.
crea mono idd, 5 pre en 5 pwo hou ik me eige ook aan maar is dit niet teveel?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 18:09 ----------

jij natty ???
Zou je niet zeggen hé :cool:

:roflol::roflol::roflol:

• #1.645
training van niks vandaag mensen, wilde voor een pr gaan op squat maar alles voelde net iets zwaarder aan dan normaal.
daarna wilde ik 3x5x190 proberen en zelfs daar faalde ik op, hierna maar wat lichte pomp setjes gedaan op alle oefeningen :)

Teveel? Nee man, wij zijn animals :D

Het nadeel van schema's en van bepaalde dagen inplannen om een max te gaan doen. Het gaat vaak mis wanneer je het wil gaan doen, en juist de dagen waarvan je het niet verwacht doen het hem meestal.

Volgende keer beter :)

• #1.648

thanx kerel :cool:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 23:08 ----------

Teveel? Nee man, wij zijn animals :D

up the dose lift the most?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 23:09 ----------

Het nadeel van schema's en van bepaalde dagen inplannen om een max te gaan doen. Het gaat vaak mis wanneer je het wil gaan doen, en juist de dagen waarvan je het niet verwacht doen het hem meestal.

Volgende keer beter :)

komt goed heb nog tot 21 dec daarna vergaat de wereld volgens mijn krant:o

Meer als 5gr crea levert je gewoon niets extra op als je al even aan het gebruiken bent.
In het begin ok, maar na een tijdje is het gewoon niet meer nodig. Eens je depot vol is,
is het vol.

• #1.650
Meer als 5gr crea levert je gewoon niets extra op als je al even aan het gebruiken bent.
In het begin ok, maar na een tijdje is het gewoon niet meer nodig. Eens je depot vol is,
is het vol.

heb gistere voor trainen 2,5gr gepakt en na het trainen ook, merk geen verschil pomp was ook hetzelfde

heb wel epic last van maagzuur op het moment, veel moeite met me eten heel de dag :( iemand die iets weet wat hier goed tegen helpt?
enige wat ik heb veranderd aan me schema is dat ik creatine neem, maar lijkt me sterk dat ik daardoor last van maagzuur krijg toch?

Laatst bewerkt:
heb gistere voor trainen 2,5gr gepakt en na het trainen ook, merk geen verschil pomp was ook hetzelfde

heb wel epic last van maagzuur op het moment, veel moeite met me eten heel de dag :( iemand die iets weet wat hier goed tegen helpt?
enige wat ik heb veranderd aan me schema is dat ik creatine neem, maar lijkt me sterk dat ik daardoor last van maagzuur krijg toch?
Ik heb reflux, kan je misschien helpen.

Eet je veel brood of pikante dingen?
Gaviscon werkt redelijk goed tegen het maagzuur.

• #1.652
eet 4 sneetjes brood per dag, geen pikante dingen ik weet dat ik dat niet hoef te proberen want dan krijg ik ook 100% zeker last hehe

het begon zondag nadat ik 2 broodjes frikandel naar binne gewerkt had, en daarna ook nog een halve zak chips :o

eet 4 sneetjes brood per dag, geen pikante dingen ik weet dat ik dat niet hoef te proberen want dan krijg ik ook 100% zeker last hehe

het begon zondag nadat ik 2 broodjes frikandel naar binne gewerkt had, en daarna ook nog een halve zak chips :o
Ik zou eerst naar de apotheek gaan en gaviscon oid gaan halen. Gaat het dan nog niets over misschien eens 1 dag wat minder eten? Je maag laten 'rusten'. Gaat het dan niet over naar de dokter.

Als je er te lang mee wacht krijg je misschien een slokdarm ontsteking. En geloof mij, aangenaam is dat niet ;)
En als je dan nog wacht heb je een keel-, slokdarm- en maagonsteking :roflol: dat is helemaal niet plezant!! Ik spreek uit ervaring :o

Heb je niet te veel gestrest of je zelf te druk gemaakt? Veel koffie op?

• #1.655
pak altijd 1 bak koffie per dag dus daar zal het niet aan liggen, maar stress heb ik wel ja deze week ook meer dan normaal, gewoon paar dagen rustig aan doen met voeding dan, ff laten rusten alles?

• #1.657
schouders + traps

seated rear delt raise
10x5
10x5
10x12
10x18
10x5
10x18
10x5
10x18
10x5

seated side raise
10x5
10x12
10x5
10x12
10x5
10x12
10x5

setjes zijn zonder rust.

face pulls
4x25x60

dumbbell press
10x12
5x22
3x5x42

ging deze keer stuk beter dan vorige week, pijn word ook steeds minder :)

barbell shrugs
3x10x150

cable shrugs
5x10x125

standing rear delt raise + side raises
3x10x12 + 3x10x12

frontraise
5x22x12

Puuff lekker bezig geweest bro

• #1.659
probeer me dumbbell press zo snel mogelijk naar de 50ers te krijgen gaat nog wel lukken dit jaar denk ik, vorige week drukte ik maar net 4 reps en nu met gemak 3x5x42

hoop alleen dat fitness seller de 10kg plates een keer binne krijgt kom schijven tekort hehe

heb je foto vergil?

Terug
Naar boven