MuscleMeat

Vergil's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
nog niet camera ligt nog bij me broer hij moet keer meenemen als ie komt trainen maar hij vergeet iederekeer

Welke schouderblessure had je een tijdje geleden?

• #1.663
heb altijd last van me voorste schouderkop/aanhechting borst is een keer gekomen door een 1 rep max op de bench deed dit vroeger veelste vaak

• #1.664
Ik zou eerst naar de apotheek gaan en gaviscon oid gaan halen. Gaat het dan nog niets over misschien eens 1 dag wat minder eten? Je maag laten 'rusten'. Gaat het dan niet over naar de dokter.

Als je er te lang mee wacht krijg je misschien een slokdarm ontsteking. En geloof mij, aangenaam is dat niet ;)
En als je dan nog wacht heb je een keel-, slokdarm- en maagonsteking :roflol: dat is helemaal niet plezant!! Ik spreek uit ervaring :o

vandaag die gaviscon wezen halen werkt idd best goed :D heb nu nog een klein beetje last denk dat het morge wel over is!

heb deze gistere ook maar eens gelijk besteld eens kijke of dat een beetje werkt tegen de stress en een goede nacht rust is ook niet verkeerd aangezien ik meestal maar 5 a 6 uurtjes slaap http://www.xxlnutrition.nl/5-htp/now-foods

morge iig chest + triceps knallen! dips zijn weer eens aan de beurt hehe

• #1.666
ik wist niet eens dat die in nl zo hoog gedoseerd verkrijgbaar was :eek:
maargoed eerst deze pot maar eens op maken

voel me eige al stuk beter, merk wel dat met grote maaltijden ik sneller last heb.
eet nu zo,n 1000/1500 kcal minder :(
dosseer de mono nogmaar op 2,5gr pre en 2,5gr post als ik volgende week nogsteeds beetje last heb zal ik er eens mee stoppen

Is enkele dagen geleden uitgekomen, maar is nu al uitverkocht :roflol:

• #1.668
chest + tri

dips
5x10xbw + 42

skulls
3x10x65 + 3x10x65 cgbp

bench
5x130
5x110
5x110

bedoeling was 3x5x130 :(

incline
3x6x90

dumbbell fly's
3x10x22

seated cable pushdown
3x10x40 wide grip 3x10x40 normal grip

one arm pushdown
5 sets tot failure

overhead extension
3x10x25
kon er ook nog wel bij :cool:

ik ga stoppen met de crea, pomp is bij elke set zo erg dat ik bijna de setjes niet af krijg
gevolgd door de verzuring

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 20:32 ----------

btw, ik weet nog dat ik vorig jaar last kreeg toen ik met monohydraat begon. Misschien ligt het daaraan? :dunno:

kreeg jij ook zo,n drukkend gevoel bij je keel? heb nu heel de dag nergens last van gehad en nu tijdens het trainen voelde ik me weer niet lekker, heletijd drukkend gevoel bij keel alsof ik moet overgeven

Bij die creatine niet, maar bij een onsteking wel.
Als je op je plexus duwt (net onder je borstbeen, tussen je ribben) en het doet daar pijn, dan heb je waarschijnlijk iets aan je slokdarm.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil je geen schrik aanjagen ofzo, maar vorig jaar is er teveel maagzuur uit mijn maag gekomen tijdens het trainen (squaten). Gevolg darmen en slokdarm naar de kl*ten. Heb er 1-2 maand last van gehad.
Het kan ook zijn dat je buiten wat stress niets hebt :dunno:

• #1.670
Bij die creatine niet, maar bij een onsteking wel.
Als je op je plexus duwt (net onder je borstbeen, tussen je ribben) en het doet daar pijn, dan heb je waarschijnlijk iets aan je slokdarm.

Ik wil je geen schrik aanjagen ofzo, maar vorig jaar is er teveel maagzuur uit mijn maag gekomen tijdens het trainen (squaten). Gevolg darmen en slokdarm naar de kl*ten. Heb er 1-2 maand last van gehad.
Het kan ook zijn dat je buiten wat stress niets hebt :dunno:

wat merkte je bij die creatine? misselijkheid?

heb gelukkig geen last van pijn daar!
het is natuurlijk wel toevallig ik heb verders niks veranderd aan me schema behalve de crea en nu heb ik ineens last.. ga volgende week eens zonder proberen en kijke hoe ik me voel

hoop dat het de stress of crea is anders ga ik de 110kg niet meer halen waarschijnlijk

Echt misselijkheid was het niet. Meer een raar gevoel in mijn maag.
Ik ben nu een tijdje bezig met magnifecent en creapure van b&f en nu heb ik geen last.

• #1.672
opgeblazen gevoel toevallig?

• #1.674
vandaag rug kwam pas om 15:00 uit bed lol epic training

bor
3x5x130
3x10x90

wide grip chins
5x10xbw

straight arm pulldown maar dan liggend op incline bankje
20x40
8x60
8x60
8x60
10x40
10x40
vind hem als je staat beter ;) enige waar ik een brute pomp in had was me kop en die is al dik genoeg.

dumbbell row
3x5x62

was genoeg voor vandaag volgend weekend toch maar iets eerder uit bed komen hehe

Haha wat een slappe hap ja :trollface:

• #1.676
toen ik 10kg lichter was kwam ik gewoon om 8/9 uur uit bed, maar tegenwoordig ben ik zo lam haha misschien toch maar eens cardio gaan doen ;)

Vitamine d? :dunno:

ik wist niet eens dat die in nl zo hoog gedoseerd verkrijgbaar was :eek:
maargoed eerst deze pot maar eens op maken

voel me eige al stuk beter, merk wel dat met grote maaltijden ik sneller last heb.
eet nu zo,n 1000/1500 kcal minder :(
dosseer de mono nogmaar op 2,5gr pre en 2,5gr post als ik volgende week nogsteeds beetje last heb zal ik er eens mee stoppen

Eerst nog niet, mag nu wel :)
3mg voor t slapengaan, gaan liggen en je slaapt in 20min :D

• #1.679
Die chins zijn toch wel nice met je 105kg man

En iedereen zit in een dipje lijkt het wel. Najaarsmoeheid zeker ofzo :p

Terug
Naar boven