- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou eerst naar de apotheek gaan en gaviscon oid gaan halen. Gaat het dan nog niets over misschien eens 1 dag wat minder eten? Je maag laten 'rusten'. Gaat het dan niet over naar de dokter.
Als je er te lang mee wacht krijg je misschien een slokdarm ontsteking. En geloof mij, aangenaam is dat niet
En als je dan nog wacht heb je een keel-, slokdarm- en maagonstekingdat is helemaal niet plezant!! Ik spreek uit ervaring
heb nu nog een klein beetje last denk dat het morge wel over is!

btw, ik weet nog dat ik vorig jaar last kreeg toen ik met monohydraat begon. Misschien ligt het daaraan?![]()

Bij die creatine niet, maar bij een onsteking wel.
Als je op je plexus duwt (net onder je borstbeen, tussen je ribben) en het doet daar pijn, dan heb je waarschijnlijk iets aan je slokdarm.
Ik wil je geen schrik aanjagen ofzo, maar vorig jaar is er teveel maagzuur uit mijn maag gekomen tijdens het trainen (squaten). Gevolg darmen en slokdarm naar de kl*ten. Heb er 1-2 maand last van gehad.
Het kan ook zijn dat je buiten wat stress niets hebt![]()
Dat heb ik bijna altijd
Altijd al gehad.
enige waar ik een brute pomp in had was me kop en die is al dik genoeg.ik wist niet eens dat die in nl zo hoog gedoseerd verkrijgbaar was
maargoed eerst deze pot maar eens op maken
voel me eige al stuk beter, merk wel dat met grote maaltijden ik sneller last heb.
eet nu zo,n 1000/1500 kcal minder
dosseer de mono nogmaar op 2,5gr pre en 2,5gr post als ik volgende week nogsteeds beetje last heb zal ik er eens mee stoppen

Eerst nog niet, mag nu wel
3mg voor t slapengaan, gaan liggen en je slaapt in 20min![]()